To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Galant 2,5 V6 SE 99r

mkm - 23-07-2016, 21:08

Owczar napisał/a:
Nie zdziwi mnie jak przeczytam kiedyś na tym forum, że Kopernik był galantem :p

:roll:

Jak to e38 nie jest "plastikowa"? Jest i to jak diabli - zresztą był to główny zarzut pod jej adresem...

Słowo klucz "jak dla mnie".
"Jak dla mnie" E38 zabiła ducha E32 straciła to co miała najpiękniejsze czyli "pazur" i na długie lata wytyczyła kierunek firmie BMW - bardzo mdły i plastikowy.
EOT.

marcin_87, więcej zdjęć wskazane :wink:

marcin_87 - 23-07-2016, 22:13

A ja tam do E38 nic szczerze nie mam, ma w sobie to co co powoduje, ze jesli jedzie ladny egzemplarz to odwroce glowe, sam nawet tate probowalem w tamtym roku na taka namowic, niestety ojciec zdecydowal sie na W211 3,2 CDI i to byl przeogromny blad :)

Ps. szukam aktualnie przedniego zderzaka bo ten jest "zmeczony" trzy razy klejony i wogole nie lezy mi

marcin_87 - 24-07-2016, 09:30

20160724_081603 by Sikora Marcin, on Flickr

20160724_081713 by Sikora Marcin, on Flickr

20160724_081725 by Sikora Marcin, on Flickr

20160724_081621 by Sikora Marcin, on Flickr

20160724_081633 by Sikora Marcin, on Flickr

20160724_081647 by Sikora Marcin, on Flickr

Hugo - 24-07-2016, 09:55

Te felgi pasują do niego idealnie.
WreX - 24-07-2016, 10:48

marcin_87, czemu wywaliłeś pompe ABS?

I felgi faktycznie to najmocniejszy punkt tego wozu ;>

vrangsinn - 24-07-2016, 11:18

piękne auto...forum mitsu, forum mitsu - do bmw nie ma sensu porównywać ani sie oburzać. Wg. mnie auta pieeekne i bmw nie ma podjazdu...jak by wiekszosc z nas uwazała inaczej to by siedziala na forum bmw i tam piała peany jakie to bmw jest super...osoboscie wole TO auto i zaden obiektywizm by mnie nie przekonał...

Jeszcze raz piękne auto...

ps nawet bez lotki wyglada świetnie marcin_87

Bizi78 - 24-07-2016, 11:34

Ja bym tylko zmienił kolor zacisków, bo jakoś żółty mi tutaj nie pasuje :wink: .
marcin_87 - 24-07-2016, 12:22

WreX napisał/a:
marcin_87, czemu wywaliłeś pompe ABS?

I felgi faktycznie to najmocniejszy punkt tego wozu ;>


Dlatego, ze uwazam iz ten system z tamtych lat jest beznadziejny, a zwlaszcza jesli ma 15 lat to wszystkie czujniki itp sa juz zamaraszone zurzyte i ABS stanowczo za szybko sie wlacza, a co za tym idzie wydluza droge hamowania, a nie naleze do ludzi ktorzy bezmysle wciskaja pedal hamulca w podloge, a druga sprawa z pompa ABS jak auto postalo pare dni i tarcze zaszly rdza to minelo z tydzien zanim sie wytarly, teraz auto stalo jakos 2 miesiace i po paru hamowania tarcza juz wyglada jak nalezy, a druga sprawa przod przestal tak nurkowac :)

Ps. Dzieki za mile slowa :)
ps2. lotka wpadnie jesli tylko znajde klape w kolor z nia
ps3. po urlopie jade na hamownie zobaczyc co nowy silnik wydusi :)

marcin_87 - 24-07-2016, 12:22

Bizi78 napisał/a:
Ja bym tylko zmienił kolor zacisków, bo jakoś żółty mi tutaj nie pasuje :wink: .


u mnie wszystkie auta maja zolte zaciski xD

Owczar - 24-07-2016, 14:19

marcin_87 napisał/a:
Dlatego, ze uwazam iz ten system z tamtych lat jest beznadziejny, a zwlaszcza jesli ma 15 lat to wszystkie czujniki itp sa juz zamaraszone zurzyte i ABS stanowczo za szybko sie wlacza, a co za tym idzie wydluza droge hamowania, a nie naleze do ludzi ktorzy bezmysle wciskaja pedal hamulca w podloge,


