To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - 1G GS chce być GSX-em. Damy rade! ;)

Wszyc - 25-02-2015, 19:10

Więcej osób śledzi ją ciągle czekam na przemianę na 4x4 jak GSX :) wiem, że pół podłogi będzie do tego wyciąć więc jestem ciekaw jaką taktykę obierzecie :)
mirex94 - 26-02-2015, 21:46

biore z ciebie przykład!!
thebloody - 27-02-2015, 10:08

Wszyc, no wlasnie bedziemy się starać bez takiej chirurgii ekstremalnej... zobaczymy ;)

mirex94, wow, to super, tylko polecam Ci robić to szybciej niż nam idzie z Łaszkiem, bo normalnie jak krew z nosa :/ nie ma czasu, takie to życie :/

mirex94 - 27-02-2015, 19:11

U mnie czas by sie znalazl, ale nie ma $.

Orientujesz sie odnośnie 4g63t jak jest ze skrzyniami i silnikami dokładnie? Czy silniki z eclipsa i evo sa identyczne, a moc zależna tylko od turbo? Czy napęd zależy tylko od skrzyni? Chciałbym włożyć do galanta silnik z eclipsa lub evo ostateczna moc 200-250km ale z napedem na przód, a z tego co wiem tylko eclipse miałby skrzynie do FWD

Wszyc - 27-02-2015, 20:03

thebloody napisał/a:
Wszyc, no wlasnie bedziemy się starać bez takiej chirurgii ekstremalnej... zobaczymy


Zaraz chirurgii ekstremalnej :) jak z głową zrobione to no problem :) Ja jestem ciekaw jak zrobicie bo duuużo roboty z tego co się orientuje gdyż w Eclipse 2g czy Galancie E5 odbywa się to dość bezproblemowo zmiana sanek, podpory wału, szpilki sanek do wymiany i powiedzmy że to tyle a w eclipse 1g nie wiem czy nie jest jak z Galantem E3 gdzie cała podłoga bagażnika jest znacznie wyżej w wersjach 4x4 :)

thebloody - 28-02-2015, 10:34

mirex94, różnica między silnikiem z GSX-a a np. Evo II to 213/256 km i na pewno turbo się różni, ale nie wiem czy też wtryskami itd.;
skrzynia, która by to ogarnęła to ta z GST (silnik turbo, FWD).
W GSX i evo skrzynia ma dodatkowe wyjście wałka na transfer, gdzie podpinasz wał do tylnego dyfra - więc nie przejdzie.
Szukaj skrzyni z GST (jeśli jest inna opcja to niech mnie ktoś poprawi) ;)

Wszyc, my nie chcielibyśmy tak rzeźbić w podłodze, bo nie ma tam rdzy, więc nie chce tam spawów, mamy pewien pomysł na bak paliwa itd. i zobaczymy, jak się uda to oczywiście zdamy foto-relację 8)

rosomak1983 - 28-02-2015, 18:32

thebloody napisał/a:
różnica między silnikiem z GSX-a a np. Evo II to 213/256 km

to sa juz ogólnie inne konstrukcje, gsx 1g to 6 bolt, evo to zawsze 7 bolt. Stare 7 bolty jak np w evo I-III sa ,,gorsze'' od 6 boltów, słabsze ciensze wały korby, i skłonnosc do słynnego crank walka w starych 7 boltach. Na plus nieco lzejsza masa wirujaca no ale jak wspomniałem duzo mniej wytrzyma. Pozatym turbina w gsx to 14b a evo 16g oczywscie to czesc która mozna łatwo zmienic :wink: Elektronika i siliniki mozna powiedziec ze sa podobne (ale nie identyczne), natomiast osprzet ma takze róznice wtryski 450cc/ 510cc bodajze. W gsx 2g jest niemal kropka w kropke słupek jak evo I-III .
Inne przepływki (1g i evo) i cos by sie pewnie jeszcze znalazło.

mirex94 - 28-02-2015, 19:42

a mozna spiac silnik z evo czy eclipse ze skrzynia z gs?
rosomak1983 - 28-02-2015, 22:40

mirex94 napisał/a:
a mozna spiac silnik z evo czy eclipse ze skrzynia z gs?

tak, kwestia koła zamachowego i skrzyni. Na blok pasi bo sa takie same NA/turbo .

thebloody - 01-03-2015, 10:20

Przerwę Wam, Panowie (jak to baba) obrazkami :)



eremita - 01-03-2015, 12:01

Jak nowe :D
tresorex - 01-03-2015, 13:37

Pompa regenerowana (oringi) czy tylko wyczyszczona?
thebloody - 01-03-2015, 17:27

servo polakierowane, reszta wyszkiełkowana 8)
uszczelki były OK

tresorex - 01-03-2015, 21:19

To go nie zostawiaj bez płynu w środku żeby się nie utleniło :)
LEWY - 02-03-2015, 19:31

Heheh nie powinno zdążyć się utlenić,
chciałbym ją w tym życiu zamontować :P



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group