To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander III GEN Techniczne - czy tą CVT skrzynia da się jeżdzić?

regon - 01-03-2014, 20:23

Komandor napisał/a:
Zapewniam ze z ta skrzynia w O2 da sie jezdzic dynamicznie

potwierdzam, daje się i to jak!

Old JDM - 01-03-2014, 21:56

krzychu co do Audi, wiekszych pojemnosci nie ma z Multitroniciem, nie z powodu ilosci nM, tylko dlatego ze wieksze pojemnosci oferowane sa zazwyczaj z quattro - a tam kroluje tiptronic. Poza tym TipTronic jest skrzynia drozsza w produkcji niz Multitronic - i dlatego znajduje zastosowanie w wyzszej gamie modeli. Dla twojego info obecny Multitronic - to nie te same czasy co lata 2004-2005 gdzie te skrzynie padaly. To nowa, calkiem udana skrzynka. (jak na CVT oczywiscie huehue )

komandor hehe fajny poscik :mrgreen: Ale ja wlasnie nie zauwazam progresu w skrzyniach CVT. Mialem porownanie jak to mowisz Primery Youngtimera hehe (2001) i nowego Audi A5 1.8 TFSI z Multitronic (nowy salonowy - u dealera). A w Primerze rowniez mam sterowanie ala TipTronic do niby efektywnej dynamicznej jazdy i ..... juz pisalem wczesiej powyzej jak sie to ma do zwyklego manuala :mrgreen:

Takze ja wam nie odradzam zakupu CVT, chociaz ja bym sie juz na ten rodzaj skrzynki nie zdecydowal :p PEACE :P

Komandor - 02-03-2014, 08:49

Swego czasu miałem na celowniku nowego nowego Leśnika 240 KM z CVT i powiem ze przyjemnosc z jazdy nieziemska :rolleyes: Co do O3 z CVT to racjonalny wybór dla (raczej) spokojnie jezdzących i w sumie podobna oferta jak u konkurencji RAV/CRV. Jak widac auta SUV benzyna 150 KM+CVT nieźle sie sprzedają bo wybór na rynku coraz wiekszy...

pozdro

krzychu - 02-03-2014, 08:52

Old JDM - przyglądnij się ofercie.... Zobacz jaka jest moc i moment w Audi 3.0 TDI w wersji z Multitronikiem i z S tronikiem. Po prostu ucięli 100Nm (z 500 zrobiło się 400), aby nie zajechać skrzyni... Tak samo ośka powoduje to, że czasem trochę Nm idzie w powietrze, przy Quatro wszystko musi znieść skrzynia i konwerter... Ta skrzynia ma pewne ograniczenia jak widać na razie nie do przeskoczenia.

A co do awaryjności może w końcu je poprawili - nie wiem, ale mając zamiłowanie do planowania usterek nie sądzę aby temat się jakoś mocno zmieniło...

Swoją drogą Audi to tak poważna firma, że na stronie nie podaje Nm i nie można się dokopać do katalogu z porównaniem wersji... :shock:

Old JDM - 02-03-2014, 11:48

krzychu zgadzam sie z tym co napisales, PLUS Cvt jest tansze w produkcji niz TipT.

Ps. Nie wiedzialem ze CVT-ki obsluguja do max 310nM. :P
http://wiki.ross-tech.com...y:Transmissions

pozdrawiam :mrgreen:

Komandor - 02-03-2014, 13:53

Leśnik 2.0 XT 240 KM, 350 Nm :rolleyes:
krzychu - 02-03-2014, 13:58

Komandor napisał/a:
Leśnik 2.0 XT 240 KM, 350 Nm :rolleyes:


A A4 do 400Nm są Multitroniki, ale na ichniejszym forum raczej konsternacje dotyczące awaryjności skrzyni przy współpracy z silnikami powyżej 300Nm...

