[92-96]Colt CA0 - [CA4A 1.6] Hamulce!!!
Anonymous - 26-05-2007, 19:46
to jets tył zamiast bebnów. ps trzeba zastosować regulacjie siły na tył
ja tam wsadziłem brembo 305 mm / jak co mam jeszcze taki kpl. i dokumentacje do zrobienia
Matejko - 27-05-2007, 04:50
1. jaki koszt??
2. jaki masz rozstaw srub??
3. jaki minimalny rozmiar felgi wejdzie z owymi 'hamulcyma' ??
4. z czego ten komplecik??
5. nie lepiej go bylo dac na przod ?
Anonymous - 27-05-2007, 13:58
Matejko napisał/a: | 1. jaki koszt??
2. jaki masz rozstaw srub??
3. jaki minimalny rozmiar felgi wejdzie z owymi 'hamulcyma' ??
4. z czego ten komplecik??
5. nie lepiej go bylo dac na przod ? |
1 lancer 98 r, rozstaw 4x100
2 rozmiar felgi to 17'
3. kpl brembo np. kit gt. lub inne tarcze to alfa spider lug gta 3,0 v6 305 mm
4 jest na przodzie i tyle heheh tu masz foto przedniej zwrotki !!
tutaj tył . wkręcany zamiast tarczy ze szczekami i bębnem
Matejko - 27-05-2007, 14:23
to alfa gta ma rozstaw 4x100 ??
czy masz abs?
koszta....
Anonymous - 27-05-2007, 17:49
grubo. ciekaw jestem ile procent wciśniętego pedału hamulca daje blok na kołach;
tommi14 napisał/a: | takie zaciski ma lancer evo , bmw E38 750i! |
tommi14 napisał/a: | kpl brembo np. kit gt. lub inne tarcze to alfa spider lug gta 3,0 v6 305 mm |
i swoją drogą czy było sens w 1.3 dawać zestaw od iluśset-konnych aut? jaki był zamiar?
i co z servem, też zmienione? w końcu objętość układu się zwiększyła, te same servo da radę wypchnąć te wszystkie tłoczki?
Anonymous - 27-05-2007, 20:29
pewnie chodzilo o alfe gtv 3.0 i alfe gtv spider, a nie gta
Anonymous - 27-05-2007, 22:20
ta literówka ogólnie kilka modeli 5x98 . rozwiercasz mijając otwory na 4x100 i środek z 59,5 na 56 mm i pasuje , jest alfa nie pamiętam jaki model ma te tarcze z 4 x 98 tylko powiększasz otwory z 13 na 14mm i wlazi na miejsce
[ Dodano: 27-05-2007, 22:42 ]
Cytat: | grubo. ciekaw jestem ile procent wciśniętego pedału hamulca daje blok na kołach; |
pedał pracuje identycznie jak na starych hamulcach nie zmeniam budowy pompy ,a jak ktoś wie jak to działa to liczy się ciśnienie a nie objętość ,
Cytat: | i co z servem, też zmienione? w końcu objętość układu się zwiększyła, te same servo da radę wypchnąć te wszystkie tłoczki? |
a zatem jeżeli ciśnienie to liczymy w kg/cm2 czyli więkasz pow tłoczków - bo jest ich 4 na zacisk- czyli ogółem 4 x więcej to siła wywierana na pompę o tyle samo mniejsza, dosłownie zero roboty zeby to zblokować !!
co do zacisków to faktycznie te są od bmw 750 i
Cytat: | i swoją drogą czy było sens w 1.3 dawać zestaw od iluśset-konnych aut? jaki był zamiar? |
no to odpowiem ta cała zabawa to nie dla wyglądu wkrótce opiszę co tam wkładam . zresztą wcześniej moje auto przedstawiłem chyba na tym forum to replika lancera evo
a silnik który mam kpl ,z wiązkami skrzynią ma dać mi na spokojnie 250hp i 360 n/m
narazie nie będe sięr ozpisywał robiłem to na innym forum i narazie nie chce mi siętego powtarzac ,
to moje auto narazie 1.3 wkrótce road killer
ps : kiedyś coś pisałem na tym forum i odnisłem wrażenie jakby wszyscy byli przeciwnikami tuningu a fanami przyklejania laminatowych progów, na długo zniknołem ze sceny ,zapodałem ciekawe rozwiązanie pod aktualny temat, ale znów dostaje pytania czemu poco a ,to nie będzie działać !
takich przróbek nie moze zrobić ktoś w szopie , czy na parkingu trzeba mieć doświadczenie w projektowaniu cad , maszyny które to wytną i wiedzę teoretyczną i praktyczną . więc nie namiejscu są niektóre teksty.
|
|
|