Nasze Miśki - Avance GDI
deejay - 11-01-2016, 11:54
tresorex napisał/a: | A na poważnie to graty kolejnego mitsu Jakie tam masz wyposażenie? |
Ogarnę wnętrze to pstryknę kilka fotek . Z wyposażenia posiada: Klima , 4x el. szyby , el. lusterka , ABS , Halogeny , czyli prawie standard
Fragu - 11-01-2016, 13:54
Gratuluję! ...ale kurcze, Carisma sedan jest...dziwna Chociaż w Twoich rękach i tak będzie wyglądała najlepiej jak to tylko możliwe
deejay - 11-01-2016, 16:06
Panowie pytanie do znawców GDI , potrzebuje jakiegoś schematu gdzie mogę szukać filterków w pompie wys. ciś. bo chciałbym profilaktycznie wymienić na oryginalne . Wiadomo sercem GDI jest jego pompa i tu trzeba dbać szczególnie .
Czy ktoś z was ma jakieś foto gdzie dokładnie szukać filterków w pompie wys. ciś. bo wiem że są dwa , ale potrzebowałbym fotkę dla przypomnienia ,bo dawno się tym nie zajmowałem .
Owczar - 11-01-2016, 16:10
Gratki
Może tutaj coś znajdziesz: http://jdmfsm.info/Auto/J...arisma/Manuals/
eremita - 11-01-2016, 17:34
deejay napisał/a: | zakup okazyjny |
to rozumiem ale nie rozumiałem ze gala na carisme
ale to
deejay napisał/a: | Docelowo auto będzie jako zastępcze |
mi wszystko wyjaśnia
Ciekawe jakie spalanie wyjdzie we Wrocławskich korkach?
MichciuGT - 11-01-2016, 18:09
deejay napisał/a: | chciałbym profilaktycznie wymienić na oryginalne . Wiadomo sercem GDI jest jego pompa i tu trzeba dbać szczególnie . |
To się chwali, zapobiegać, a nie leczyć
Przy okazji warto jeszcze wyczyścić dokładnie przepustnicę wyjmując ją
deejay napisał/a: |
Czy ktoś z was ma jakieś foto gdzie dokładnie szukać filterków w pompie wys. ciś. bo wiem że są dwa , ale potrzebowałbym fotkę dla przypomnienia ,bo dawno się tym nie zajmowałem .
|
pewnie masz drugą generacje pompy, więc filterek na wejściu do pompy:
a drugi powinien być na powrocie paliwa z listwy wtryskowej, czyli przy okazji na wejściu do regulatora ciśnienia, ale nie pamiętam gdzie to dokładniej jest, powinieneś dać radę się domyśleć po przewodach metalowych paliwowych
deejay - 12-01-2016, 21:36
Kolejna porcja prac przy GDI wykonana .
-Wymiana oleju silnikowego
-Wymiana oleju w skrzyni biegów
-Czyszczenie sektora przepustnicy plus kolektor ssący .
-Przegląd ukł. hamulcowego , czyszczenie i przesmarowanie prowadnic zacisków ham.
-Wymiana wszystkich żaróweczek w zegarach i panelu ster.
-Wymiana żarówek św. mijania na OSRAM Cool Blue Intense
Powoli do przodu , aż do ideału .
Piwor - 12-01-2016, 22:21
deejay napisał/a: | -Czyszczenie sektora przepustnicy plus kolektor ssący . |
Wyczyść kanały w głowicy.
deejay - 12-01-2016, 22:29
Piwor napisał/a: | Wyczyść kanały w głowicy. |
Było robione , Polecam ten preparat http://www.forte-nwe.pl/p...e-valve-cleaner
volve - 13-01-2016, 09:24
Bartku co filterków, to tutaj będziesz miał zdjęcia:
http://forum.mitsumaniaki...r=asc&start=120
A powiedz jaką metodą czyściłeś kanaliki w głowicy ? Ściągałeś głowicę ?
Piwor - 13-01-2016, 19:12
deejay napisał/a: | Było robione |
To daje różnice.
deejay - 16-01-2016, 23:27
Dzisiaj została wymieniona chłodnica wody , przyczyną były niewielkie wycieki płynu chłodzącego .

Profilaktycznie do skrzyni biegów zaaplikowano "chemię"
MichciuGT - 17-01-2016, 14:10
Jakiej firmy chłodnica? różni się czymś od oryginalnej?
Jaki płyn chłodniczy masz tutaj?
fj_mike - 17-01-2016, 14:43
Graty deejay. Kolejny samochód "kup i zrób"
deejay - 17-01-2016, 15:11
MichciuGT napisał/a: | Jakiej firmy chłodnica? różni się czymś od oryginalnej?
Jaki płyn chłodniczy masz tutaj? |
Chłodnica firmy "NRF" , płyn chłodniczy Renault .
|
|
|