Nasze nieMiśki ;-) - BMW 545I by Radek79
Owczar - 08-04-2016, 11:25
Fabryczna? Dopytuję bo pierwszy raz widzę taki wzór w BMW
Klasyczne, trochę ascetyczne wnętrzne bez naćkanych dodatków. Fotel kierowcy można by trochę odświeżyć.
radek79 - 08-04-2016, 11:46
| Owczar napisał/a: | Fabryczna? Dopytuję bo pierwszy raz widzę taki wzór w BMW
Klasyczne, trochę ascetyczne wnętrzne bez naćkanych dodatków. Fotel kierowcy można by trochę odświeżyć. |
tak fabryczna występuje tylko w kpl. z M pakietem i czarna podsufitówką
całą skórę pasowało by odświeżyć bo raczej od nowości nikt oto nie zadbał
Fragu - 08-04-2016, 11:47
Wnętrze naprawdę spoko. Miałem okazję pojeździć trochę 530d ze standardowymi stołkami w skórze i już tam siedziało się wygodnie, a pozycja za kierownicą była wzorowa, więc u Ciebie musi być jeszcze wygodniej.
Kup mydełko Avel i jedziesz, do tego jakieś mleczko na wykończenie i będzie ładnie.
mjsystem - 08-04-2016, 12:47
| Fragu napisał/a: | | Wnętrze naprawdę spoko. | Jechałem niedawno 530 i nie podobał mi się ten srebrny panel. Tak troszkę na siłę za szeroki, co powoduje brak proporcji ogółu wnętrza. Poza tym spoko auto.
tresorex - 08-04-2016, 12:59
To amelinium nie odbija się w szybach podczas jazdy?
radek79 - 08-04-2016, 15:14
| tresorex napisał/a: | | To amelinium nie odbija się w szybach podczas jazdy? |
nie odbija,na żywo dużo lepiej to wygląda
Bartekkita - 17-04-2016, 22:35
radek79, piękne są te beemki aktualizuj proszę temat na bieżąco, bo słyszałem, że serwis koszmarnie drogi, a teraz jest okazja zweryfikować w praktyce Bezawaryjności życzę
radek79 - 18-04-2016, 06:26
| Bartekkita napisał/a: | | bo słyszałem, że serwis koszmarnie drogi, a teraz jest okazja zweryfikować w praktyce |
puki co 5 tyś/km zrobione,klocki tył TRW 260zł,pasek klinowy BOSCH 80zł
w planach wymiana oleju w asb,olej 8l+miska olejowa w której znajduję się filtr oleju wbudowany na stałe+śruby+uszczelki koszt 1000zł,wymianę pewnie bym pokonał sam ale nie mam czym zmierzyć temperatury oleju aby uzyskać prawidłowy stan,nie ma bagnetu i pewnie dojdzie koszt wymiany
robertdg - 18-04-2016, 06:52
| radek79 napisał/a: | | klocki tył TRW 260zł | Ta cena to dowód na to, że własciciela kroi się za auto jakim jeździ, no może gdyby te klocki byly ceramiczne czy coś w ten deseń, ale to zwykłe klocki hamulcowe które wielkościa wiele nie odbiegaja od klocków stosowanych w poliftowych Galach, to już ten koszt | radek79 napisał/a: | | wymiana oleju w asb,olej 8l+miska olejowa w której znajduję się filtr oleju wbudowany na stałe+śruby+uszczelki koszt 1000zł, | nawet jezeli jest to koszt za same fanty wydaje sie być przystepniejszy od ceny dobrych klocków hamulcowych (OEMowe klocki pewne kosztują z 800zł )
Krzyzak - 18-04-2016, 06:57
| robertdg napisał/a: | | Ta cena to dowód na to, że własciciela kroi się za auto jakim jeździ | o tym samym pomyślałem - w renówce mam np. pasek osprzętu prawie 2m długości i za oryginał typu 6PK zapłaciłem nieco ponad 40zł...
radek79 - 18-04-2016, 07:08
| robertdg napisał/a: | | (OEMowe klocki pewne kosztują z 800zł ) |
560zł
za klocki trochę przepłaciłem bo można kupić taniej ale potrzebowałem od ręki,a wszędzie były na jutro
Tomek - 19-04-2016, 21:07
jeszcze można by zrozumieć te wysokie ceny, gdyby model był mało popularny, i przez to produkcja nisko-wolumenowa nieopłacalna
ale przecież E60/E61 jest mnóstwo
radek79 - 08-05-2016, 07:34
pierwsza mała awaria,pompa wody sobie delikatnie przecieka,taka ciekawostka nowa kosztuje 480zł,w E39 540i jest taka sama i tej samej firmy kosztuje 190zł
Tomek - 08-05-2016, 20:54
| radek79 napisał/a: | | pierwsza mała awaria,pompa wody sobie delikatnie przecieka,taka ciekawostka nowa kosztuje 480zł,w E39 540i jest taka sama i tej samej firmy kosztuje 190zł |
Ma ten sam numer?
Te pompy to jest temat. Jeden z gości u którego ogladalem e61 mówił mi, że u niego padała co równe 70 tys. Wymieniał 3 razy
robertdg - 08-05-2016, 21:23
| radek79 napisał/a: | | pierwsza mała awaria,pompa wody sobie delikatnie przecieka,taka ciekawostka nowa kosztuje 480zł,w E39 540i jest taka sama i tej samej firmy kosztuje 190zł | Nie byłbym taki pewien, znajomy tez tak radośnie do tego podchodził, niby 2 rodzaje pompy, niby wizualnie niemal takie same, a rózne osadzenia koła pasowego, a jak sie przyjrzeć dokładnie to i wyjścia króćców pod troche innymi katami były, głowne szybkozłacze też delikatnie inne. Lepiej sie upewnic na wzór starej zdemontowanej pompy aby pózniej nie zostawiac w kącie niepotrzebnego grata
Osobiście watpie w kompatybilność fantu z silnika M62-->N62
|
|
|