To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Lancer CK1A - czyli mój biały ułan :)

Bizi78 - 16-11-2020, 17:43

Gdzieś fotki zniknęły :? .
jacek11 - 16-11-2020, 20:28

Ja z pierwszego postu od początku nie widziałem. Te dzisiejsze widzę.
Hugo - 16-11-2020, 22:11

Nie widzę żadnego zdjęcia, a chętnie bym obejrzał.
darkanian - 17-11-2020, 14:21

Właśnie próbuję rozpoznać sprawę. Ja wszystkie zdjęcia widzę na swoim komputerze, na telefonie i na komputerze w pracy.
Zdjęcia mam na google i wklejam normalnie linka pomiędzy [img] LINK [/img].
Spróbuję wrzucić zdjęcia na inny hosting.

Bizi78 - 17-11-2020, 14:53

Może trzeba być gdzieś zalogowanym :? .
darkanian - 17-11-2020, 17:04

Faktycznie jak wylogowałem się z google, drugiej części nie widać.
Są pod lnkiem: Zdjęcia

Hugo - 17-11-2020, 17:50

Ojoj, ładnie tego oleju musiał chlać.
darkanian - 18-11-2020, 17:45

No niestety pod koniec brał już jakieś 600-800 ml na każde 1000 km a wynik składu spalin na przeglądzie to ponad 220ppm HC (norma dla mojego silnika to max. 100)

Na szczęście wszystko świetnie się udało. Silnik został złożony a filmik z pierwszego odpalenia znajduje się poniżej:
Film 1

Jakby nie było odpalił na strzał :)

A jak równo pracuje możecie zobaczyć na tym filmie:
Film 2

I jeszcze parę fotek:


Zalany na razie Lotosem 5W40 (full syntetyk) na lekkie docieranie. Po 1000 km wlewam MOBIL 1 ESP 5W30. Zawory się układają na nowo wiec zaczęły trochę klepać. Do wyregulowania przy zmianie oleju.
Na razie mam przejechane 210km i wszystko wygląda bardzo obiecująco. Spalin to prawie nie widać a olej jest tak czysty, że nie jestem w stanie go dostrzec na bagnecie :lol:

Bizi78 - 18-11-2020, 17:51

A tak z ciekawości, dlaczego wymieniałeś kolektor wydechowy :?:
darkanian - 18-11-2020, 19:27

Samochód kupiłem z lekko pękniętym kolektorem. Postanowiłem go wymienić aby lambda miała prawidłowe odczyty, chociaż check nigdy mi się nie zapalił.
darkanian - 09-01-2021, 12:22

Czas na wymianę oleju po 1000 przejechanych kilometrach od remontu:

1. Świece w końcu nie pozalewane i w kolorze jak należy:


2. Silnik w środku czyściutki jak po wyjechaniu z fabryki:


3. Pomiar ciśnienia sprężania w cylindrach dał następujące wartości:
- cylinder 1: 12,5 bar
- cylinder 2: 12,6 bar
- cylinder 3: 12,1 bar
- cylinder 4: 11,6 bar



Stopień sprężania wg manula to 9,5:1. Po przeliczeniu na ciśnie sprężania 9,5 x 1,125 = 1,1875 MPa = 11,875 bar. Po splanowaniu głowicy delikatnie wzrosło sprężanie. Tylko ostatni cylinder lekko pod kreską.

Zestaw na wymianę:

Juiceman - 09-01-2021, 12:45

Zacna fotorelacja:)
apikus - 09-01-2021, 18:29

To nie będzie wymiany na nowy :-)
Świetna robota.

Tovija - 26-01-2021, 09:56

Ładny Lancer CK, rzaaaadki widok już dzisiaj. Silniczek jak pięknie wyremontowany. Ja jedynie nie rozumiem po dziś dzień skośnookich z ich decyzją o tym, aby do Lancera oferować dla Europy jedynie 4g13... Colt ? Ta... masz pan do wyboru 1.3 albo 1.6... Przychodzi koleś do salonu i albo ma do wyboru Lancelota 1.3 CK albo zaraz przeskok na EVO 4,5,6 ??? Masakra... :D
darkanian - 19-09-2021, 12:05

Po przerwie krótka relacja zdjęciowa z polerki lakieru mojego miśka.
Lakier był już tak szorstki, że nie mogłem go domyć. A oto efekty po wizycie w warsztacie u Deejay'a:



Różnica po polerce i przed:



Nowe lusterko :lol:




I jeszcze parę fotek na zewnątrz. Niestety pogoda była słaba i trochę padało:



Po tym zabiegu różnica w gładkości lakieru jest kolosalna. Na myjce bezdotykowej lancerek myje się sam, tak z niego ładnie cały brud schodzi :D POLECAM!



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group