Nasze Miśki - Mitsu, czarny Galant Torino - historia auta w dwóch wątkach
Hugo - 13-04-2019, 10:58
madluke napisał/a: | Do auta wpadły nowe półośki GSP | Nowe kompletne półosie? Gdzie to kupić?
madluke - 13-04-2019, 11:10
No niestety trzeba ściągać z US. Przez eBay lecą 2 tyg.
madluke - 22-06-2020, 10:14
Upgrade hamulców na przód: Tarcze 294 mm. Miały być 320, ale wymagało to ode mnie trochę więcej modyfikacji. Zaciski pod 320 mm cały czas w posiadaniu. Zapraszam na 1 stronę na fotorelację.
Przód:
Tarcze Brembo 09.A738.11
Klocki Brembo P61089
Odświeżone oryginalne tarcze kotwiczne MR249257 i MR249258
Blaszki Mitsubishi MR389651
Jarzma Mitsubishi MR249963 (do tarcz 294 mm)
Tył:
Tarcze Brembo 08.8316.20
Klocki Brembo P54012
Szczęki Brembo S54519
Nowe tarcze kotwiczne Mitsubishi MB950207 i MB950208
Blaszki Mitsubishi MR389681
Marcino - 22-06-2020, 11:52
wstawiaj zdjecia w postach bo tak trzeba skakać:)
MichciuGT - 22-06-2020, 11:52
Dobrze serwisowany galant, to się ceni
Czemu wybrałeś brembo? w 2016r niezbyt długo się nacieszyłeś klockami, ale z drugiej strony przy większej średnicy tarcz powinno być już lepiej.
Jak spisały się klocki Ate i ile na nich przejechałeś?
Marcino ma racje, jak byś miał z 20 stron to zbiorowy post miałby sens
madluke - 22-06-2020, 12:56
Myślałem, że już nie wrócę do Brembo. Kumpel powiedział, że klocki i tarcze od Brembo powinny się sprawdzić lepiej, więc dałem im drugą szansę.
Na tyle były cały czas klocki ATE i TRW przerobione na 5*114,3. Nie przypominam sobie, żebym je nawet zmieniał, co by dawało rezultat ~50k km. Nie były zużyte.
Na przodzie musiałem zmienić tarcze w 2017 roku, bo auto stało ponad 2 miesiące. Przymierzałem się do swapa, więc poszły tarcze tymczasowe Mikoda (nacinane i nawiercane - ogólnie nie polecam). Pięknie się wyginają. Klocki chyba były TRW. Wiem, że w 2018 musiałem wymienić klocki, a tarcze od 2017 do 2020 były przetaczane z 6 razy.
A co do posta, to zawsze wolałem, jak ludzie wrzucali wszystko w pierwszy wątek, bo tak trzeba było latać po stronach. A ten post miał w planach mieć z kilka setek xD. W sumie są to linki do zdjęć, więc mogę i dołączać. Ale poza eksploatacją raczej nie będzie więcej modyfikacji.
Hugo - 22-06-2020, 22:24
Gdzieś Ty dorwał nowe półosie do tego auta?
madluke - 22-06-2020, 22:34
W US (ebay.com). Jeszcze można trafić dobrą cenę na megazip.net
Kamsyyo - 16-07-2020, 12:17
madluke napisał/a: | W US (ebay.com). Jeszcze można trafić dobrą cenę na megazip.net |
Powiesz jaka cena za te półosie?
madluke - 16-07-2020, 21:40
Za lewą 103,85 USD, za prawą 128,27 USD. Osie nie były aż tak drogie - sama wysyłka wyniosła 95 USD.
Korbix - 20-07-2020, 09:42
Cześć, przy jakich felgach miałeś problem z 4 tłokiem brembo? 17 czy 18? To był jedyny problem który się pojawił z tym zaciskami? Masz może jakąś fotkę z próbnej przymiarki?
madluke - 20-07-2020, 09:58
Problemem nie była wielkość felgi, a osadzenie, bo czterotłoczki są grubsze i "wypychają" felgę. Na wielkość 17" spokojnie wchodzą (nie wiem, jak z 16").
Tutaj zdjęcie pogląd "na sucho":
Korbix - 22-07-2020, 11:40
Czyli, czysto teoretycznie sprawę załatwia odpowiedni dystanser plus ew. dłuższe śruby? Tak optycznie patrząc to też wydaje się, że 4tłok ma szerszy rozstaw gwintów.
madluke - 22-07-2020, 11:54
Dokładnie tak, jak piszesz, tylko wtedy koło wyjdzie poza auto. Ewentualnie można dać felgę z mniejszym offsetem.
A gdyby dać krótsze zwrotnice, jeżeli istnieją - tej wersji nie sprawdzałem, to w ogóle by było pięknie
Na zdjęciu może tak wyglądać, bo rozstaw w jednym i drugim jest 160 mm - przymierzałem.
madluke - 24-09-2020, 15:33
Auto znowu na chwilę odwiedziło TecnoGarage i takie oto rzeczy wskoczyły:
Do tego chłopaki jeszcze powyciągali stare, rozsypane, wręcz puste katalizatory i zamiast nich założyli jeden, ale konkretny
|
|
|