Nasze nieMiśki ;-) - BMW 545I by Radek79
Owczar - 08-04-2016, 12:25
Fabryczna? Dopytuję bo pierwszy raz widzę taki wzór w BMW
Klasyczne, trochę ascetyczne wnętrzne bez naćkanych dodatków. Fotel kierowcy można by trochę odświeżyć.
radek79 - 08-04-2016, 12:46
Owczar napisał/a: | Fabryczna? Dopytuję bo pierwszy raz widzę taki wzór w BMW
Klasyczne, trochę ascetyczne wnętrzne bez naćkanych dodatków. Fotel kierowcy można by trochę odświeżyć. |
tak fabryczna występuje tylko w kpl. z M pakietem i czarna podsufitówką
całą skórę pasowało by odświeżyć bo raczej od nowości nikt oto nie zadbał
Fragu - 08-04-2016, 12:47
Wnętrze naprawdę spoko. Miałem okazję pojeździć trochę 530d ze standardowymi stołkami w skórze i już tam siedziało się wygodnie, a pozycja za kierownicą była wzorowa, więc u Ciebie musi być jeszcze wygodniej.
Kup mydełko Avel i jedziesz, do tego jakieś mleczko na wykończenie i będzie ładnie.
mjsystem - 08-04-2016, 13:47
Fragu napisał/a: | Wnętrze naprawdę spoko. | Jechałem niedawno 530 i nie podobał mi się ten srebrny panel. Tak troszkę na siłę za szeroki, co powoduje brak proporcji ogółu wnętrza. Poza tym spoko auto.
tresorex - 08-04-2016, 13:59
To amelinium nie odbija się w szybach podczas jazdy?
radek79 - 08-04-2016, 16:14
tresorex napisał/a: | To amelinium nie odbija się w szybach podczas jazdy? |
nie odbija,na żywo dużo lepiej to wygląda
Bartekkita - 17-04-2016, 23:35
radek79, piękne są te beemki aktualizuj proszę temat na bieżąco, bo słyszałem, że serwis koszmarnie drogi, a teraz jest okazja zweryfikować w praktyce Bezawaryjności życzę
radek79 - 18-04-2016, 07:26
Bartekkita napisał/a: | bo słyszałem, że serwis koszmarnie drogi, a teraz jest okazja zweryfikować w praktyce |
puki co 5 tyś/km zrobione,klocki tył TRW 260zł,pasek klinowy BOSCH 80zł
w planach wymiana oleju w asb,olej 8l+miska olejowa w której znajduję się filtr oleju wbudowany na stałe+śruby+uszczelki koszt 1000zł,wymianę pewnie bym pokonał sam ale nie mam czym zmierzyć temperatury oleju aby uzyskać prawidłowy stan,nie ma bagnetu i pewnie dojdzie koszt wymiany
robertdg - 18-04-2016, 07:52
radek79 napisał/a: | klocki tył TRW 260zł | Ta cena to dowód na to, że własciciela kroi się za auto jakim jeździ, no może gdyby te klocki byly ceramiczne czy coś w ten deseń, ale to zwykłe klocki hamulcowe które wielkościa wiele nie odbiegaja od klocków stosowanych w poliftowych Galach, to już ten koszt radek79 napisał/a: | wymiana oleju w asb,olej 8l+miska olejowa w której znajduję się filtr oleju wbudowany na stałe+śruby+uszczelki koszt 1000zł, | nawet jezeli jest to koszt za same fanty wydaje sie być przystepniejszy od ceny dobrych klocków hamulcowych (OEMowe klocki pewne kosztują z 800zł )
Krzyzak - 18-04-2016, 07:57
robertdg napisał/a: | Ta cena to dowód na to, że własciciela kroi się za auto jakim jeździ | o tym samym pomyślałem - w renówce mam np. pasek osprzętu prawie 2m długości i za oryginał typu 6PK zapłaciłem nieco ponad 40zł...
radek79 - 18-04-2016, 08:08
robertdg napisał/a: | (OEMowe klocki pewne kosztują z 800zł ) |
560zł
za klocki trochę przepłaciłem bo można kupić taniej ale potrzebowałem od ręki,a wszędzie były na jutro
Tomek - 19-04-2016, 22:07
jeszcze można by zrozumieć te wysokie ceny, gdyby model był mało popularny, i przez to produkcja nisko-wolumenowa nieopłacalna
ale przecież E60/E61 jest mnóstwo
radek79 - 08-05-2016, 08:34
pierwsza mała awaria,pompa wody sobie delikatnie przecieka,taka ciekawostka nowa kosztuje 480zł,w E39 540i jest taka sama i tej samej firmy kosztuje 190zł
Tomek - 08-05-2016, 21:54
radek79 napisał/a: | pierwsza mała awaria,pompa wody sobie delikatnie przecieka,taka ciekawostka nowa kosztuje 480zł,w E39 540i jest taka sama i tej samej firmy kosztuje 190zł |
Ma ten sam numer?
Te pompy to jest temat. Jeden z gości u którego ogladalem e61 mówił mi, że u niego padała co równe 70 tys. Wymieniał 3 razy
robertdg - 08-05-2016, 22:23
radek79 napisał/a: | pierwsza mała awaria,pompa wody sobie delikatnie przecieka,taka ciekawostka nowa kosztuje 480zł,w E39 540i jest taka sama i tej samej firmy kosztuje 190zł | Nie byłbym taki pewien, znajomy tez tak radośnie do tego podchodził, niby 2 rodzaje pompy, niby wizualnie niemal takie same, a rózne osadzenia koła pasowego, a jak sie przyjrzeć dokładnie to i wyjścia króćców pod troche innymi katami były, głowne szybkozłacze też delikatnie inne. Lepiej sie upewnic na wzór starej zdemontowanej pompy aby pózniej nie zostawiac w kącie niepotrzebnego grata
Osobiście watpie w kompatybilność fantu z silnika M62-->N62
|
|
|