[97-04]Galant EAxA/W - [EA5A/W 2.5] Dymi na niebiesko przy przyspieszaniu
Marcino - 01-06-2016, 12:13
Zdjęcia nie ostre troszkę...
muscle_car - 01-06-2016, 12:57
Błąd wybaczcie to powinno być bez przecinka kPa
[ Dodano: 01-06-2016, 13:00 ]
To jest najlepsze mój smartfon nie jest pierwszej świeżości.
deejay - 01-06-2016, 20:16
Olej swoją drogą , bo spalanie mieszanki tego silnika też bardzo kiepskie patrząc na te świece
muscle_car - 01-06-2016, 20:39
Zastanawiam się, czy wymiana oleju na gęstszy nie załatwiła by sprawy.
Jadę zaraz do pracy mam kamerę i zrobię zdjęcia czy tam film co się dzieje w środku.
deejay napisał/a: | bo spalanie mieszanki tego silnika też bardzo kiepskie patrząc na te świece |
Analiza spalin nie wykazała błędów w spalaniu mieszanki wręcz przeciwnie były nad wyraz dobre.
deejay - 01-06-2016, 21:50
muscle_car napisał/a: | Analiza spalin nie wykazała błędów w spalaniu mieszanki wręcz przeciwnie były nad wyraz dobre. |
Wydruk mnie interesuje i HC jakie było ?
muscle_car - 01-06-2016, 22:02
HC na jałowym 8 ppm obj
HC 2500 obr/min 6 ppm obj
deejay - 01-06-2016, 22:05
muscle_car napisał/a: | HC na jałowym 8 ppm obj
HC 2500 obr/min 6 ppm obj |
Cały opis wydruku proszę jak już
muscle_car - 01-06-2016, 22:10
na jałowym
br = 60
O=0.01 % obj
O2= 14,90% obj
2= 0,39 % obj
HC= 8 ppm obj
= 1,018
2500 obr/min
br = 60
O=0.01 % obj
O2= 14,90% obj
2= 0,38 % obj
HC= 6 ppm obj
= 1,017
[ Dodano: 01-06-2016, 22:10 ]
Jak byś jeszcze to przetłumaczył to było by fantastycznie:)
[ Dodano: 01-06-2016, 22:16 ]
tam ma być Co2 nie wiem czemu ale zjadło na wykazie literki
deejay - 01-06-2016, 22:30
muscle_car napisał/a: | Jak byś jeszcze to przetłumaczył to było by fantastycznie:)
|
Nie ma co tłumaczyć , analiza prawidłowa .
Kolor wiec mówi co innego , no chyba ze "kalkulator " przekłamuje w barwach fotek
muscle_car - 02-06-2016, 10:25
Mam aparat dzisiaj taki lepszy wykręcę jedną świecę i zrobię nim zdjęcie.
[ Dodano: 02-06-2016, 17:08 ]
http://www.fotosik.pl/zdj...jbQHINplI~RZprx
http://www.fotosik.pl/zdj...Osqf776wtbhQTQx
Mam nadzieję, że taka rozdzielczość wystarczy. Można powiększyć.
[ Dodano: 02-06-2016, 17:15 ]
Olej wokół to mogą być pozostałości po próbie olejowej.
[ Dodano: 02-06-2016, 21:51 ]
Czy mógłby mi ktoś tak łopatologicznie wyjaśnić dlaczego na początku było mniejsze sprężanie (jak auto było nowe) a teraz po remoncie wzrosło? To jest lekko nielogiczne a nie znalazłem jednoznacznego wyjaśnienia tego objawu.
deejay - 02-06-2016, 22:07
muscle_car napisał/a: | [ Dodano: 02-06-2016, 21:51 ]
Czy mógłby mi ktoś tak łopatologicznie wyjaśnić dlaczego na początku było mniejsze sprężanie (jak auto było nowe) a teraz po remoncie wzrosło? To jest lekko nielogiczne a nie znalazłem jednoznacznego wyjaśnienia tego objawu. |
Dla mnie to raczej pomiar do powtórzenia na innym porządnym zegarze .
muscle_car - 02-06-2016, 22:35
Sprawdzałem przyrząd jest dobry.
Owczar - 02-06-2016, 22:44
Według mnie pierścienie olejowe trochę słabo zbierają. Różnica między próbą olejowa i na sucho powinna być większa. Wartości na sucho są za wysokie.
Marcino - 03-06-2016, 08:01
muscle_car napisał/a: | Czy mógłby mi ktoś tak łopatologicznie wyjaśnić dlaczego na początku było mniejsze sprężanie (jak auto było nowe) a teraz po remoncie wzrosło? To jest lekko nielogiczne a nie znalazłem jednoznacznego wyjaśnienia tego objawu. |
Pierśienie się dotarły tzn ułozyły i jest szczelniej???
Albo przepuszczając olej się doszczelnia...
Krzyzak - 03-06-2016, 10:39
Marcino napisał/a: | Albo przepuszczając olej się doszczelnia | dokładnie tak może być
niestety bez rozebrania się tego nie dowiemy
|
|
|