To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - CS5W LRPF - Lancer Cedia Ralliart 4G93T - 1.8 GDI Turbo

ziggi - 09-03-2015, 22:17

Bizi78 napisał/a:
ziggi napisał/a:
Przepraszam, ale mam zaćmienie jakieś - sterownik czego?

Wtrysków.

Co do turbo to na zapodanej przez ciebie fotce nr. 2 do turbiny dochodzi ten gruby karbowany wąż :wink: .
Na tej fotce powinno być to lepiej widoczne:

Obrazek

Dziękuję, teraz na spokojnie wszystko widzę - i na tym i na moim zdjęciu.

Cały czas się z siebie śmieję. Pan Rozsądny, a kupiłem ten samochód prawie kompletnie w ciemno, nie znając ani dokładnego modelu ani silnika. Sprawdziłem tylko czy nie ma go w rejestrze kradzionych.
Jakiś taki wewnętrzny przymus miałem jak go zobaczyłem :lol:
Była Wiara, że sprzedający za bardzo nie naciąga,
Nadzieja, że za bardzo nie wtopię,
I Miłość, od pierwszego wejrzenia :heart:

Hugo - 10-03-2015, 07:51

ziggi napisał/a:
kupiłem ten samochód prawie kompletnie w ciemno, nie znając ani dokładnego modelu ani silnika
Ja tak często kupuję i są to zawsze najlepsze moje zakupy.
Sunderland86 - 10-03-2015, 08:52

Patrzę na te zdjęcia i nie mogę się napatrzeć :mrgreen: naprawdę fajne auto :)

Patrząc na to auto tylko utwierdzam się w przekonaniu że Japończyki to egoiści zostawiając takie fajne auta tylko na swój rynek :evil:

tresorex - 10-03-2015, 12:53

Niezła kombinacja z tym lancerem, ciekawa sztuka :)

A z egoizmem japońców to niestety fakt, na Europę szły jakieś ochłapy :(

Tovija - 10-03-2015, 18:33

Niezły rodzynek... no no.
piorunGSR - 11-03-2015, 13:56

Ciekawe jak by pod niego Ecu z Gsr podmienić bo troche małą mocą fabryczną się melduje jak na 1.8t.
Hubeeert - 11-03-2015, 14:07

piorunGSR napisał/a:
jak by pod niego Ecu z Gsr podmienić

Nie odpali na 100%. GDI to coś innego niż MPI.

piorunGSR - 11-03-2015, 14:39

Hubeeert, Tak myślałem ale warto by było pokombinować nad mocą bo gdzieś 52 kuce względem GSR w fabryce zgubili
ziggi - 11-03-2015, 18:06

piorunGSR napisał/a:
Hubeeert, Tak myślałem ale warto by było pokombinować nad mocą bo gdzieś 52 kuce względem GSR w fabryce zgubili

Niech tylko zwalczę grypę i się melduję do ciebie. Przejedziesz się moim Lancerkiem to wyłapiesz dolegliwości do zrobienia. Ja nie mam żadnego punktu odniesienia to mi trudno powiedzieć czy coś jest nie tak.

mkm - 11-03-2015, 19:00

Ważne, żeby piorunGSR, znał GDI :wink:
ziggi, nie kombinuj - masz unikat - nie psuj go.
Sprawdźcie co było grzebane i trzymajcie się oryginału - przynajmniej pojeździsz autem, a nie będziesz tylko "modził" :wink: .
Brak Ci mocy?
Szukaj EVO w kombi - wygląda zjawiskowo :P i mocy ma wystarczająco :D

ziggi - 11-03-2015, 19:52

mkm napisał/a:
Ważne, żeby piorunGSR, znał GDI :wink:
ziggi, nie kombinuj - masz unikat - nie psuj go.
Sprawdźcie co było grzebane i trzymajcie się oryginału - przynajmniej pojeździsz autem, a nie będziesz tylko "modził" :wink: .
Brak Ci mocy?
Szukaj EVO w kombi - wygląda zjawiskowo :P i mocy ma wystarczająco :D

Nie zrozumieliśmy się. Ja nie chce od razu modzić. To mój dupowóz do jeżdżenia na codzień.
Chciałem żeby Piorun obcenił ogólny stan auta chłodnym okiem znawcy. Ja miałem ponad 7 lat przerwy (odkąd przeprowadziłem się do Dublina) i wypadłem z tematu. Kiedyś codziennie siedziałem na forum Eclipse i wiedziałem wszystko o swoim samochodzie.

Mody kiedyś, najpierw trzeba stan fabryczny ogarnąć.

piorunGSR - 11-03-2015, 20:44

ziggi, Kuruj się i odpoczywaj czas na spoty jeszcze będzie. Grypa w Dublinie szaleje na maxa
ziggi - 23-04-2015, 15:09

Wczoraj korzystając z ładnej pogody, wieczorem po pracy urwałem 2 godziny z domowych obowiązków żeby poświęcić trochę uwagi przednim światłom Lancera. Nabyłem kilka tygodni temu zetaw do regeneracji reflektorów i przyszła pora zamienic dobre chęci na czyny.

Przed:


W trakcie szlifowania na mokro:


Po ostatecznej polerce preparatu:


W oczekiwaniu na wyschnięcie kolejnej warstwy zabezpieczającej dokumentacja okoliczności przyrody.
Stadion Aviva, miejsce ostatniego remisu 1:1 z reprezentacją Irlandii.


Ostatnia warstwa zabezpieczająca nałożona, paiery usuniętę - efekt końcowy:


W drodze Meguiars Ultimate Compound Polish 450ml a na niego wosk Turtla już zakupiony na lokalnej stacji. Jeśli kurierowi uda się wreszcie przebić przez bramę na podwórko i dostarczyc przesyłkę oraz pogoda dopisze to w ten weekend kąpiel i polerka. Choć prognozy nie są optymistyczne, poobno ma padać śnieg w ten weekend, co w Irlandii, w kwietniu jest tak prawdopodobne jak odwiedziny Mikołaja w wakacje. Nie wiem jak ze śniegiem, ale zimno pewnie będzie. Jakie to typowe, piękna pogoda w tygodniu kiedy siedzę w pracy i mizeria na weekend.

piorunGSR - 24-04-2015, 11:18

Lampy wyszły całkiem dobrze. Ja nakładam Paint renovator Autoglym a potem HD Wax Autoglym, autojak lustro po takim zabiegu.
A w IRL to jedyne co jest pewne to tyle że pogoda nie jest pewna. Pozdro.

ziggi - 17-09-2015, 22:36

Od wczoraj zaczął strasznie telepać, szarpać przy zatrzymaniu na hamulcach ze skrzynią w pozycji Drive (lub Reverse). Spędził dziś cały dzień u mechanika. Misfire na 3 cylindrze zdiagnozowany i naprawiony.
Nowe świece
Nowa cewka zapłonowa (stara okazała się być Łatana taśmą izolacyjną!) na jeden gar.
Olej silnikowy + filtr
Filtr powierza
Czyszczenie błędu z komputera
Jakieś pierdoły i ogólne oględziny.

Samochód przyspiesza aż miło. Wczorajsza praca na 3 gary była jedynie apogeum zamulenia. Wyraźnie odżyły.
Mechanik mówi że od spodu nie ma grama rdzy, że auto wygląda na 3 lata a nie na 13.
Nic tylko się cieszyć, chociaż tyle na osłodę po zapłaceniu rachunku.
:)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group