[02-06]Lancer CS0 - Lancer 2.0 rzęzi tylko przy 2-2.500 obrotów
mjsystem - 14-07-2015, 14:18
picek napisał/a: | Wkurzające to jest, bo może być to pierdoła, a może mi gdzieś na trasie po prostu stanąć... | Raczej nie lekceważ tego i nie jeździj niesprawnym pojazdem, bo może czekać Cię trzeci silnik.
krzychu - 14-07-2015, 14:29
picek napisał/a: | czy niewłaściwe ustawienie rozrządu nie objawiałoby się jakimś spadkiem mocy lub nierówną pracą? |
Jeśli źle ustawiony jest tylko wałek balansowy napędzany od pomy oleju bo są 2 (co się w większości przypadków dzieje) to problemem sią tylko drgania.
picek - 14-07-2015, 20:14
Koleś dziś podłączył mi auto do komputera.
Nie było żadnych błędów i nic mu nie wykazywało, że coś jest źle z rozrządem.
Już dwóch mechaników słuchało silnika i każdy mówi, że to nie jest nic poważnego.
Być może wypalił się katalizator, ale czy wtedy hałasowałby tylko przy wysokich obrotach?
krzychu - 14-07-2015, 21:05
picek - możesz słuchać nas, możesz słuchać mechanika. Możesz też podjechać do kogoś kto ma doświadczeni z 4G63. Twój wybór.
robertdg - 14-07-2015, 22:22
picek napisał/a: | Koleś dziś podłączył mi auto do komputera.
Nie było żadnych błędów i nic mu nie wykazywało, że coś jest źle z rozrządem. | To teraz rozrządy się sprawdza komputerem
picek napisał/a: | Już dwóch mechaników słuchało silnika i każdy mówi, że to nie jest nic poważnego.
Być może wypalił się katalizator, ale czy wtedy hałasowałby tylko przy wysokich obrotach? | Ciekawe czy bez zajrzenia w specyfikacje techniczną dla silnika 4g63 będą wiedzieli gdzie się sprawdza poprawnośc ustawienia rozrządu - ustawienie na znaki nie oznacza 100% poprawności, temat zresztą był wałkowany wielokrotnie
http://forum.mitsumaniaki...balans&start=30
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67864
picek - 02-09-2015, 12:48
Wy wszyscy madrale, czemu nikt nie mówi, że co drugą zmianę rozrządu trzeba też wymienić tłumik drgań paska rozrządu?
krzychu - 02-09-2015, 14:01
picek - ja myślałem, że raczej zawsze
remi - 06-11-2015, 16:54
Dzisiaj mam nadzieję pozbyłem się problemu ze stukotem przy 2000-2500 obrotów. Problem dokładnie taki jaki opisany w pierwszym poście. Po odpaleniu auta rano nie wiedziałem, czy mam go zgasić uciekać, czy jednak jechać. Auto kupione w tamtym miesiącu, więc takie problemy się pokazują. Dzisiaj zmieniony kompletny rozrząd. Stary napinacz można palcem wcisnąć, z tego co czytałem to niezbyt dobrze. Czekam do rana, zobaczymy jak odpali, jednak już teraz widzę, że na ciepłym nie ma wibracji w wymienionym przedziale obrotów.
olo66 - 17-01-2016, 14:57
Witam gawiedź.
Co prawda to mój pierwszy wpis, lecz zaglądać i szukać rozwikłań problemów mi się zdarzało już na forum.
Jako iż miałem takie same objawy, znaczy jak w temacie, rukotanie i straszne hałasowanie do 2500obrotów które trochę cichło po rozgrzaniu, uznałem iż taktowne będzie podziękować za wpisywanie rozwiązań problemów.
W moim przypadku również wysiadł napinacz olejowy rozrządu, dzięki wpisom kolegów udało mi się uniknąć poważniejszych usterek. Wymiana uciszyła wszystko.
Dobrze że istnieje taka społeczność,
Pozdrawiam i szerokości na drodze...
remi - 20-01-2016, 11:57
To ja także czuję się w obowiązku zrelacjonować wymianę napinacza. Tak zgadza się, wszelkie chrobotania ustały, winny był ten olejowy napinacz.
|
|
|