To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze nieMiśki ;-) - superb 3.6 4x4 dsg - by Custom

Tomek - 28-02-2016, 15:11

MichciuGT napisał/a:
Tomek napisał/a:
i już wiem, że tego nie chcę
inni też chcieliby wiedzieć czemu nie chcesz, albo chociaż daj na PW nr. do tego kolegi :D


uwaga jest bardziej ogólna
dotyczy wszystkiego, nie tylko silników i nie tylko uturbionych, ale te niestety cierpią na tym najbardziej

po krótce mówiąc symuluje się daną część, a jak wychodzi za dobrze, to się zbiera z niej materiał i symuluje od nowa
jak wychodzi nadal przyzwoicie (byle nie za dobrze) to akcja uznana za zakonczoną z sukcesem i do produkcji

Krzyzak - 28-02-2016, 18:16

custom napisał/a:
wg Clarksona dresy przesiadly sie do audi
a jak ja to mówiłem, to nie wierzyliście :P
vrangsinn - 28-02-2016, 18:25

Owczar napisał/a:
Uprzedzenia są najlepsze. A najbardziej uprzedzeni są Ci co kurakiem nawet nie jechali ;)


Skoda roomster, 1 rok jako słuzbówka, skoda octavia combi 1,9tdi 105 km pół roku jako służbowe 2010 albo 2011r nie pamiętam (zapchany pompowtrysk przez mojego zmiennika na moim urlopie, wypalony tłok, generalnie naprawa ponad 6 tys zł) i krótka przygoda skodą octavią mk 1 1.6 benzyna oczywiście jako służbowe zastępcze...

Generalnie jedyny model który dobrze wspominam to roomster, bardzo fajne autko a co do reszty to po dziś dzień "uprzedziły mnie do skody", a już jak pomysle o tej octavi 1,9 to cisną mi się na usta same %$^#&. Ale Roomsterka z chęcią bym przygarnoł... :mrgreen:

se7en - 28-02-2016, 18:27

o ciekawy temat, bo mialem dwie kury, konkretnie felicie 1.3, moj najszybszy wóz, zawsze gaz w podłodze :lol:
sprzedalem bo już mialem dosc wkurzajacych mnie ludzi chocby na autostradzie (jedziesz 140-150 skoda) a i tak podjedzie Ci ktos i zacznie poganiac długimi, bo jak moze jakas felicia tyle gnac przed nim :lol:

a teraz jak mam galanta i jezdze ta sama predkoscia, to jakos problemu nie ma... :lol:

staszq2 - 01-03-2016, 00:15

custom Skoda czy też "Kura" bardzo fajna, swoją drogą wcześniejszy "bus" też był spoko :wink: w Twoim temacie zaczyna się jakaś bitwa oby nie doszło do wojny... Ale duży motor i turbo to jest to :wink: gratki nabytku :headbang: Swoją drogą z czarnucha na białasa? :P
sveno - 01-03-2016, 06:55

staszq2 napisał/a:
Ale duży motor i turbo to jest to
tam jest turbina?
sampler - 01-03-2016, 07:49

chyba tylko wolnossace fsi. A w najnowszej budzie taki silnik dawali?
lordu - 01-03-2016, 07:55

Co Ty... 2 litry to max co jest w nowych passatach/superbach :)

3.6 pieknie się drze, to jest idealne połączenie między fajnym silnikiem, 4x4 i piekną budą... gratulacje!

robertdg - 01-03-2016, 07:55

sveno napisał/a:
staszq2 napisał/a:
Ale duży motor i turbo to jest to
tam jest turbina?


Jak się GDI pojawiło na rynku to wielu myślało, że to nowy diesel :P

A tu przecież 3.6FSI

custom - 01-03-2016, 09:02

3.6 wolnossące VR6 z wtryskiem bezpośrednim ( grupa vag opuściła nazwę vr6 i sprzedaje pod znakiem v6 )
czyli ostatni Mohikanin w tej klasie samochodów ;)

chciałem kupić 2.0 tsi można za rozsądne pieniądze go dłubnąć ale kilku znajomych pracuje w serwisie Vw/skoda i odradzili.
1.8tsi dopiero po 13 roku poprawiono kilka rzeczy i tak pozostało sporo problemów

podsumowując problemy silnikowe - najczęściej
2.0tsi -
- łańcuchy i napinacze
- przeskoczy rozrząd
- pękają tłoki
- mogą pochłonąć 1l oleju na 1000km ( często )
- szybkie zużycie elementu w pompie wysokiego ciśnienia w paliwie ( traci moc na górnych partiach )

oczywiście można wszystko ogarnąć na lepszych gratach ale koszty powyżej 10 000zł
najmniej problemowa wersja na pasku rozrządu odpada problem z rozrządem.

1.8 tsi -
- problem łańcuch - napinacz
- zużycie oleju podobne do 2.0 tsi
- cieknące pompy wody
- imho - trochę słaby w tym samochodzie

3.6 fsi
- rzadko bo rzadko ale czasem trzeba wymienić napinacz łańcucha górny - koszt około 700 zł z robocizną
u mnie spokój max koszt w serwisie wymiany 2 łańcuchów 2 napinaczy wszystkich prowadnic wraz z robocizną - 2200zł bez rabatu :D
- w silnikach 3.2 i 3.6 fsi zmieniono typ odmy na cyklonową :D teoretycznie zredukowano problem nagaru ale i tak tam kiedyś zajrzę :twisted:

więcej info http://www.natef.org/NATE...3-6-FSI-SSP.pdf

silniki 1.2 tsi 1.4 tsi itp zostawiam innym do oceny :wink:

Owczar - 01-03-2016, 09:08

custom napisał/a:
3.6 fsi - rzadko bo rzadko ale czasem trzeba wymienić napinacz łańcucha górny - koszt około 700 zł z robocizną
u mnie spokój max koszt w serwisie wymiany 2 łańcuchów 2 napinaczy wszystkich prowadnic wraz z robocizną - 2200zł bez rabatu :D


I jak tu nie lubić kury 8)

custom - 01-03-2016, 16:54

co powiecie o takiej feldze
et40 18x8"


LUB
takiej
ET38
18X7,5"



fabryczne et jest 46 i felga 18x7,5"
będzie szerzej :D

mkm - 01-03-2016, 17:41

Mnie się bardziej podoba ta druga z ET38 :wink:
eremita - 01-03-2016, 19:11

Zdecydowanie te z et38 :D
Hugo - 02-03-2016, 07:45

Oba wzory fajne, ta pierwsza też będzie fajnie wyglądać.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group