LPG - Chcę założyć gaz do 2.5 V6
Anonymous - 05-08-2011, 01:09
PIOTR_FOTO napisał/a: | Problem jest taki, że kiedy ja chcę wybrać podzespoły to mówią że może bć problem z regulacją itp. i ogólnie jakoś ci gazownicy są niechętni do tego aby zmienić coś. |
problem jest nie z regulacją bo jak mają z tym problem to sami przyznają się, że z nich partacze a nie instalatorzy, problemem dla nich jest to że zestawy które Ci proponują mają możliwość kupić w dobrej cenie od dostawców i dużo więcej na tym zarobić niż na gratach które wybierzesz Ty.
może jednak warto przejechać się gdzieś kawałek dalej żeby jednak uzyskać to co chcesz za rozsądne pieniążki i z dobrą obsługą w czasie eksploatacji ? nie wiem czy gdzieś w Twoim regionie są jacyś szczególnie polecani na forach instalatorzy od nich powinieneś zacząć.
aaa i pamiętaj kolektor do wiercenia otworów MUSI być zdemontowany.
za 3,5 kawałka powinieneś znaleźć coś rozsądnego na gratach które podałem wyżej - wiadomo że ceny różne zależnie od regionu, ale nie powinny odbiegać znacznie.
wojtas - 05-08-2011, 01:51
Jeśli kasa nie stanowi problemu, to szukaj, gazownika do skutku. Dla dobrego gazownika regulacja instalacji to żaden problem.
KaWu - 05-08-2011, 08:45
wojtas021180 napisał/a: | Hana 2000 niebieskie |
Wg mnie będą za wydajne do jego silnika.
cns80 - 05-08-2011, 09:00
PIOTR_FOTO napisał/a: | Dodam, że do ceny nie przywiązuję dużej wagi-zależy mi na jakości. | Jeśłi takie są kryteria to wal na forum subaru i pytaj o jako. Dobierze Ci coś odpowiedniego, bo z tego co widzę to większość gazowników proponuje badziewie żeby nie przestraszyć klienta kosztami.
Owczar - 05-08-2011, 11:27
Gaz w 2,5V6 był wałkowany wielokrotnie.
Po długich lekturach na forum LPG i u nas na forum założyłem to co według mnie było najlepsze i uzasadnione ekonomicznie. Bo wtryski keihin lub prins to już bezsensowny wydatek w galu.
Załóż instalację ze sterownikiem STAG, do tego wtryski Hana. W zależności od reduktora dobierasz kolor. Jeśli reduktor będzie pracował nominalnie w okolicach 1 bara to zielone, jeśli w okolicach 1,3 lub więcej to tylko czerwone, bo wtedy mnożnik dąży do 1 dla dużych czasów wtrysków.
Ja bym dał reduktor KME GOLD. Obsłuży Ci auto bez problemu i nie powinien sprawiać kłopotów. Do tego miedź 8mm i wtryskiwacze podłączone dwoma rozdzielaczami (po 3 wyjścia) połączonymi z kompensacją. Hany bez listew, bo wtedy będą długie wężyki. Nawierty do kolektorów przykręcanych do głowic, a nie do tego z przepustnicą!
Znajdź zakład, który zrobi to według Twoich wytycznych. Pytaj także w jaki sposób ustawiają gaz, bez sugerowania odpowiedzi. Dobre ustawienie odbywa się podczas jazdy, w dwie osoby.
Metoda przez pokrycie mapy gazowej i PB, lub poprzez obserwację czasu wtrysku w danym punkcie pracy.
KaWu napisał/a: | Wg mnie będą za wydajne do jego silnika. |
Dużo za wydajne. Na reduktorze musiałby zejść dużo poniżej 1 bara, a nie wiem czy któryś reduktor da się tak ustawić.
wojtas - 05-08-2011, 13:54
KaWu napisał/a: |
wojtas021180 napisał/a:
Hana 2000 niebieskie
Wg mnie będą za wydajne do jego silnika. |
Cytat: | KaWu napisał/a:
Wg mnie będą za wydajne do jego silnika.
Dużo za wydajne. Na reduktorze musiałby zejść dużo poniżej 1 bara, a nie wiem czy któryś reduktor da się tak ustawić. |
Macie rację, sorki za wprowadzenie w błąd.
PIOTR_FOTO - 10-08-2011, 22:15
No więc instalacja założona. Zamontowali mi pod maską sterownik V-TEC, wtryskiwacze HANA H2000 i reduktor ZAVOLI Zeta S. Samochód niewiele stracił mocy, chodzi płynnie aż do odcinki. Po 1000 km mam przyjechać na bezpłatną regulację i przegląd instalacji. Jestem mile zaskoczony. Pozdrawiam.
DanielBogusz - 21-04-2014, 21:31
Ja mam instalację Lecho / Lovato /AG CZech. Niby nie jest źle za taką cenę, ale i problem czasem się trafi.
wecha - 24-04-2014, 18:57
Witam
A może ktoś powiedzieć cokolwiek na temat takiego "zestawu" ?
Gal z 98 r 2.0 GLS (sedan) i instalacja 2 generacji, czyli nie sekwencja, jak to się ma do takiego silnika i czy coś dostaje w d...ę przy takiej instalacji ?
Pozdro
plecho1 - 24-04-2014, 19:36
Przy wystrzale przepływka i pewnie cały dolot przed przepustnicą oraz zawory przez zbyt ubogą mieszankę.
wecha - 24-04-2014, 20:09
thx za szybką odpowiedź
plecho1 - 24-04-2014, 21:32
Nie ma za co Lepiej dołożyć i zamontować sekwencję. Poczytaj ten temat co mają inni w takich autach http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=5341
wecha - 24-04-2014, 21:58
prawdę mówiąc to już w większości ten temat przejrzałem, faktycznie jest co czytać, bo postów mnóstwo dopiero noszę się z zakupem Gala i padnie na 2.5 v6 163KM w sedanie, tyle że chyba w benzynie i założę sekwencję - wybór padnie chyba na staga, ale ciekawiło mnie jak się zachowuje 2l silnik na zwykłym gazie, bo akurat jest w ofercie sprzedaży, jednak całkowicie zapomniałem o możliwości "strzału"
plecho1 - 24-04-2014, 22:07
Ja proponuję sterownik LPGTecha, jest bardziej idiotoodpory niż Stag bo bardzo łatwo się go ustawia.
wecha - 24-04-2014, 22:15
hmm, niestety nie bardzo się znam, więc muszę po gaziarzach podzwonić czy mają takowego w swoich ofertach
|
|
|