Outlander I GEN Techniczne - Evolander projekt a właściwie końcówka.
Zwierzu - 22-11-2016, 23:09
Sens zakładania LPG przy aucie które pali 25 litrów na 100?
Łatwo policzyć po 100 tys km masz kase na dwa nowe zakute silniki.
Nie wiem czy jest czym się specjalnie chwalić bo pozostałe auta są zwyczajnie użytkowe jak np
nowa Rav4, 2 letnia octavia czy miejski 3 letni swift.
Outlander to projekt po projektach motocyklowych.
Odbudowałem kilka motocykli i od tego sie wszystko zaczęło.
Szukam kolejnego auta jakim jest W111 Coupe.
Sry ale bardzo alergicznie reaguje na prowokacje dotyczące LPG.
Mam znajomych co śmigają na 1/4 mili i mają w autach tylko LPG i wygrywają.
[ Dodano: 22-11-2016, 22:10 ]
sla napisał/a: | Zwierzu napisał/a: | No popatrz a mnie stać na Pb a nie stać mnie żeby sie frajerzyć.
A co powiesz na to ze to moj aktualnie 4 samochód i jest to projekt który udowadnia, że LPG w odpowiedniej konfiguracji jest ok. |
To zapytam nieśmiało jaki jest cel zakładania LPG?
A o swoim samochodzie to nigdzie nic nie pisałem, ale fajnie , że stac Cię na tyle samochodów, pochwal sie nimi To jest prawdziwa pasja
Jak sobie kupisz Lambo to tez załozysz LPG? |
Posługujesz się skrajnościami a to nie pozwala na znalezienie płaszczyzny porozumienia.
Jaro1974 - 22-11-2016, 23:23
Przepraszam że się wtrącę ale to zrobię.
Cała dyskusja nad sensem zakładania lub niezakładania instalacji LPG to według mnie jest w gestii samego właściciela danego pojazdu. Jeżeli założył instalację to na pewno ją założył bo miał w tym jakiś cel. Każdy człowiek ma prawo wyboru i z niego powinien korzystać a nie patrzeć na kogoś co kto powie. Tyle do LPG.
Cała ta dyskusja odbiegła od tematu głównego jakim jest projekt evolandera. Ja z niecierpliwością czekam na efekt końcowy tego projektu. Przy takich modyfikacjach które mają tu miejsce, wrażenia z jazdy na pewno będą rzekłbym obłędne. Jak tylko czas pozwoli to pozwolę sobie skorzystać z zaproszenia do obejrzenia tego projektu na żywo.
Marcino - 23-11-2016, 06:25
Mam wrażenie ze dupa boli od tego ze ktoś będzie tanio śmiagał i bez obawy ze dużo wyda na PB.
Co do pałowania.... zawsze jest jeden przycisk - LPG OFF
elektryk - 23-11-2016, 14:59
Jaro1974 napisał/a: | Każdy człowiek ma prawo wyboru i z niego powinien korzystać a nie patrzeć na kogoś co kto powie. | Prawo wyboru i lansowanie się na forum to dwie różne rzeczy. Nikt nie napisał że Zwierzu jest be, bo założył LPG, tylko że zainwestowanie grubych pieniędzy w samochód jest sprzeczne z zakładaniem instalacji LPG w celu oszczędności.
Zwierzu - 23-11-2016, 15:40
elektryk napisał/a: | Jaro1974 napisał/a: | Każdy człowiek ma prawo wyboru i z niego powinien korzystać a nie patrzeć na kogoś co kto powie. | Prawo wyboru i lansowanie się na forum to dwie różne rzeczy. Nikt nie napisał że Zwierzu jest be, bo założył LPG, tylko że zainwestowanie grubych pieniędzy w samochód jest sprzeczne z zakładaniem instalacji LPG w celu oszczędności. |
Nie nie kolego, powinieneś napisać ,że ty uważasz ,że jest sprzeczne a nie założyć ze tak jest a to jest bardzo duża różnica
Marcino - 23-11-2016, 15:47
elektryk napisał/a: | jest be, bo założył LPG, tylko że zainwestowanie grubych pieniędzy w samochód jest sprzeczne z zakładaniem instalacji LPG w celu oszczędności. |
Chyba z twoim myśleniem jest sprzeczne.... nie chcesz nie zakładaj i nie wypowiadaj się. Ja tam wole oszcędniści z LPG włozyć no w modfikacje silnika, i mieć lepiej niż auto wyjechało z fabryki.. zamiast walić grubą kasę w auto i stockowe.
