Nasze nieMiśki ;-) - Błękitna strzała OPC - "Garnek"
Owczar - 12-04-2016, 13:19
Właśnie dlatego jeździłem z gościem, który sprawdzał mi AFR. Z gazem w podłodze do >200km/h. Sam widziałem jakie jest AFR na PB i na LPG. Na słowo to ja mało ufny jestem
A pytam z ciekawości, bo u mnie w wolnossącym byłi niskie 12. Chwilami nawet 11.8.
mjsystem - 12-04-2016, 13:31
Owczar napisał/a: | u mnie w wolnossącym byłi niskie 12. Chwilami nawet 11.8. | No to faktycznie o 2 za mało
gzesiolek - 12-04-2016, 14:21
Wyjaśnijcie bo jestem zielony... AFR to proporcja mieszanki?
Bo jeśli tak to na LPG powinna być skrajnie różna niż na Pb... czyż nie?
Krzyzak - 12-04-2016, 14:24
gzesiolek napisał/a: | AFR to proporcja mieszanki? | Air Fuel Ratio - dokładnie tak jak piszesz, proporcja mieszanki
Marcino - 12-04-2016, 16:05
gzesiolek napisał/a: | Bo jeśli tak to na LPG powinna być skrajnie różna niż na Pb... czyż nie? |
WG mnie to samo.. czyli około 14:1...
Morfi - 12-04-2016, 16:26
Gazowałem u prawdopodobnie najlepszego gazownika na śląsku "Davanti" polecanego na forum-lpg i serwisowałem tam carisme i nie miałem zastrzeżeń
Owczar - 12-04-2016, 16:51
mjsystem napisał/a: | No to faktycznie o 2 za mało |
Akurat w tym wypadku im mniej tym więcej paliwa Mieszanka stechiometryczna dla LPG to coś koło 15,1, dla PB 14,7. Dlatego na LPG ustawia się minimalnie wyższe AFR. Chyba, że EGT jest wysokie.
Cytat: | Gazowałem u prawdopodobnie najlepszego gazownika na śląsku "Davanti" polecanego na forum-lpg i serwisowałem tam carisme i nie miałem zastrzeżeń
_________________ |
To będzie dobrze
Morfi - 21-04-2016, 15:59
Kilka aktualnych fotek
Co do minusów i awari to szyby z lusterek zewnętrznych się odkleiły wrrr... cena 21 zł, ale czytając po forach to problem jednak jest.
|
|
|