To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze nieMiśki ;-) - MZ ETZ 150

grzesiopol - 02-03-2016, 17:32

Czujnik halla zamówiony i to na zapas, dzisiaj sam czujnik wygrzebany - straty znikome bo tylko sam plastik na łaczeniach. Fotorelacja w trakcie :mrgreen: Trzeba b3edzie zapiać sie na forum MZ i tam też wrzucić. :mrgreen:
grzesiopol - 04-03-2016, 15:52



I motór wrócił do życia


Uszkodzony był czujnik tzw halla przy wale. Rzekomo nie do naprawienia a jednak mi się udało:
Przed


w trakcie


i w końcu po naprawie


Wczoraj założone, odpalone i chwilkę pojeżdżone. Niestety nie wziąłem telefonu a kamerka w samochodzie padła i nie mogłem nagrać pierwszego odpalenia.

I znowu się okazało, że polak potrafi. :mrgreen:

mjsystem - 04-03-2016, 16:03

grzesiopol napisał/a:
I znowu się okazało, że polak potrafi.

:thumbleft: No ba !!! :wink:

irekmiecz - 12-05-2016, 16:07

Brawo :!:
Fajna zabawka.
Miałem podobną daaaaaawno temu. Była błękitna ale zapłon jeszcze na platynkach.
Oj wróciło kilka wspomnień.

grzesiopol - 12-05-2016, 22:38

Ale bym sobie pojeździł :evil: Ale niestety kask podczas odnowy :mrgreen:


grzesiopol - 19-07-2016, 22:47

Motorek dostał nowe łożyska na przodzie godzinka roboty i zrobione :roll:
grzesiopol - 22-07-2016, 16:38

:butthead: I wylądował i cały misterny plan też wylądował. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :diabloanifire: :diabloanifire: :diabloanifire: :diabloanifire: :blackknight: :blackknight: :blackknight: :blackknight: :blackknight:

Pojeździłem trochę wszystko sobie pozałatwiałem, m.in badania techniczne, zabieram się do powrotu do domu a tu :butthead: :butthead: :butthead: zrobiło się to samo co było, czyli wracam do punktu wyjscia. Szukam co może powodować, że zapłon się pierniczy.
Może cewka ma przebicia i niszczy kontaktron. A może trzeba przejść na krzywki i mieć święty spokój. Popatrzymy i może się naprawimy.

Hugo - 22-07-2016, 23:01

Ach ta niemiecka technologia :mrgreen:
radek79 - 23-07-2016, 08:59

trzeba było kupić wsk trójkę i byś miał spokój :wink:
grzesiopol - 26-07-2016, 19:36

Radek oprócz zapłonu i to najgorszego (typ B) to tam nie ma co się psuć, reszta to prostota łamana przez prostotę.
Poczytałem trochę forum MZ i blogi i chyba winę ponosi moduł zapłonu być może idzie większe napięcie na czujnik halla i go sfajcza. Powinno być maksymalnie do 5 volt na czujniku halla, Muszę zajrzeć do moich notatek jakie napięcie miałem wcześniej przed poprzednią naprawą. Znalazłem już schemat modułu bo ten jest nierozbieralny i zalany żywicą i chyba go sobie zrobię, dodatkowo wymienię cewkę i ponownie halla i w ten sposób będę miał nówkę zapłon. :roll:

Marcino - 28-07-2016, 20:40

Ja tydz temy zianwestowałem 130zł i kupiłem młodemu do Rometa cały nowy stator z zapłonem..... sinik żyje i nie robi problemów ze pali tylko na zimnym...tzn wygladało to tak... 10min jazdy godzina przerwy. Czasem warto dołozyć nowe czesci
grzesiopol - 10-10-2016, 12:20

INFO o czujniku HALLA
Miałem już kilka pytań gdzie kupiłem halla. I żeby nie zginęło w mojej pamiecie to napisze, że nalezy w wyszukiwarke wpisać "HALL B466" i powinno wyskoczyć, ja kupowałem w sklepie https://sklep.tvsat.com.pl/pl/searchquery/b466/1/full/5?url=b466 droga przesyłka ale kupiłem kilka sztuk (została mi już tylko jedna).

mjsystem - 10-10-2016, 12:45

grzesiopol, a co Ty masz motór z satelitą? :mrgreen: :lol: :P
Andrew - 10-10-2016, 20:24

mjsystem napisał/a:
grzesiopol, a co Ty masz motór z satelitą? :mrgreen: :lol: :P

Sławku to jest nowoczesny motór, który dowozi do celu sam po wpisaniu współrzędnych :twisted:

grzesiopol - 11-10-2016, 07:58

mjsystem napisał/a:
motór z satelitą

No nawet go nie widać ale za to słychać jak jedzie. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group