To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze nieMiśki ;-) - Błękitna strzała OPC - "Garnek"

Owczar - 12-04-2016, 13:19

Właśnie dlatego jeździłem z gościem, który sprawdzał mi AFR. Z gazem w podłodze do >200km/h. Sam widziałem jakie jest AFR na PB i na LPG. Na słowo to ja mało ufny jestem ;)

A pytam z ciekawości, bo u mnie w wolnossącym byłi niskie 12. Chwilami nawet 11.8.

mjsystem - 12-04-2016, 13:31

Owczar napisał/a:
u mnie w wolnossącym byłi niskie 12. Chwilami nawet 11.8.
No to faktycznie o 2 za mało :wink:
gzesiolek - 12-04-2016, 14:21

Wyjaśnijcie bo jestem zielony... AFR to proporcja mieszanki?
Bo jeśli tak to na LPG powinna być skrajnie różna niż na Pb... czyż nie?

Krzyzak - 12-04-2016, 14:24

gzesiolek napisał/a:
AFR to proporcja mieszanki?
Air Fuel Ratio - dokładnie tak jak piszesz, proporcja mieszanki
Marcino - 12-04-2016, 16:05

gzesiolek napisał/a:
Bo jeśli tak to na LPG powinna być skrajnie różna niż na Pb... czyż nie?

WG mnie to samo.. czyli około 14:1...

Morfi - 12-04-2016, 16:26

Gazowałem u prawdopodobnie najlepszego gazownika na śląsku "Davanti" polecanego na forum-lpg i serwisowałem tam carisme i nie miałem zastrzeżeń :)
Owczar - 12-04-2016, 16:51

mjsystem napisał/a:
No to faktycznie o 2 za mało


Akurat w tym wypadku im mniej tym więcej paliwa ;) Mieszanka stechiometryczna dla LPG to coś koło 15,1, dla PB 14,7. Dlatego na LPG ustawia się minimalnie wyższe AFR. Chyba, że EGT jest wysokie.

Cytat:
Gazowałem u prawdopodobnie najlepszego gazownika na śląsku "Davanti" polecanego na forum-lpg i serwisowałem tam carisme i nie miałem zastrzeżeń
_________________


To będzie dobrze :)

Morfi - 21-04-2016, 15:59

Kilka aktualnych fotek











Co do minusów i awari to szyby z lusterek zewnętrznych się odkleiły wrrr... cena 21 zł, ale czytając po forach to problem jednak jest. :P



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group