Outlander II GEN Techniczne - [II 2.0 DID] Jarzma zacisków hamulcowych
potentator - 16-09-2019, 22:05
Nie rozumie, dalej stukają wg. mnie jest za duży luz na prowadnicy jest gdzieś film na internecie o tym problemie, nie wiem może smar zmienić, to dlaczego jeszcze nie było akcji serwisowej na to tylko jest na jakieś szyberdachy?! przecież hantle to podstawa...a komfort jazdy wyraźnie spadł po wymianie jarzm
Krzysiek 123 - 17-09-2019, 00:08
nie ma akcji bo musieli by wszystkim to zrobić... na gwarancji twierdzili i pokazywali wydruki z rolek że siła i skuteczność hamowania jest super ...a hałas minie tylko nie dodali ,że jak rdza chwyci prowadnice...
Krzyzak - 17-09-2019, 11:32
pierwsze pytanie - jak napchałeś smaru? - bo jeśli przed wciśnięciem gumki to prowadnica z gumką cały smar przesunęła na koniec zacisku
a jeśli na śrubę to wszystko zostało na gumowej harmonijce...
co mogę powiedzieć? - mam nówkę leona i tam zaciski tak samo się tłuką jak w (niektórych) Mitsu - to nie jest odosobniony przypadek przy zaciskach pływających
potentator - 17-09-2019, 11:45
Czyli nic się nie da zrobić tak ma być? Ja spróbuję to zrobić jak pogoda się poprawi prowadnice w gumę pod to smar i dopiero wyciskanie prowadnicy razem z guma
Krzyzak - 17-09-2019, 16:02
A może masz śruby za małej średnicy? - bo były zdaje się 3 rodzaje.
potentator - 17-09-2019, 16:05
Kupiłem teraz z innej firmy zobaczymy
Krzysiek 123 - 17-09-2019, 18:57
Nie słyszałem o trzech rozmiarach...choć myślałem aby dorobić szersze
Krzyzak - 17-09-2019, 22:24
Jeśli dobrze pamiętam to 8mm na tył i 10 oraz 11 mm na przód.
potentator - 18-09-2019, 21:40
Nie ma możliwośći włożenia prowadnicy razem z guma, w tym systemie guma wchodzi do jarzma z zaciskiem
Krzyzak - 19-09-2019, 12:33
potentator napisał/a: | w tym systemie | jaki tam jest system? akebono czy lucas?
potentator - 19-09-2019, 12:49
Akebono
Krzyzak - 20-09-2019, 15:48
W akebono masz takie coś jak na zdjęciu poniżej - co oznacza, że możesz bez problemu wsadzić prowadnicę razem z gumą... - widać to nawet na tym zdjęciu.
A powinno się najpierw wsadzić (posmarowaną gumkę) w jarzmo a dopiero potem posmarować jarzmo w środku, wcisnąć harmonijki przeciwkurzowe i na koniec wkręcić lekko posmarowaną śrubę prowadzącą.
potentator - 21-09-2019, 11:07
Zrobiłem mechanik wogule nie dał smaru, teraz będę sam to robił. Przy okazji zmiany opon... Tyłu nie ruszam dopóki klockow nie będę zmieniał, już przestalo stukać...
WiValdiBB - 19-01-2020, 09:59
Fragu napisał/a: | dziku79, sprawdz też czy nie masz odwrotnie zalozonych prowadniczek...górna na dole itd. Teraz nie pamiętam gdzie powinna być ta z gumką.... | Pin z gumką powinien być na górze
Krzysiek 123 - 21-01-2020, 23:47
Ja mam założone prowadnice z gumami wszędzie...jakoś dopiero po tej operacji nastała cisza...serwisy stosowały ten manewr na gwarancji już gdyż ludzie były przypadki że wracali po godzinie od wyjazdu z salonu...
|
|
|