Nasze nieMiśki ;-) - MZ ETZ 150
grzesiopol - 02-03-2016, 17:32
Czujnik halla zamówiony i to na zapas, dzisiaj sam czujnik wygrzebany - straty znikome bo tylko sam plastik na łaczeniach. Fotorelacja w trakcie Trzeba b3edzie zapiać sie na forum MZ i tam też wrzucić.
grzesiopol - 04-03-2016, 15:52
I motór wrócił do życia
Uszkodzony był czujnik tzw halla przy wale. Rzekomo nie do naprawienia a jednak mi się udało:
Przed
w trakcie
i w końcu po naprawie
Wczoraj założone, odpalone i chwilkę pojeżdżone. Niestety nie wziąłem telefonu a kamerka w samochodzie padła i nie mogłem nagrać pierwszego odpalenia.
I znowu się okazało, że polak potrafi.
mjsystem - 04-03-2016, 16:03
grzesiopol napisał/a: | I znowu się okazało, że polak potrafi. |
No ba !!!
irekmiecz - 12-05-2016, 16:07
Brawo
Fajna zabawka.
Miałem podobną daaaaaawno temu. Była błękitna ale zapłon jeszcze na platynkach.
Oj wróciło kilka wspomnień.
grzesiopol - 12-05-2016, 22:38
Ale bym sobie pojeździł Ale niestety kask podczas odnowy
grzesiopol - 19-07-2016, 22:47
Motorek dostał nowe łożyska na przodzie godzinka roboty i zrobione
grzesiopol - 22-07-2016, 16:38
I wylądował i cały misterny plan też wylądował.
Pojeździłem trochę wszystko sobie pozałatwiałem, m.in badania techniczne, zabieram się do powrotu do domu a tu zrobiło się to samo co było, czyli wracam do punktu wyjscia. Szukam co może powodować, że zapłon się pierniczy.
Może cewka ma przebicia i niszczy kontaktron. A może trzeba przejść na krzywki i mieć święty spokój. Popatrzymy i może się naprawimy.
Hugo - 22-07-2016, 23:01
Ach ta niemiecka technologia
radek79 - 23-07-2016, 08:59
trzeba było kupić wsk trójkę i byś miał spokój
grzesiopol - 26-07-2016, 19:36
Radek oprócz zapłonu i to najgorszego (typ B) to tam nie ma co się psuć, reszta to prostota łamana przez prostotę.
Poczytałem trochę forum MZ i blogi i chyba winę ponosi moduł zapłonu być może idzie większe napięcie na czujnik halla i go sfajcza. Powinno być maksymalnie do 5 volt na czujniku halla, Muszę zajrzeć do moich notatek jakie napięcie miałem wcześniej przed poprzednią naprawą. Znalazłem już schemat modułu bo ten jest nierozbieralny i zalany żywicą i chyba go sobie zrobię, dodatkowo wymienię cewkę i ponownie halla i w ten sposób będę miał nówkę zapłon.
Marcino - 28-07-2016, 20:40
Ja tydz temy zianwestowałem 130zł i kupiłem młodemu do Rometa cały nowy stator z zapłonem..... sinik żyje i nie robi problemów ze pali tylko na zimnym...tzn wygladało to tak... 10min jazdy godzina przerwy. Czasem warto dołozyć nowe czesci
grzesiopol - 10-10-2016, 12:20
INFO o czujniku HALLA
Miałem już kilka pytań gdzie kupiłem halla. I żeby nie zginęło w mojej pamiecie to napisze, że nalezy w wyszukiwarke wpisać "HALL B466" i powinno wyskoczyć, ja kupowałem w sklepie https://sklep.tvsat.com.pl/pl/searchquery/b466/1/full/5?url=b466 droga przesyłka ale kupiłem kilka sztuk (została mi już tylko jedna).
mjsystem - 10-10-2016, 12:45
grzesiopol, a co Ty masz motór z satelitą?
Andrew - 10-10-2016, 20:24
mjsystem napisał/a: | grzesiopol, a co Ty masz motór z satelitą? |
Sławku to jest nowoczesny motór, który dowozi do celu sam po wpisaniu współrzędnych
grzesiopol - 11-10-2016, 07:58
mjsystem napisał/a: | motór z satelitą |
No nawet go nie widać ale za to słychać jak jedzie.
|
|
|