W@sio - 23-11-2016, 15:51
Ale żeście się spięli! Zluzować zwieracze proszę! Dyskusje na temat LPG toczyć proszę we właściwym temacie
japanfan - 23-11-2016, 17:39
Muszę przyznać że projekt super,może mi się uda zrobić chociaż połowę z tego.A post bardzo potrzebny bo rzeczywiście ciężko znaleźć jakieś konkretne informacje o tuningu outlandera.
sla - 23-11-2016, 19:16
Zwierzu napisał/a: | Łatwo policzyć po 100 tys km masz kase na dwa nowe zakute silniki. |
Obawiam się , że jeszcze łatwiej jest się przeliczyć, nawet jeżeli ten samochód przetrwa te 100tys.km, to w tym czasie autogaz będzie niewiele tańszy od Pb. Dobra zmiana nam to zapewni.
Jaro1974 - 23-11-2016, 19:24
elektryk napisał/a: | Prawo wyboru i lansowanie się na forum to dwie różne rzeczy. Nikt nie napisał że Zwierzu jest be, bo założył LPG, tylko że zainwestowanie grubych pieniędzy w samochód jest sprzeczne z zakładaniem instalacji LPG w celu oszczędności. |
No to wychodzi na to że ja się też lansuję na forum bo mam outka bez gazu. Ale nic, będę musiał z tym jakoś żyć
W@sio napisał/a: | Ale żeście się spięli! Zluzować zwieracze proszę! Dyskusje na temat LPG toczyć proszę we właściwym temacie |
Piotrze ale ja jestem zluzowany Mnie się projekt podoba i to że Zwierzu zarzucił sobie do tego LPG w ogóle mi to nie przeszkadza. A takie gadanie że jak ktoś ładuje tyle kasy w projekt i zakłada LPG to na pewno jest sprzeczne z ... no właśnie. Z czym? Z tym że chce mieć instalację LPG w samochodzie? Chce to ma, a jak by nie chciał to by nie zakładał. I powiem tak. Ja, dopóki mam prawo wyboru to z niego korzystam i mam zamiar dalej korzystać. A to co mówią inni to wpuszczam jednym uchem a drugim wypuszczam. Mój cyrk, moje małpy, mój wybór.
Bzyk_R1 - 23-11-2016, 21:41
Kurde czuję się teraz winny że podgrzałem temat i rozpocząłem dyskusję...muszę się przez Was spowiadać teraz
A tak odnośnie tematu w jakim jesteśmy Zwierzu, powiedz mi jakie będzie zastosowanie projektu? Już seryjny O1T spisuje się dobrze w normalnym podróżowaniu i użytkowaniu a co dopiero po takich modach?
Zwierzu - 24-11-2016, 12:46
Bzyk_R1 napisał/a: | Kurde czuję się teraz winny że podgrzałem temat i rozpocząłem dyskusję...muszę się przez Was spowiadać teraz
A tak odnośnie tematu w jakim jesteśmy Zwierzu, powiedz mi jakie będzie zastosowanie projektu? Już seryjny O1T spisuje się dobrze w normalnym podróżowaniu i użytkowaniu a co dopiero po takich modach? |
To moje auto daily będzie, a i na jakieś zloty i mam zamiar spróbować sił na 1/4:)
Generalnie cała akcja polega na tym ze nie chciałem iśc do salonu i kupić auta (zastanawiałem sie nad tym) lubie miec cos nie standardowego coś innego i cos co pozwala mi na zgłebianie wiedzy motoryzacyjnej.
[ Dodano: 24-11-2016, 12:37 ]
Mam do was prośbę o pomoc w wycenie gratów które mi zostały po modach. cześci te maja przejechane około 80 tys. km.
Wtryski Outlander turbo
Pompa paliwa
Tirbo + reszta
Kolektor
IC
Zaciski
Półosie
Osłony
Wiatrak chłodnicy
Amortyzatory plus sprężyny
Amortyzatory plus sprężyny
Wydech
Wydech
Wydech
staszq2 - 24-11-2016, 16:07
Zwierzu napisał/a: | Mam do was prośbę o pomoc w wycenie gratów które mi zostały po modach. cześci te maja przejechane około 80 tys. km.
Wtryski Outlander turbo 250
Pompa paliwa 150
Tirbo + reszta 400 rury 150
Kolektor 500
IC 300
Zaciski 300-400 komplet
Półosie 30-50 sztuka
Osłony
Wiatrak chłodnicy 30-50
Amortyzatory plus sprężyny 150 sztuka
Amortyzatory plus sprężyny
Wydech kompletny wydech 500-700
Wydech
Wydech |
Ceny do sprzedaży na allegro można spotkać ceny nawet 2-4 razy wyższe ale pytanie czy chcesz sprzedawać czy sprzedać...
Jaro1974 - 24-11-2016, 21:12
Jeżeli amory i sprężyny w turbiaku są twardsze to nie wiem czy się nie zastanowię nad nimi
staszq2 - 24-11-2016, 21:27
Jaro1974 napisał/a: | Jeżeli amory i sprężyny w turbiaku są twardsze |
Są twardsze
|
|
|