Komandor - 02-03-2014, 14:09

Ostatnie grupowe lamenty dotyczyły sprzegła w Lesniku dieslu, benzyna XT w sprzedazy jakis rok wiec na raporty o awaryjnosci trzeba troche poczekac...
elektryk - 04-03-2014, 09:12

Komandor napisał/a:
Ostatnie grupowe lamenty dotyczyły sprzegła w Lesniku dieslu, benzyna XT w sprzedazy jakis rok wiec na raporty o awaryjnosci trzeba troche poczekac...
Jak to od roku? Benzynka w XT chyba występuje od rocznika 2006.
pogan04 - 31-03-2014, 03:07

czy ktoś wie, jak sprawuje sie automat po tuningu?
czy podniesienie mocy wpływa jakos na zywotnosc skrzyni automatycznej ?
silnik 2.2 DID automat

krzychu - 31-03-2014, 06:47

Zważywszy, że przy automacie urwali 20 albo 30Nm z oryginalnej mocy silnika to nie wróży dobrze...
mitsu00 - 31-03-2014, 14:58

pogan04 napisał/a:
czy ktoś wie, jak sprawuje sie automat po tuningu?
czy podniesienie mocy wpływa jakos na zywotnosc skrzyni automatycznej ?
silnik 2.2 DID automat
O ktory silnik chodzi? HDI 156KM czy Mitsu 150KM?
Jesli ten 1:szy to smialo rob program u dobrego tunera. Nie wiecej jednak niz 440-450Nm. W standardzie jest 380Nm. Jesli to silnik Mitsu w OIII to na razie nie dlubalbym przy nim.

pogan04 - 31-03-2014, 23:45

silnik 2.2 156 KM OII
czy podniesienie mocy wpływa na żywotność skrzyni automat?
europejska wersja z łopatkami
i jak poznać dobrego tunera który nie spieprzy sprawy
zna ktoś dobrego w okolicy Warszawy?
warsztatów jest dużo ale kto wie który jest dobry a który tylko wpakuje w koszty..........

mitsu00 - 01-04-2014, 11:28

pogan04 napisał/a:
silnik 2.2 156 KM OII
czy podniesienie mocy wpływa na żywotność skrzyni automat?
europejska wersja z łopatkami
i jak poznać dobrego tunera który nie spieprzy sprawy
zna ktoś dobrego w okolicy Warszawy?
warsztatów jest dużo ale kto wie który jest dobry a który tylko wpakuje w koszty..........
ja robilem swojego wczesniej w 44tuning.pl w Jablonnej. Bylem zadowolony, ale na forach sa i tez niezadowoleni z ich roboty. Masz tez Mastersa i kilku innych dobrych. Pogoogluj. Co do programu to jak pisalem wczesniej smialo mozna robic do 450 Nm. Tylko mowimy tu o przeprogramowaniu sterownika, a nie jakies badziewne dolaczane boxy oszukujace elektronike. Ja mojego mialem zrobionego na 440Nm i 195KM. Jezdzil idealnie i przelecialem na takim wirusie bezproblemowo 90 tys km zanim auto sprzedalem. Mialem jednak manuala, ale mam znajomych co robili identyczne programy w wersjach auto i tez bylo git. 2.2 HDI w auto przed programem jest b mulowaty w porownaniu z manualem, ale dostaje 2 zycie po zawirusowaniu :mrgreen:
pogan04 - 01-04-2014, 20:59

jak tylko blacharz dokończy robotę wyśle mojego dzidziusia na doping .
już nie mogę sie doczekać pierwszej jazdy :twisted:
mam go od 2 miesięcy, a nawet silnika nie odpaliłem bo i jak bez chłodnic
ale juz są co prawda w kartonie ale są
właśnie przerabiam tylne lampy na ledy, będzie najpiękniejszy w całej wsi :lol:

potem koniecznie duże radio z navi oraz koniecznie czarne felgi__ale to potem



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group