To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze nieMiśki ;-) - BMW 545I by Radek79

Owczar - 08-04-2016, 12:25

Fabryczna? Dopytuję bo pierwszy raz widzę taki wzór w BMW :)

Klasyczne, trochę ascetyczne wnętrzne bez naćkanych dodatków. Fotel kierowcy można by trochę odświeżyć.

radek79 - 08-04-2016, 12:46

Owczar napisał/a:
Fabryczna? Dopytuję bo pierwszy raz widzę taki wzór w BMW :)

Klasyczne, trochę ascetyczne wnętrzne bez naćkanych dodatków. Fotel kierowcy można by trochę odświeżyć.

tak fabryczna występuje tylko w kpl. z M pakietem i czarna podsufitówką
całą skórę pasowało by odświeżyć bo raczej od nowości nikt oto nie zadbał

Fragu - 08-04-2016, 12:47

Wnętrze naprawdę spoko. :wink: Miałem okazję pojeździć trochę 530d ze standardowymi stołkami w skórze i już tam siedziało się wygodnie, a pozycja za kierownicą była wzorowa, więc u Ciebie musi być jeszcze wygodniej.


Kup mydełko Avel i jedziesz, do tego jakieś mleczko na wykończenie i będzie ładnie.

mjsystem - 08-04-2016, 13:47

Fragu napisał/a:
Wnętrze naprawdę spoko.
Jechałem niedawno 530 i nie podobał mi się ten srebrny panel. Tak troszkę na siłę za szeroki, co powoduje brak proporcji ogółu wnętrza. Poza tym spoko auto. :wink:
tresorex - 08-04-2016, 13:59

To amelinium nie odbija się w szybach podczas jazdy?
radek79 - 08-04-2016, 16:14

tresorex napisał/a:
To amelinium nie odbija się w szybach podczas jazdy?

nie odbija,na żywo dużo lepiej to wygląda

Bartekkita - 17-04-2016, 23:35

radek79, piękne są te beemki :) aktualizuj proszę temat na bieżąco, bo słyszałem, że serwis koszmarnie drogi, a teraz jest okazja zweryfikować w praktyce :D Bezawaryjności życzę :)
radek79 - 18-04-2016, 07:26

Bartekkita napisał/a:
bo słyszałem, że serwis koszmarnie drogi, a teraz jest okazja zweryfikować w praktyce

puki co 5 tyś/km zrobione,klocki tył TRW 260zł,pasek klinowy BOSCH 80zł
w planach wymiana oleju w asb,olej 8l+miska olejowa w której znajduję się filtr oleju wbudowany na stałe+śruby+uszczelki koszt 1000zł,wymianę pewnie bym pokonał sam ale nie mam czym zmierzyć temperatury oleju aby uzyskać prawidłowy stan,nie ma bagnetu i pewnie dojdzie koszt wymiany

robertdg - 18-04-2016, 07:52

radek79 napisał/a:
klocki tył TRW 260zł
Ta cena to dowód na to, że własciciela kroi się za auto jakim jeździ, no może gdyby te klocki byly ceramiczne czy coś w ten deseń, ale to zwykłe klocki hamulcowe które wielkościa wiele nie odbiegaja od klocków stosowanych w poliftowych Galach, to już ten koszt
radek79 napisał/a:
wymiana oleju w asb,olej 8l+miska olejowa w której znajduję się filtr oleju wbudowany na stałe+śruby+uszczelki koszt 1000zł,
nawet jezeli jest to koszt za same fanty wydaje sie być przystepniejszy od ceny dobrych klocków hamulcowych (OEMowe klocki pewne kosztują z 800zł :?: )
Krzyzak - 18-04-2016, 07:57

robertdg napisał/a:
Ta cena to dowód na to, że własciciela kroi się za auto jakim jeździ
o tym samym pomyślałem - w renówce mam np. pasek osprzętu prawie 2m długości i za oryginał typu 6PK zapłaciłem nieco ponad 40zł...
radek79 - 18-04-2016, 08:08

robertdg napisał/a:
(OEMowe klocki pewne kosztują z 800zł )

560zł
za klocki trochę przepłaciłem bo można kupić taniej ale potrzebowałem od ręki,a wszędzie były na jutro

Tomek - 19-04-2016, 22:07

jeszcze można by zrozumieć te wysokie ceny, gdyby model był mało popularny, i przez to produkcja nisko-wolumenowa nieopłacalna
ale przecież E60/E61 jest mnóstwo

radek79 - 08-05-2016, 08:34

pierwsza mała awaria,pompa wody sobie delikatnie przecieka,taka ciekawostka nowa kosztuje 480zł,w E39 540i jest taka sama i tej samej firmy kosztuje 190zł
Tomek - 08-05-2016, 21:54

radek79 napisał/a:
pierwsza mała awaria,pompa wody sobie delikatnie przecieka,taka ciekawostka nowa kosztuje 480zł,w E39 540i jest taka sama i tej samej firmy kosztuje 190zł


Ma ten sam numer?

Te pompy to jest temat. Jeden z gości u którego ogladalem e61 mówił mi, że u niego padała co równe 70 tys. Wymieniał 3 razy

robertdg - 08-05-2016, 22:23

radek79 napisał/a:
pierwsza mała awaria,pompa wody sobie delikatnie przecieka,taka ciekawostka nowa kosztuje 480zł,w E39 540i jest taka sama i tej samej firmy kosztuje 190zł
Nie byłbym taki pewien, znajomy tez tak radośnie do tego podchodził, niby 2 rodzaje pompy, niby wizualnie niemal takie same, a rózne osadzenia koła pasowego, a jak sie przyjrzeć dokładnie to i wyjścia króćców pod troche innymi katami były, głowne szybkozłacze też delikatnie inne. Lepiej sie upewnic na wzór starej zdemontowanej pompy aby pózniej nie zostawiac w kącie niepotrzebnego grata ;-)
Osobiście watpie w kompatybilność fantu z silnika M62-->N62



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group