To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA4A 1.6] Hamulce!!!

Anonymous - 26-05-2007, 19:46



to jets tył zamiast bebnów. ps trzeba zastosować regulacjie siły na tył


ja tam wsadziłem brembo 305 mm / jak co mam jeszcze taki kpl. i dokumentacje do zrobienia




Matejko - 27-05-2007, 04:50

1. jaki koszt??
2. jaki masz rozstaw srub??
3. jaki minimalny rozmiar felgi wejdzie z owymi 'hamulcyma' ??
4. z czego ten komplecik??
5. nie lepiej go bylo dac na przod ?

Anonymous - 27-05-2007, 13:58

Matejko napisał/a:
1. jaki koszt??
2. jaki masz rozstaw srub??
3. jaki minimalny rozmiar felgi wejdzie z owymi 'hamulcyma' ??
4. z czego ten komplecik??
5. nie lepiej go bylo dac na przod ?



1 lancer 98 r, rozstaw 4x100
2 rozmiar felgi to 17'
3. kpl brembo np. kit gt. lub inne :) tarcze to alfa spider lug gta 3,0 v6 305 mm
4 jest na przodzie i tyle heheh tu masz foto przedniej zwrotki !!


tutaj tył . wkręcany zamiast tarczy ze szczekami i bębnem




Matejko - 27-05-2007, 14:23

to alfa gta ma rozstaw 4x100 ??
czy masz abs?
koszta....

Anonymous - 27-05-2007, 17:49

grubo. ciekaw jestem ile procent wciśniętego pedału hamulca daje blok na kołach;

tommi14 napisał/a:
takie zaciski ma lancer evo , bmw E38 750i!
tommi14 napisał/a:
kpl brembo np. kit gt. lub inne tarcze to alfa spider lug gta 3,0 v6 305 mm

i swoją drogą czy było sens w 1.3 dawać zestaw od iluśset-konnych aut? jaki był zamiar?

i co z servem, też zmienione? w końcu objętość układu się zwiększyła, te same servo da radę wypchnąć te wszystkie tłoczki?

Anonymous - 27-05-2007, 20:29

pewnie chodzilo o alfe gtv 3.0 i alfe gtv spider, a nie gta
Anonymous - 27-05-2007, 22:20

ta literówka :) ogólnie kilka modeli 5x98 . rozwiercasz mijając otwory na 4x100 i środek z 59,5 na 56 mm i pasuje , jest alfa nie pamiętam jaki model ma te tarcze z 4 x 98 tylko powiększasz otwory z 13 na 14mm i wlazi na miejsce

[ Dodano: 27-05-2007, 22:42 ]
Cytat:
grubo. ciekaw jestem ile procent wciśniętego pedału hamulca daje blok na kołach;

pedał pracuje identycznie jak na starych hamulcach nie zmeniam budowy pompy ,a jak ktoś wie jak to działa to liczy się ciśnienie a nie objętość ,
Cytat:
i co z servem, też zmienione? w końcu objętość układu się zwiększyła, te same servo da radę wypchnąć te wszystkie tłoczki?

a zatem jeżeli ciśnienie to liczymy w kg/cm2 czyli więkasz pow tłoczków - bo jest ich 4 na zacisk- czyli ogółem 4 x więcej to siła wywierana na pompę o tyle samo mniejsza, dosłownie zero roboty zeby to zblokować !!
co do zacisków to faktycznie te są od bmw 750 i

Cytat:
i swoją drogą czy było sens w 1.3 dawać zestaw od iluśset-konnych aut? jaki był zamiar?


no to odpowiem ta cała zabawa to nie dla wyglądu wkrótce opiszę co tam wkładam . zresztą wcześniej moje auto przedstawiłem chyba na tym forum to replika lancera evo
a silnik który mam kpl ,z wiązkami skrzynią ma dać mi na spokojnie 250hp i 360 n/m

narazie nie będe sięr ozpisywał robiłem to na innym forum i narazie nie chce mi siętego powtarzac ,

to moje auto narazie 1.3 wkrótce road killer :biggrin:



ps : kiedyś coś pisałem na tym forum i odnisłem wrażenie jakby wszyscy byli przeciwnikami tuningu a fanami przyklejania laminatowych progów, na długo zniknołem ze sceny ,zapodałem ciekawe rozwiązanie pod aktualny temat, ale znów dostaje pytania czemu poco a ,to nie będzie działać !
takich przróbek nie moze zrobić ktoś w szopie , czy na parkingu trzeba mieć doświadczenie w projektowaniu cad , maszyny które to wytną i wiedzę teoretyczną i praktyczną . więc nie namiejscu są niektóre teksty.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group