Nasze Miśki - Mivec Space Star powolny proces konwersji
Heavy1155 - 12-01-2015, 14:17
tam jest blisko 12cm roznic wiec nawet gdyby silnik byl przekoszony i wyprostowalbys go nie ma takiej opcji zeby az tyle sie to przesunelo.
brccrx - 12-01-2015, 15:14
To jak tam taka sama obudowa skrzyni z 4G93 siedzi?
Nie wazne masz belke jakos tam poskladana jak cos bedzie nie tak to znajdziesz sobie ta druga belke, tyle ze ja wiem ze ty lubisz 8200 obrotow na 4-ce zobaczyc czasem, a to cos kolo 180 na godzine, albo z r 5 na 4 redukcja, jak cos pusci to moze sie to skonczyc gorzej niz zle.
Heavy1155 - 12-01-2015, 15:29
nic nie pusci...a jakby co to dobrze wiesz ze ja tak szybko nie jezdze i jakos sie wykaraskam
musze do Kilcock podskoczyc i zobaczyc czy tam beda mieli podobne belki. kilka szrotow obdzwonilem od rana ale wszedzie same colty albo lancery i jedno L200... kiepsko...
piorunGSR - 12-01-2015, 17:36
Rozkminiane juz na wszyatkie sposoby to bylo silnik siedzi za gleboko. Jest wyprostowany prawie na maxa, problemem jest wózek. Nie da rady spasowac tylniej lapy wyzej bo skrzynia opiera sie wtedy o niego.
Ta belka z wyzszego obrazka ma tylnia lape w przeciwna strone, jeszcze bardziej by sie mijało.
Rozwiazanie teco zrobilismu jest najbardziej optymalne.
Nie ma co gdybac przez internet bo fakt jest taki tylko Ja i Patryk tam głębiej zaglądaliśmy i na wlasne oczy widzielismy jak to jest ułożone.
robertdg - 12-01-2015, 18:35
piorunGSR napisał/a: | Nie ma co gdybac przez internet bo fakt jest taki tylko Ja i Patryk tam głębiej zaglądaliśmy i na wlasne oczy widzielismy jak to jest ułożone. | Oczywiste, ale to mocowanie samej poduchy mogłoby być solidniejsze, rax cięzar silnika a dwa, to jest poducha która najbardziej dostaje podczas startu i gwałtownych zmian w przyśpieszeniu
piorunGSR - 12-01-2015, 19:53
bedzie wzmocnione odpowiednie. Zdjecia tylko pokazały produkt który nie jest skończony. Będzie solidnie na maxa.
brccrx - 12-01-2015, 21:43
Tomek, dalo sie przerobic uchwyt na skrzyni biegow ten z tylu. Mialem tutaj ta belke co ja cieliscie, belke z Colta dla porownania i dzwon od skrzyni z mocowaniami, dalo sie to ogarnac zeby podpora siedziala na belce tak jak bylo fabrycznie, zapytaj Patryka, gotowe rozwiazanie i strach by sie nie bylo bac ze cos bedzie nie tak. Plaskowniki 5mm mialy byc a to co tam jest wygiete licho wyglada, gdzie planujesz ten wspornik?
piorunGSR - 13-01-2015, 09:25
Seb miales tylko skrzynie i belke, ale nie miales auta. Ja juz z Partykiem mierzylem ta belke na skrzyni zanim silnik wlecial do auta , pewnie ze by sie dało ale belki bys nie zamocowal do budy. Belka siedzi wysoko , silnik nisko, i nie ma miejsca na jedną łapę w tym przypadku tylnią, a na dodatek silnik wali o wózek jak go za mocno dogniesz.
brccrx - 13-01-2015, 11:15
Mysle ze nie masz racji ale co ja tam wiem.com.....
Heavy1155 - 13-01-2015, 11:18
no to teraz zobacz jak ta lape sie przykreca... ominie poduszke i jeszcze bardziej sie od niej oddali
brccrx - 13-01-2015, 11:30
Mocowanie jest oryginalne Mitsubishi, w 1.8 z F5M42.
Ja nie mowie o wstawianiu takiego, ja mowie o zrobieniu/przerobieniu tylnego mocowania w ten sposob, zebys spal spokojnie!
Dobra, spoko juz nie bede Wam glowy zawracal, jak Wam tak to pasuje to ok, ja tym jezdzic nie bede, chyba nawet jako pasazer sie nie skusze
Heavy1155 - 13-01-2015, 13:47
jak uwali przeglad to pomyslimy o innym swapie moze colt hehe
mysle ze bedzie ok. tomek ciezko nad nim pracuje wiec raczej przejdzie. tiger seal (poliuretan) pojdzie w lapy jeszcze tak na wszelki wielki
Marcino - 13-01-2015, 13:54
Ja bym dał jakieś żebra wzmacjnające, wspawał coś na wzmoenicnienie tej "blaszki" bo popęka na spawach...
piorunGSR - 13-01-2015, 15:03
dobra zamknijta już dyskusje na temat łap i belek. wszystko bedzie obspawane i wzmocnione.
Heavy1155 - 15-01-2015, 11:47
nowe koncowki drazkow i laczniki staba zamowione... beda po weekendzie na obecnych nie da sie juz jezdzic
maja byc na srode wiec raczej nici z odjazdu na weekend
|
|
|