To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Galant Sławków

Hugo - 15-02-2016, 16:27

Zdzieraj konserwację i się dowiesz. Albo może lepiej nie...
Zlotty - 15-02-2016, 16:34

No błagam, nie mówcie mi takich rzeczy :c, dużo roboty jest ze swapem 2.0-2,5v6 bo mam okazje calego galanta, bez blachy(zjedzona) do kupienia po taniości do tego w LPG(za 3 tyś.)
robertdg - 15-02-2016, 18:27

Zlotty napisał/a:
Sam oglądałem, to teraz sam będę naprawiał, pytanie tylko jak ugryźć temat rdzy i jak sprawdzić czy ona tam jest...
Bez młotka i blacharskiego ucha to nawet nie podchodź ;-)
Zlotty - 16-02-2016, 14:17

Zgodnie z zaleceniami...

mietka - 16-02-2016, 17:44

Widzę, że działasz :)
Zlotty - 17-02-2016, 21:06


Tak były robione kielichy, spawane, epoksyd, bitex co uważacie o takiej metodzie.
Druga rzecz to jaki aku polecacie(firma, pojemność), do teraz był jakiś centrego(czy coś w podobie) 60Ah, ale zdechł całkiem. Do celów tymczasowych służy mi 40 Ah z astry I :D , ale kręci jak nowy :P Dodam, że mam suba...
Kolejna kwestia to jakie klocki na tył wrzucić? czytałem w temacie o klockach, ale 250 stron, błagam litości :P
Poza tym dobra informacja, już niedługo, bo za tydzień(jak auto wróci z naprawy zawiasu), wpada skóra, fotele przednie poprzecierane, ale odnowie je sobie...
Ahh i jeszcze jedna kwestia jakby ktoś miał przyciski od podgrzewania i wiązkę, to niech wie, że znajduje się w potrzebie ;) .
Jakby jeszcze jakiś łaskawiec mi powiedział, jak zamontowany jest regulator podświetlenia zegarów, bo wpadł mi do środka...

robertdg - 17-02-2016, 21:23

Zlotty napisał/a:
Tak były robione kielichy, spawane, epoksyd, bitex co uważacie o takiej metodzie.
Wygląd niemal finaly nieswiadczy co jest dokładnie zrobione pod masa podkładową.

Zlotty napisał/a:
Jakby jeszcze jakiś łaskawiec mi powiedział, jak zamontowany jest regulator podświetlenia zegarów, bo wpadł mi do środka...
Musisz zdemotować obudowę zegarów, jest przykrecony o ile się nie myle
Zlotty - 19-02-2016, 13:08

No nic poszperałem po forum i znalazłem, że 60Ah będzie okej, taki w sumie też był. Tak więc kupiłem w cenie 215 zł, bosha 60Ah S4, 540 prądu, myślę, że jak na benzynkę to wystarczy.

Ponadto krew mnie zalewa!!!, zamówiłem w poniedzialek z samego rana poliuretany na przód i tył, miało być max4-5 dni roboczych. Więc czekam dzisiaj do południa grzecznie, ale cisza nic się nie odzywają(a byliśmy umówieni na telefon), więc dzwonie, a oni do mnie, że będą najwcześniej w poniedziałek i oczywiście nic nikogo nie obchodzi, że mechanik ma na cały weekend zajebany kanał przeze mnie, bo wyjął cały zawias...Jeszcze z taką wyjebką jak gość do mnie o tym mówił ehh... mówi, że u nich to normalka:O

Do tego kupiłem sobie klucz udarowy, jakiś chiński o mocy 356 nM, raczej do zruszania śrub niż ich odkręcania...

robertdg - 19-02-2016, 16:47

Niestety normalka, gdybyś wpierw się zaopatrzyl w fanty to nikt do nikogo by nie miał pretensji ;-) Zawsze jest powód do wyszukania dziury w całym
Zlotty - 19-02-2016, 16:58

Nikt do nikogo by nie miał pretensji gdyby firma trzymała termin, a jeżeli nie może go dotrzymać to fajnie byłoby gdyby mi o tym powiedziała, a nie, że ja dzwonie do gościa, a on mi mówi, że inne firmy nawet telefonu nie odbierają...Poza tym no ja nie wiem co to za firma, która nie potrafi przewidzieć terminów prac o 5 dni do przodu. Przecież zaczekałbym gdyby mi powiedzieli, że czas realizacji to 2 tygodnie. Graty zbieram jak najszybciej to możliwe gwarantuje.
robertdg - 19-02-2016, 17:15

Zlotty napisał/a:
a on mi mówi, że inne firmy nawet telefonu nie odbierają...
Cóż za chamówa, dużo im piórek chyba przybyło :roll: Żenada
Zlotty napisał/a:
Poza tym no ja nie wiem co to za firma, która nie potrafi przewidzieć terminów prac o 5 dni do przodu.
Jezeli prowadzą dziennik, to jeżeli im coś wyskoczyło, jakaś awaria, etc., to powinni uprzedzać klienta o poślizgu niezależnym od nich.

Mechanik to się musi neiźle pieklić bo jemu tez terminy się plątają przez takie ignorancje

Zlotty - 19-02-2016, 17:23

No piekli piekli, ale jakoś sobie poradził z tą sytuacją, troszkę to ogarnął, żeby tylko go wypchnąć, ale pewnie kaskę większą zapłace, ale już trudno... No nic w poniedzialek maja byc popoludniu gotowe;], to mysle ze kolo czwartku bedzie autko gotowe :P
Zlotty - 22-02-2016, 21:44

Teraz już z górki...

Zlotty - 28-02-2016, 15:05


tak wyglada zregenerowny w Bytomiu na Zabrzańskiej sworzeń wahacza. Jakby to kogoś interesowało to kosztuje 80zł/szt. Mi robili 4 godzinki. Jutro wieczorem odbieram auto, także może będą fotki ze spodu.

Mechan powiedział mi, że mam luz na przekładni kierowniczej i kręci śruby przy wąsach delikatnie, żeby nie rozwalić. Moje pytanie brzmi jak najlepiej się z tym uporać i co to wgl znaczy...

robertdg - 28-02-2016, 18:39

Oddać maglownice do regeneracji (używka to straszna loteria, raz że wiek przyczynia sie do degradacji uszczelnień to jeszcze przebieg robi swoje), najbliżej TOMAG w Dąbrowie Gorniczej, opinie znajdziesz na necie


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group