Zrobiłeś niezłego druta. ABS w tym aucie jak na tamte lata był naprawdę nowoczesny (4 kanalowy) i funkcjonalnością nie ustępuje współczesnym rozwiązaniom. Nie ma ebd i innych dodatków ale znacząco poprawia bezpieczeństwo. W sytuacjach awaryjnych nie ma czasu na dozowanie siły hamowania, a ABS nie ma prawa się włączyć jak nie utracisz przyczepności. Zbyt szybkie zalaczanie to po prostu jakąś awaria lub słabe opony.

marcin_87 - 24-07-2016, 14:27

Owczar napisał/a:
marcin_87 napisał/a:
Dlatego, ze uwazam iz ten system z tamtych lat jest beznadziejny, a zwlaszcza jesli ma 15 lat to wszystkie czujniki itp sa juz zamaraszone zurzyte i ABS stanowczo za szybko sie wlacza, a co za tym idzie wydluza droge hamowania, a nie naleze do ludzi ktorzy bezmysle wciskaja pedal hamulca w podloge,


Zrobiłeś niezłego druta. ABS w tym aucie jak na tamte lata był naprawdę nowoczesny (4 kanalowy) i funkcjonalnością nie ustępuje współczesnym rozwiązaniom. Nie ma ebd i innych dodatków ale znacząco poprawia bezpieczeństwo. W sytuacjach awaryjnych nie ma czasu na dozowanie siły hamowania, a ABS nie ma prawa się włączyć jak nie utracisz przyczepności. Zbyt szybkie zalaczanie to po prostu jakąś awaria lub słabe opony.


jezdze od zawsze starszymi autami bez ABSu i zwyczajnie ABS mi przeszkadza, i wydluza droge hamowania, mialem w zyciu pewnie wiecej sytuacji awaryjnych niz Ty stales na czerwonym swietle i moja intuicja nigdy mnie nie zawiadla :) wiec jak kto woli, ja natomiast wole moje druciarstwo :)

ps, poprostu bardziej czuje auta bez absu niz z, nie potrafie w absie wyczuc kiedy trace przyczepnosc, a gdy juz starce np przyczepnosc w aucie z absem to wciskam pedal do oporu, a gdy starce przyczepnosc w aucie bez abs poprostu cofam noge z hamulca i dohamuje troszke mniej,

Fragu - 24-07-2016, 14:31

Jednak jest to druciarstwo i to niebezpieczne również dla innych. :roll:
marcin_87 - 24-07-2016, 14:32

Fragu napisał/a:
Jednak jest to druciarstwo i to niebezpieczne również dla innych. :roll:


podejrzewam, ze polowa aut na polskich drogach jest bardziej niebezpieczna od mojego pozbycia sie ABSu

Owczar - 24-07-2016, 14:33

marcin_87 napisał/a:
awaryjnych niz Ty stales na czerwonym swietle


Z pewnością. Każdy polak jeździ lepiej niż Kubica i Hamilton w jednym. Gdybyś miał tyle awaryjnych sytuacji to miałbyś więcej pokory. Szkoda, że nie zrobiłeś testu zanim wywaliłeś podstawowy system bezpieczeństwa. Mając ABS nadal możesz hamować na granicy poślizgu, a zostawiasz sobie nadal system bezpieczeństwa. Najbardziej skracają drogę hamowania porządne opony.

Według mnie, takie przeróbki powinny skutkować nie przechodzeniem przeglądu. Ale pewnie już niedługo tak będzie.

marcin_87 - 24-07-2016, 14:40

Owczar napisał/a:
marcin_87 napisał/a:
awaryjnych niz Ty stales na czerwonym swietle


Z pewnością. Każdy polak jeździ lepiej niż Kubica i Hamilton w jednym. Gdybyś miał tyle awaryjnych sytuacji to miałbyś więcej pokory. Szkoda, że nie zrobiłeś testu zanim wywaliłeś podstawowy system bezpieczeństwa. Mając ABS nadal możesz hamować na granicy poślizgu, a zostawiasz sobie nadal system bezpieczeństwa. Najbardziej skracają drogę hamowania porządne opony.

Według mnie, takie przeróbki powinny skutkować nie przechodzeniem przeglądu. Ale pewnie już niedługo tak będzie.


zle mnie zrozumiales nie czuje sie bardzo dobrym kierowca, poprostu lepiej mi sie jezdzi bez ABS niz z ABSem i chcialem popyskowac troche, ABS nie jest dla mnie systemem bezpieczenstwa, i nie nazwalbym tego druciarstwem, jest to tak zrobione jak byc powinno dziala, hamuje nie sciaga, gdyby cos bylo nie tak zalozylbym spowrotem pompe z ABSu, ale jesli taki korektor silz hamowania w civicu jezdzi to czemu to mialby powodowac jakies zagrozenie ?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group