Outlander II GEN Techniczne - [II 2.0 DID] Nierówne obroty silnika podczas zatrzymywania
potentator - 17-12-2019, 20:26
mi na szczęście udało sie naprawić outka
Maniek600 - 17-12-2019, 21:38
Pochwal sie co tam konkretnie wymieniles?
potentator - 18-12-2019, 08:48
rozrząd ustawiłem, wymieniłem czujnik walu korbowego, dogiąłem konektory. Glowna przyczyna byl najprawdopodobnie zle ustawiony rozrzad podczas wymiany...
Maniek600 - 18-12-2019, 15:49
A wiesz o ile miales przestawiony rozrzad? Raczej niemozliwe ze tylu uzytkownikow ma zle ustawiony rozrzad, bardziej celowal bym w synchronizacje walkow rozrzadu, lub wlasnie ten czujnik walu.
potentator - 18-12-2019, 20:35
Nie wiem ustawili na znaki, mi pomogło, miałeś rozrząd robiony?
Maniek600 - 18-12-2019, 21:44
Mialem robiony. Ustawiony na znaki. Przed wymiana i po wymianie bez zmian. Niestety przy wymianie rozrzadu nie da sie podejrzec ustawien kąta wtrysku i tu moze lezec problem.
Michal_A - 19-12-2019, 16:24
A z ciekawości, sprawdzał ktoś kąt synchronizacji wałkow?
kajos - 20-12-2019, 13:52
a moze to jest spowodowane spadkiem wydajnosci pompy VACU?
jesli sie zatrzymujemy cisniemy chamulec a wiec servo dziala
moze by odlaczyc servo,zakorkowac wezyk i zobaczyc jak silnik reaguje wtedy na zatrzymywanie (oczywiscie sila na pedal chamulca musi byc bardzo duza zeby uruchomic chamulce)
jesli silnik bedzie pracowac prawidlowo do walniete servo
jkuba - 29-01-2021, 19:57
Hej hej.
U mnie występuje to samo ?
Czy ktoś pokonał tą usterkę ?
|
|
|