To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

MMC Car Poland & Dilerzy Mitsubishi - Ceny czesci w ASO. Jak sa ustalane?

Jackie - 24-02-2007, 21:55

arturro napisał/a:
myslalem ze z kupionym autem na litwie i jego gwarancja nie bedzie problemu tu w polsce.
Zależnie od importera, w przypadku Mitsu faktycznie kłopotu nie ma, ale już Subaru wprowadziło odpłatną naprawę gwarancyjną i refundację od Importera (Litwa) i to jest słuszne (ponoszenie kosztów kredytu kupieckiego uważam za bezsens) Mam nadzieję, że w Miśkach będzie tak samo (samochód gwarancji nie traci ale należy za nią najpierw zapłacić a potem dostac kasę od sprzedawcy, nie łamie GVO ale utrudnia zakup poza PL) Ergo, jeżeli wszyscy będa kupować na Litwie u NAS nigdy nie będzie dobrze, i bez komentarzy, że pierwszy ruch należy do silnego,bo ten został zrobiony, vide ceny Miśków)
Pozdrawiam

[ Dodano: 24-02-2007, 21:01 ]
JCH, ceny serwisu nie są problemem, cennik części zająłby jakieś 1000 stron maszynopisu. Mówimy o częściach a nie o serwisie. Wierz mi, nie dowiesz się o ceny samego filtra bez przeglądu albo jak się dowiesz to będzie kosmos ;)
Pozdrawiam

Anonymous - 24-02-2007, 22:07

ja myslalem ze ue ten problem rozwiazala tj. naprawa gwarancyjna poza krajem zakupu, pamietam ze kiedys tak bylo i sam niechcialem naprawiac cari na slowacji aby nie ponosic kosztow bo wiem/wiedzialem ze tam by mi naprawili bez problemu ale musialbym im za to zaplacic, a potem odzyskiwac kase tu na miejscu.
mi sie wydaje ze nie jest to dobre rozwiazanie bo moze rodzic roznego rodzaju problemy, np. w polsce mi cos wymienia ale juz na litwie ktos madry stwierdzi ze wcale nie trzebabylo tego czegos wymieniac i kasy mi nie oda. jednak imho jest to jakas obrona przed "monopolem" i raz jeszcze napisze myslalem ze ue to zalatwi ale widac sie mylilem.

Krzyzak - 25-02-2007, 20:50

no dobrze - skoro MMC Car Europe sprzedaje czesci roznym krajom europejskim - czyli takze Niemcom i Polsce, to dlaczego gumy drazka stabilizatora do Galanta E32 kosztuja:
- w Niemczech ok. 4€ (czyli ok. 15 zl)
- w Polsce ok. 50 zl

moge tak pisac dalej - uszczelniacze, uszczelka pokrywy zaworow...
jak pytalem 3 lata temu Tetsuya Oda o ten stan, to powiedziel, ze daza do rownania cen i wkrotce osiagniemy ten sam poziom co Niemcy

niestety ciagle oplaca sie jechac po czesci do Niemiec niz kupowac tu

Anonymous - 25-02-2007, 22:16

bo w polsce jak kogos stac na wydanie kasy na mitsu to jest w pewnym sensie "bogaczem" (bo wiadomo nie kazdy majac taki cash wyda go na mitsu, a zamiast tego kupi jakiegos niemca).
natomiast jesli ktos kupi mitsu w niemczech to zalicza sie do klasy sedniej-nizszej (ubogiej) i stad te ceny :D :D :D
ten pomysl podsunal mi clarkson w jednym z programow topgear :)

Hubeeert - 25-02-2007, 23:22

Krzyzak, polecam przeczytac jeszcze raz post Jacka. I jeszcze raz.
arturro, ;-) moze i cos w tym jest...

Krzyzak - 26-02-2007, 09:00

Hubeeert napisał/a:
Krzyzak, polecam przeczytac jeszcze raz post Jacka. I jeszcze raz.

wiem, wiem - Adam mi to w Bialym tlumaczyl... ale troche poczepiac sie chcialem
tylko to bledne kolo - jak napisal Robert Bryl w jednym z postow - jak mial SS, to ludzie sie pukali w baniak, ze kupil auto do ktorego czesci sa tak drogie
chodzi o to, ze wolumen sprzedazy aut jest zalezny od dostepu do tanich czesci zamiennych a te jak widac od wolumenu - czyli NIGDY nie dojdziemy do poziomu wspomnianych Niemiec, bo nie ma takiej woli
od czegos trzeba by zaczac szanowne MMC Europe... chcecie wieksza sprzedaz - obnizcie drastycznie ceny czesci

jednak dla uzytkownika koncowego liczy sie cena, wiec chocbym nie wiem jak szanowal i lubil dealerow z kraju, to jednak kupie czesci w Niemczech - te oczywiscie, ktore powinny byc MGP

tomekrvf - 06-03-2007, 23:53

Jackie napisał/a:
JCH, ceny serwisu nie są problemem, cennik części zająłby jakieś 1000 stron maszynopisu.

Jest na to sposób ale to musiałaby zrobić centrala europejska MME.
Może powiem jak jest w Maździe - można wejść na stronę z webEPC (katalog części zamiennych, jest po polsku!!!) i po numerze VIN dobrać interesującą nas część. Przy numerze katalogowym jest zawsze cena w Euro netto. Jeśli pójdzie się do dealera z wydrukiem z EPC, cena części nigdy nie jest wyższa od tej z EPC.

Jackie - 07-03-2007, 10:06

tomekrvf, jeśli chodzi o Mazdę to problem jest daleko mniejszy - nie ma importera w Polsce tym samym ceny obowiązują niemieckie, w Miśkach, jak wiesz, jest dywersyfikacja cen w zależności o d siły nabywczej poszczególnych importerów. Obawiam się, że jeżeli jest to w ogóle w gestii MMC w Polsce to niestety będzie długa pieśń....Na razie walczę o Capsa On-Line ;) Może, może....;)
Pozdrawiam

wojmi1 - 07-03-2007, 17:00

a ja poznalem Japonska technike marketingowa na bazie Panasonic
Jackie, ma racje skosne tak robia uzalezniaja cene czesci zamiennych od rynku
np. przy cenie faxu ok 1000zl autoryzowany mialby go w czesciach za jakies 4200zl
wiec jak na jakims szkoleniu rzucono chaslem o stworzeniu magazynu w W-wie na 300.000 usd
stwierdzilem ze wiekszosc z nas ma w czesciach po 50tys usd i zrezygnowalem z autoryzacji
Ceny PC713 sharpa transoptor (98r.) z sieci Panasonic 20 usd +vat z firmy X 3 Usd na wolumenie 2-5zl

Anonymous - 30-03-2007, 00:39

ot i tajemnica sukcesu Japonii..

Jutro jadę wymienić zwykłą, beznadziejnie prostą i banalną lampkę z tyłu na zderzaku i zabulę w sumie koło 500zl.
Zaczynam się zastanawiać, że nawet jeśli stać mnie na to, to tym bardziej jestem śmieszny. Coś mi wymięka do tych diamentów.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group