To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Avance GDI

deejay - 11-01-2016, 11:54

tresorex napisał/a:
A na poważnie to graty kolejnego mitsu :) Jakie tam masz wyposażenie?


Ogarnę wnętrze to pstryknę kilka fotek . Z wyposażenia posiada: Klima , 4x el. szyby , el. lusterka , ABS , Halogeny , czyli prawie standard :wink:

Fragu - 11-01-2016, 13:54

Gratuluję! ...ale kurcze, Carisma sedan jest...dziwna :roll: Chociaż w Twoich rękach i tak będzie wyglądała najlepiej jak to tylko możliwe :lol:
deejay - 11-01-2016, 16:06

Panowie pytanie do znawców GDI , potrzebuje jakiegoś schematu gdzie mogę szukać filterków w pompie wys. ciś. bo chciałbym profilaktycznie wymienić na oryginalne . Wiadomo sercem GDI jest jego pompa i tu trzeba dbać szczególnie .
Czy ktoś z was ma jakieś foto gdzie dokładnie szukać filterków w pompie wys. ciś. bo wiem że są dwa , ale potrzebowałbym fotkę dla przypomnienia ,bo dawno się tym nie zajmowałem .

Owczar - 11-01-2016, 16:10

Gratki ;)

Może tutaj coś znajdziesz: http://jdmfsm.info/Auto/J...arisma/Manuals/

eremita - 11-01-2016, 17:34

deejay napisał/a:
zakup okazyjny

to rozumiem ale nie rozumiałem ze gala na carisme
ale to
deejay napisał/a:
Docelowo auto będzie jako zastępcze

mi wszystko wyjaśnia :twisted:

Ciekawe jakie spalanie wyjdzie we Wrocławskich korkach?

MichciuGT - 11-01-2016, 18:09

deejay napisał/a:
chciałbym profilaktycznie wymienić na oryginalne . Wiadomo sercem GDI jest jego pompa i tu trzeba dbać szczególnie .

To się chwali, zapobiegać, a nie leczyć :D
Przy okazji warto jeszcze wyczyścić dokładnie przepustnicę wyjmując ją ;)

deejay napisał/a:

Czy ktoś z was ma jakieś foto gdzie dokładnie szukać filterków w pompie wys. ciś. bo wiem że są dwa , ale potrzebowałbym fotkę dla przypomnienia ,bo dawno się tym nie zajmowałem .

pewnie masz drugą generacje pompy, więc filterek na wejściu do pompy:

a drugi powinien być na powrocie paliwa z listwy wtryskowej, czyli przy okazji na wejściu do regulatora ciśnienia, ale nie pamiętam gdzie to dokładniej jest, powinieneś dać radę się domyśleć po przewodach metalowych paliwowych ;)

deejay - 12-01-2016, 21:36

Kolejna porcja prac przy GDI wykonana :wink: .

-Wymiana oleju silnikowego
-Wymiana oleju w skrzyni biegów
-Czyszczenie sektora przepustnicy plus kolektor ssący .
-Przegląd ukł. hamulcowego , czyszczenie i przesmarowanie prowadnic zacisków ham.
-Wymiana wszystkich żaróweczek w zegarach i panelu ster.
-Wymiana żarówek św. mijania na OSRAM Cool Blue Intense

Powoli do przodu , aż do ideału .

Piwor - 12-01-2016, 22:21

deejay napisał/a:
-Czyszczenie sektora przepustnicy plus kolektor ssący .


Wyczyść kanały w głowicy. ;)

deejay - 12-01-2016, 22:29

Piwor napisał/a:
Wyczyść kanały w głowicy. ;)


Było robione , Polecam ten preparat http://www.forte-nwe.pl/p...e-valve-cleaner

volve - 13-01-2016, 09:24

Bartku co filterków, to tutaj będziesz miał zdjęcia:

http://forum.mitsumaniaki...r=asc&start=120

A powiedz jaką metodą czyściłeś kanaliki w głowicy ? Ściągałeś głowicę ?

Piwor - 13-01-2016, 19:12

deejay napisał/a:
Było robione


To daje różnice. ;)

deejay - 16-01-2016, 23:27

Dzisiaj została wymieniona chłodnica wody , przyczyną były niewielkie wycieki płynu chłodzącego .



Profilaktycznie do skrzyni biegów zaaplikowano "chemię"


MichciuGT - 17-01-2016, 14:10

Jakiej firmy chłodnica? różni się czymś od oryginalnej?
Jaki płyn chłodniczy masz tutaj?

fj_mike - 17-01-2016, 14:43

Graty deejay. Kolejny samochód "kup i zrób" :D
deejay - 17-01-2016, 15:11

MichciuGT napisał/a:
Jakiej firmy chłodnica? różni się czymś od oryginalnej?
Jaki płyn chłodniczy masz tutaj?


Chłodnica firmy "NRF" , płyn chłodniczy Renault .



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group