To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - [II 2.0 DID] Nierówne obroty silnika podczas zatrzymywania

potentator - 17-12-2019, 20:26

mi na szczęście udało sie naprawić outka :)
Maniek600 - 17-12-2019, 21:38

Pochwal sie co tam konkretnie wymieniles?
potentator - 18-12-2019, 08:48

rozrząd ustawiłem, wymieniłem czujnik walu korbowego, dogiąłem konektory. Glowna przyczyna byl najprawdopodobnie zle ustawiony rozrzad podczas wymiany...
Maniek600 - 18-12-2019, 15:49

A wiesz o ile miales przestawiony rozrzad? Raczej niemozliwe ze tylu uzytkownikow ma zle ustawiony rozrzad, bardziej celowal bym w synchronizacje walkow rozrzadu, lub wlasnie ten czujnik walu.
potentator - 18-12-2019, 20:35

Nie wiem ustawili na znaki, mi pomogło, miałeś rozrząd robiony?
Maniek600 - 18-12-2019, 21:44

Mialem robiony. Ustawiony na znaki. Przed wymiana i po wymianie bez zmian. Niestety przy wymianie rozrzadu nie da sie podejrzec ustawien kąta wtrysku i tu moze lezec problem.
Michal_A - 19-12-2019, 16:24

A z ciekawości, sprawdzał ktoś kąt synchronizacji wałkow?
kajos - 20-12-2019, 13:52

a moze to jest spowodowane spadkiem wydajnosci pompy VACU?

jesli sie zatrzymujemy cisniemy chamulec a wiec servo dziala

moze by odlaczyc servo,zakorkowac wezyk i zobaczyc jak silnik reaguje wtedy na zatrzymywanie (oczywiscie sila na pedal chamulca musi byc bardzo duza zeby uruchomic chamulce)

jesli silnik bedzie pracowac prawidlowo do walniete servo

jkuba - 29-01-2021, 19:57

Hej hej.
U mnie występuje to samo ?
Czy ktoś pokonał tą usterkę ?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group