To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - Outlander 2.2 diesel czy 2.4 benzyna?

Aleksander1965 - 22-05-2015, 10:29

lexus napisał/a:
W silniku 2.2 PROBLEM BYŁ ZE SPRZĘGŁEM,i to dosć powazny, bo sprzęglo nie radziło sobie z mocą i padało czasami po 15tyś ,a koszty były nieziemskie można cały silnik 2,0 uzywkę kupić

Tak faktycznie to nie ma złotego środka.Każdy ma wady i zalety.Ja wybrałem 2,2 bo jest elastyczny,zrywny i ekonomiczny średnie spalanie w trasie to 7,5l Wcześniej przed zakupem jeździłem obydwoma modelami. I przepaść na korzyść 2,2 niesamowita.Przejechałem się także 2,0 po podniesieniu mocy w autoryzowanym serwisie i powiem tak,tylnej partii ciała nie urywa.Ale wybór pozostawiam oczywiście użytkownikowi.Gdybym teraz z perspektywy 4 lat użytkowania miał podjąć decyzję jeszcze raz przy zakupie tego modelu to nie kupiłbym już Outlandera.Ale nawet gdyby to ponownie z silnikiem 2,2 z całymi jego rzekomymi wadami i zaletami.

rezon - 22-05-2015, 14:51

wiesz, mnie na jazdach testowych 2.2 udało się osiągnąć 14,5l/100 wiec z tą ekonomiką to nie przesadzałbym ;) , bo 2.0 doszedłem tylko do 10,5l ;) później średnią miałem nieco ponad 8l z rekordem 5,22 i 12,5 z tankowań. BTW moc nie podnosi się w serwisie (bo to pewnie słynny, czasami działający Rallyart ) tylko u dobrych tunerów - w 2.2 też ;)
paweldm - 23-05-2015, 19:14

Pierwsze słyszę o tym sprzęgle w 2.2 did.
Proszę nie trzeba długo szukać aby natknąć się na takie kwiatki:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=92479

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=90689

Aleksander1965 - 23-05-2015, 22:16

[quote="paweldm"]Pierwsze słyszę o tym sprzęgle w 2.2 did.
Proszę nie trzeba długo szukać aby natknąć się na takie kwiatki:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=92479

http://forum.mitsumaniaki...hp?t=90689[/quo :finga: :finga:

rezon - 24-05-2015, 09:18

http://forum.mitsumaniaki...ht=sprz%EAg%B3o
http://forum.mitsumaniaki...ht=sprz%EAg%B3o
Też można bez problemów znaleźć informacje o sprzęgle. I o słynnym zbiorniczku na Eloys ;)
Aleksander1965 napisał/a:
Każdy ma wady i zalety
:partyman:
Na pewno 2.2 nie jest tak ekonomiczny jak 2.0, jest bardziej wrażliwy na jakość paliwa i mróz. Za to jest bardziej dynamiczny i znacznie cichszy.

paweldm - 24-05-2015, 17:40

Tą dyskusję podsumuję w ten sposób, iż ja mając do wyboru silnik diesla 2.0 i 2.2 zdecydowanie wybrałem wersje z silnikiem PSA 2.2 did, aczkolwiek dla mnie optymalnym silnikiem dla outlandera jest benzyna 2,4.
lexus - 24-05-2015, 18:18

Optymalny silnik to2,0 bo akcyza jest mała
😃

Mia - 24-05-2015, 19:11

Optymalny ? Hmm. W tamtym roku też się nad tym zastanawiałem i zdecydowałem o zakupie Outka z 2.2 DID Mivec. To ten silnik pod każdym względem okazał się najlepszy w takim aucie jak Outlander pomimo, że sam nie jest bez wad (biorąc po uwagę również OIII). Ale ten silnik 177 KM pojawił się dopiero w 2010 lub 2011 roku, a obecnie w OIII występuje już bez Mivec. Dlaczego nie wiem.
Aleksander1965 - 24-05-2015, 20:53

Mia napisał/a:
Optymalny ? Hmm. W tamtym roku też się nad tym zastanawiałem i zdecydowałem o zakupie Outka z 2.2 DID Mivec. To ten silnik pod każdym względem okazał się najlepszy w takim aucie jak Outlander pomimo, że sam nie jest bez wad (biorąc po uwagę również OIII). Ale ten silnik 177 KM pojawił się dopiero w 2010 lub 2011 roku, a obecnie w OIII występuje już bez Mivec. Dlaczego nie wiem.

Miałem nim jazdę próbna ,rewelacja...tylko w przypadku awarii jestes zdany wyłącznie na serwis Mitsu :( :( a tam tylko Wonga Com..

Komandor - 25-05-2015, 04:36

Suma sumarum tylko benzyna 2.4 gwarantuje bezproblemowe uztkowanie przy rozsądnych osiągach. Gdyby spalanie jeszcze bylo mniejsze to bylby ideał ze z 3 diamentami :biggrin: Mój wynik to 8 ltr/100 trasa wawa- pomorze (bez autostrad) przy sredniej z kompa ~67 kmh. Miasto to zwykle 12-13 ltr/100. CVT dla wygodnych ale po 200 kkm moze wymagac serwisu.
Marcino - 25-05-2015, 10:35

Komandor napisał/a:
Gdyby spalanie jeszcze bylo mniejsze to bylby ideał ze z 3 diamentami Mój wynik to 8 ltr/100 trasa wawa- pomorze (bez autostrad) przy sredniej z kompa ~67 kmh. Miasto to zwykle 12-13 ltr/100

Ideał by był jak by się dał zagazować:)

paweldm - 26-05-2015, 11:04

A kto mówi, że się nie da?
Gdybym trafił na 2.4 śmigałbym na gazie.

Marcino - 26-05-2015, 12:47

paweldm napisał/a:
A kto mówi, że się nie da?
Gdybym trafił na 2.4 śmigałbym na gazie.

I bardzo dobrze. Będe śledził temat bo tylko opcja z LPG mnie interesuje.

rej - 18-10-2015, 17:47

Sorry, że odgrzewam, ale mam podobny dylemat. Nie wiem czy lepszy będzie diesel czy benzyna... Do jazdy w 40% po mieście i 60% na trasie.
igorek - 19-10-2015, 07:57

Lepsza opcja to chyba mimo wszystko benzyna do której możesz zamontować instalacje gazową - jeżeli masz taki kaprys. Jeździsz wtedy mniej więcej o połowę taniej.
Benzyna czy diesel. Odwieczny dylemat.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group