Pajero Sport - [3.0 V6] Service Light :/
don de leon - 14-03-2016, 21:08
Bo Hane trzeba na adapterze kątowym montować to wejdzie. Tak montowałem u siebie.
Sir Stanczyk - 15-03-2016, 07:36
No i dpa :/
Znowu kod wrócił mimo, że:
- Świece+kable wymienione na nowe dobrej jakości
- LPG wyregulowane, poskracane przewody i ładnie ułożone (niestety teraz nie mam jak zrobić zdjęć, zrypana pogoda )
[ Dodano: 15-03-2016, 07:57 ]
dareqq napisał/a: | Kup kabel za 30 zł VAg kkl do tego pobierz evoscana, laptop i sam sprawdzisz. |
Ktoś coś poleca? Jakieś linki by się przydały bo ja się na tym kompletnie nie znam, a chciałbym kasować sam już błędy, bo ewidentnie komputer głupieje przy LPG bez żadnych symptomów danego kodu...
[ Dodano: 15-03-2016, 08:06 ]
Któreś z tych?
http://allegro.pl/interfe...5961534714.html
http://allegro.pl/interfe...5685570550.html
czy te wyżej nie dadzą rady i kupić to:
http://allegro.pl/interfe...5629181457.html
???
A co do evoscana to to:
http://evoscan.com/free-ecu-rom-downloads
wystarczy by to działało?
don de leon - 15-03-2016, 08:36
Najlepiej to po przeróbce instalacji i w ogóle żeby dobrze wyregulować LPG, pojeździć ze 300km na samej benzynie. Wtedy sterownik benzynowy "złapie" korekty benzyny i do tego regulujemy LPG. Jeżeli stroisz do rozjechanej mapy benzyny, może być problem.
Sir Stanczyk - 15-03-2016, 08:42
Kurde a przejechałem tylko 100km na benzynie... :/ Zanim wyregulowałem.
Już mnie to zaczyna mierzić A po czym poznać, że mapy benzyny są rozjechane? Da radę to jakoś sprawdzić?
[ Dodano: 15-03-2016, 11:31 ]
Hmm albo jaka jest procedura na reset parametrów adaptacyjnych? Jeśli w naszym kochanym aucie to się robi?
Najlepiej krok po kroku jakby ktoś to rozpisał.
No chyba, że uważacie że samo przejechanie 300-400km na benzynie wystarczy i później podjechać do gazownika by ustawił LPG pod to. Napiszcie mi tylko jeszcze o co mam go pytać żebym na głupka nie wyjść Tzn jaka wartość to "za bogato lub za ubogo" (tylko bardziej profesjonalnie) itp Wiecie lepiej a ja wam ufam
Już mam dość tego pomarańczowego światełka Tym bardziej że żadnej różnicy w jeździe nie ma :/
don de leon - 15-03-2016, 22:11
Dobrze by było spojrzeć na ustawienie LPG, ale to musiałbyś wrzucić albo print screeny lub plik osc z ustawień. Możesz kupić kabel do STAG-a na a..o i coś można byłoby pokombinować. STAG całkiem miło się reguluje, ale może trzeba poświęcić mu więcej czasu. Ja przejeździłem już 1000km po zamontowaniu (2tyg.) i nic nie świeci - więc można.
Sir Stanczyk - 19-03-2016, 17:19
No i dupa.
Jeździłem na benzynie jak wspominaliście i po przejechaniu 170km znowu się kontrolka zaświeciła. (dobiję do 400km i przeskoczę znowu na gaz).
Czyli mimo wszystko może jednak to nie LPG coś mi zapłony wywala (za każdym razem inny).
Jeśli nie LPG i nie świece i nie kable zapłonowe to co? (bo całkiem nowe świece i kable zapłonowe montowane miesiąc temu)
Ktoś ma jakiś pomysł?
Grigori - 19-03-2016, 19:18
a jakiej marki masz przewody ? Bo ja przerabiałem pare firm a i tak kupiłem oryginały u Zbyszka
Sir Stanczyk - 19-03-2016, 19:51
Mam te:
http://www.iparts.pl/czes...617-102530.html
Poczytałem o nich i do naszych aut jak najbardziej prawidłowe...
[ Dodano: 22-03-2016, 08:31 ]
No to kupiłem sobie interfejs, kable VAG kkl, OBD II czy jak zwał tak zwał te:
http://allegro.pl/interfe...5629181457.html
Także jak będziecie ode mnie chcieli teraz jakieś dane to je wam dam
Już mam dość jeżdżenia do mechanika, żeby przeczytać/kasować kody...
Dobra fałszywy alarm - na lpg zapłony wypadają, na benzynie już nie, teraz błąd jest z sondami lambda z przodu (P0421). Ostatnio jak wymieniałem te z tyłu to wiedziałem, że z przodu też mnie czeka także przerażony nie jestem. Coś czuję, że niedługo pomarańczowe światełko przestanie mnie gnębić
[ Dodano: 15-04-2016, 12:38 ]
Więc tak:
Wyczyściłem błędy, wymieniłem wszystkie 4sondy, przejechałem 350km za jednym podejściem (akurat musiałem jechać w trasę) na benzynie. Później przełączyłem na gaz i już po ponad 1000km żaden błąd nie wyskakuje Żadnych problemów z głupimi P030X ani żadnymi innymi
|
|
|