To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA5A/W 2.5] Dymi na niebiesko przy przyspieszaniu

Marcino - 01-06-2016, 12:13

Zdjęcia nie ostre troszkę...
muscle_car - 01-06-2016, 12:57

Błąd wybaczcie to powinno być bez przecinka kPa

[ Dodano: 01-06-2016, 13:00 ]


To jest najlepsze mój smartfon nie jest pierwszej świeżości.

deejay - 01-06-2016, 20:16

Olej swoją drogą , bo spalanie mieszanki tego silnika też bardzo kiepskie patrząc na te świece :doubt:
muscle_car - 01-06-2016, 20:39

Zastanawiam się, czy wymiana oleju na gęstszy nie załatwiła by sprawy.
Jadę zaraz do pracy mam kamerę i zrobię zdjęcia czy tam film co się dzieje w środku.

deejay napisał/a:
bo spalanie mieszanki tego silnika też bardzo kiepskie patrząc na te świece

Analiza spalin nie wykazała błędów w spalaniu mieszanki wręcz przeciwnie były nad wyraz dobre.

deejay - 01-06-2016, 21:50

muscle_car napisał/a:
Analiza spalin nie wykazała błędów w spalaniu mieszanki wręcz przeciwnie były nad wyraz dobre.


Wydruk mnie interesuje i HC jakie było ?

muscle_car - 01-06-2016, 22:02

HC na jałowym 8 ppm obj
HC 2500 obr/min 6 ppm obj

deejay - 01-06-2016, 22:05

muscle_car napisał/a:
HC na jałowym 8 ppm obj
HC 2500 obr/min 6 ppm obj


Cały opis wydruku proszę jak już ;)

muscle_car - 01-06-2016, 22:10

na jałowym
br = 60
O=0.01 % obj
O2= 14,90% obj
2= 0,39 % obj
HC= 8 ppm obj
= 1,018

2500 obr/min

br = 60
O=0.01 % obj
O2= 14,90% obj
2= 0,38 % obj
HC= 6 ppm obj
= 1,017

[ Dodano: 01-06-2016, 22:10 ]
Jak byś jeszcze to przetłumaczył to było by fantastycznie:)

[ Dodano: 01-06-2016, 22:16 ]
tam ma być Co2 nie wiem czemu ale zjadło na wykazie literki

deejay - 01-06-2016, 22:30

muscle_car napisał/a:
Jak byś jeszcze to przetłumaczył to było by fantastycznie:)


Nie ma co tłumaczyć , analiza prawidłowa .

Kolor wiec mówi co innego , no chyba ze "kalkulator " przekłamuje w barwach fotek :wink:

muscle_car - 02-06-2016, 10:25

Mam aparat dzisiaj taki lepszy wykręcę jedną świecę i zrobię nim zdjęcie.

[ Dodano: 02-06-2016, 17:08 ]
http://www.fotosik.pl/zdj...jbQHINplI~RZprx

http://www.fotosik.pl/zdj...Osqf776wtbhQTQx

Mam nadzieję, że taka rozdzielczość wystarczy. Można powiększyć.

[ Dodano: 02-06-2016, 17:15 ]
Olej wokół to mogą być pozostałości po próbie olejowej.

[ Dodano: 02-06-2016, 21:51 ]
Czy mógłby mi ktoś tak łopatologicznie wyjaśnić dlaczego na początku było mniejsze sprężanie (jak auto było nowe) a teraz po remoncie wzrosło? To jest lekko nielogiczne a nie znalazłem jednoznacznego wyjaśnienia tego objawu.

deejay - 02-06-2016, 22:07

muscle_car napisał/a:
[ Dodano: 02-06-2016, 21:51 ]
Czy mógłby mi ktoś tak łopatologicznie wyjaśnić dlaczego na początku było mniejsze sprężanie (jak auto było nowe) a teraz po remoncie wzrosło? To jest lekko nielogiczne a nie znalazłem jednoznacznego wyjaśnienia tego objawu.


Dla mnie to raczej pomiar do powtórzenia na innym porządnym zegarze .

muscle_car - 02-06-2016, 22:35

Sprawdzałem przyrząd jest dobry.
Owczar - 02-06-2016, 22:44

Według mnie pierścienie olejowe trochę słabo zbierają. Różnica między próbą olejowa i na sucho powinna być większa. Wartości na sucho są za wysokie.
Marcino - 03-06-2016, 08:01

muscle_car napisał/a:
Czy mógłby mi ktoś tak łopatologicznie wyjaśnić dlaczego na początku było mniejsze sprężanie (jak auto było nowe) a teraz po remoncie wzrosło? To jest lekko nielogiczne a nie znalazłem jednoznacznego wyjaśnienia tego objawu.

Pierśienie się dotarły tzn ułozyły i jest szczelniej???
Albo przepuszczając olej się doszczelnia...

Krzyzak - 03-06-2016, 10:39

Marcino napisał/a:
Albo przepuszczając olej się doszczelnia
dokładnie tak może być
niestety bez rozebrania się tego nie dowiemy



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group