To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - VR4 - Wyścigówka

jAZZMAN - 09-01-2014, 23:35

robertdg, mnie to kosztowało 50 albo 70zł jak robiłęm podobny manewr w EA2A. Też sam ściągałem. Gość zrobił mi zamek w 2 godziny.
swinks_UK - 09-01-2014, 23:43

W oryginale w sedanie środkowy pas był odkręcany.

Oryginalna chłodnica z vr4 jest identyczna z Galantem 2.5V6. To ta sama chłodnica. Ta z 2.0 jest za cienka :wink:

Pełny komplet zamków i kluczyków jest na zbyciu w moim posiadaniu :mrgreen:

jAZZMAN - 09-01-2014, 23:50

swinks_UK, dziękuję bardzo za cenne uwagi ;) Kurczę, muszę sobie pozapisywać te mądrości, które piszecie bo jest tego co raz więcej i pozapominam.

A z zamkiem udam się do ślusarza. Kluczyków mi nie potrzeba - Wookash obdarował mnie trzema <hihihi>, nie mam nawet tylu rąk ;)
Właśnie, o co chodzi z tym innym kluczykiem? On ma chyba siwy plastik i blaszkę przypiętą. Czym on się różni od reszty? Podkreślam iż wiem, że także kolorem :mrgreen:

danino88 - 10-01-2014, 00:23

Cytat:
Oryginalna chłodnica z vr4 jest identyczna z Galantem 2.5V6. To ta sama chłodnica. Ta z 2.0 jest za cienka


Niestety Tomku, mylisz się - badane i porównywane :)

arturj123 - 10-01-2014, 01:41

jAZZMAN napisał/a:
bierze olej pomimo iż zalany jest 15w30

Nie wiemy co to za olej, ale zapewne oznaczenie 15W30 nie świadczy o tym, że to jakiś minerał:)

jAZZMAN napisał/a:
swinks_UK napisał mi aby zalać Amsoil AZO 0w-30, boję się trochę, ale jak zacznie brać więcej to trzeba będzie odszukać przyczyny a nie zalewać gęstszy olej

Amsoil AZO 0W30 to naprawdę wysoka półka - nie masz czego się bać, może tylko pomóc, a na pewno nie zaszkodzi. Chyba, że kieszeni jeśli faktycznie wszystko "gdzieś zniknie"

jAZZMAN napisał/a:
Nie ucieknę przed tym, a porządny i właściwy olej to podstawa!

Dobrze będzie miała z Tobą ta wyścigówka :finga:

Pytanie do znawców tego silnika, jaki jest normalny apetyt na olej ?

kochajj - 10-01-2014, 07:54

jak coś mam chłodnicę z VR4... :P
wookash83 - 10-01-2014, 08:03

nie ten silnik może jeździć tylko na 100% syntetycznych zalany na lato był właśnie taki:
MOTUL 300V Competition 15W50 olej typowo do upalania na zime faktycznie ciężko z nim tym bardziej że u mnie VR4 była w garażu a Jacek pod chmurką więc ja bym zalał coś o mniejszej lepkości ale o takich samych parametrach..ja na sezon zimowy miałem zalany Amsoil 5W30..
co do ilości oleju to faktycznie ładnie nim śmigasz :) ja raz na 7000 tyś km robiłem dolewkę z środka bagnetu na maxa przy oleju Amsoil 5W30 wiec nic dziwnego się nie działo :) ale w końcu VR4 kusi żeby nią śmigać z pedałem w podłodze :)

swinks_UK - 10-01-2014, 09:57

danino88 napisał/a:
Cytat:
Oryginalna chłodnica z vr4 jest identyczna z Galantem 2.5V6. To ta sama chłodnica. Ta z 2.0 jest za cienka


Niestety Tomku, mylisz się - badane i porównywane :)

Dziwne, bo osobiście montowałem chłodnicę z v6 do vr4 u lokalnego klubowicza i zastanawia mnie w którym miejscu są one inne :mrgreen:

Matejko - 10-01-2014, 10:43

jAZZMAN napisał/a:
Czym on się różni od reszty? Podkreślam iż wiem, że także kolorem :mrgreen:


serwisowy nie otwiera schowka i tylnej klapy

mam kanape z kombi avance, tam srodkowy pas jest w oparciu, moge go albo zdemontowac, albo wyslac te czesc oparcia razem z nim za przyslowiowe piwo i przesylke

volve - 10-01-2014, 11:18

Matejko napisał/a:
jAZZMAN napisał/a:
Czym on się różni od reszty? Podkreślam iż wiem, że także kolorem :mrgreen:


serwisowy nie otwiera schowka i tylnej klapy


Dokładnie, w Cari mam tak samo - jedyny klucz, który mi pozostał cały to ten szary i nie otwiera klapy (schowka nigdy nie zamykałem, więc nie wiem )

swinks_UK - 10-01-2014, 13:46

Matejko napisał/a:

mam kanape z kombi avance, tam srodkowy pas jest w oparciu, moge go albo zdemontowac, albo wyslac te czesc oparcia razem z nim za przyslowiowe piwo i przesylke


Nie podejdzie bez rzeźby :wink:

Jeśli buda Farta jeszcze nie została sprasowana, to w sobotę będę miał szansę wymontować ori pas biodrowy. Wtedy tylko koszty przesyłki i masz atestowany pas środkowy. :mrgreen:

Matejko - 10-01-2014, 15:52

ogolnie oparcie jest takie samo, tyle ze roznica pasa, to tu by zostala tylko kombinacja z przelozeniem tapicerki
sveno - 10-01-2014, 16:01

Matejko napisał/a:
ogolnie oparcie jest takie samo,
siedzisko jest takie samo (u mnie jeździ siedzisko od kombiaka, chyba nawet z VR4), oparcie z kombi podejdzie do sedana p&p, w drugą stronę już nie.
jAZZMAN - 10-01-2014, 18:06

arturj123 napisał/a:
Dobrze będzie miała z Tobą ta wyścigówka :finga:

Pewnie, że tak ;) Przecież to moja miłość ;) Zawsze chciałem mieć Azjatkę - i mam ;)

kochajj napisał/a:
jak coś mam chłodnicę z VR4... :P

Dziękuję bardzo :) , jednak już się ustawiłem z Daninem.

wookash83 napisał/a:
o do ilości oleju to faktycznie ładnie nim śmigasz (...) VR4 kusi żeby nią śmigać z pedałem w podłodze

Oj tak ;)


Dzięki za info o kluczyku serwisowym. Ale u nie żaden nie otwiera klapy :(

swinks_UK napisał/a:
Jeśli buda Farta jeszcze nie została sprasowana, to w sobotę będę miał szansę wymontować ori pas biodrowy. Wtedy tylko koszty przesyłki i masz atestowany pas środkowy. :mrgreen:

A więcej szczegółów? z jakiego to auta?

Matejko napisał/a:
kombinacja z przelozeniem tapicerki

Chcę właśnie bez kombinacji.

sveno - 10-01-2014, 18:08

jAZZMAN napisał/a:
A więcej szczegółów? z jakiego to auta?
z Galanta VR4 :) którego Swinks pociął na kawałki :(


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group