Outlander I GEN Techniczne - Outlander Turbo przerywa
Buszu - 21-07-2017, 16:31
Można to jakoś samemu sprawdzić czy mechanior potrzebny ?
Fragu - 21-07-2017, 17:06
Powinno Ci checkiem walnąć.
Ogolnie zaxspadek mocy to sporo rzeczy moze odpowiadać.
Sprawdz kolektor wydechowy czy nie jest pekniety, dolot czy szczelny .
Buszu - 24-07-2017, 18:51
wizualnie dolot wygląda spoko, może ma to coś wspólnego z zapachem benzyny w kabinie..?? Myślałem ze coś sknociłem bo sam wymieniałem na DW200 ;] ze coś pociekła przy wyciąganiu ?? :S ale troszkę minęło, a zapach jak był tak jest ;/ jade do mechaniora
Bzyk_R1 - 24-07-2017, 19:12
U mnie było czuć ze dwa dni i to wszystko. Potem odparowało. Musiało być czuć bo zbiornik był pełny prawie benzyny i od góry dziura. Dobrze to poskładałeś? Tam trzeba powoli i dokładnie.
Jaro1974 - 25-07-2017, 14:05
Jak zapach benzyny jest czuć to podejrzewam że z instalacją paliwową jest coś nie tak. Może być gdzieś wyciek delikatny, nie dostaje tyle paliwa ile powinno, brak odpowiedniego ciśnienia paliwa i stąd spadek mocy.
Buszu - 25-07-2017, 21:46
Obowiązkowo sprawdza przewody paliwa. Ale na gazolinie zauważyłem taka prace
Jaro1974 - 25-07-2017, 23:09
Na temat gazu to ja nie wypowiem się bo po prostu nie znam się. W swoim outku zresztą nie mam instalki więc nawet nie mam się zbytnio wzorować. Kolega miał problem z przerywaniem podczas przyspieszenia (potrafił się zaciąć ze trzy a nawet cztery razy) i po wymianie świec na inny zestaw problem znikł. Może spróbuj w tym kierunku poszukać?
Bzyk_R1 - 26-07-2017, 21:41
Jaro1974, kolega Buszu, już zmienił na NGK od Evo więc problem leży gdzie indziej. Chyba że Made in France
Jaro1974 - 26-07-2017, 21:47
Krzysiu, kolega zmienił na NGK i pojeździł może ze 20 tkm i zmienił na inne i problem zniknął. Stąd moja sugestia.
Martini86 - 15-05-2019, 19:27
Też mnie dopadł podobny problem. Niestety "mechanik", który wymieniał świece mimo sugestii co do NGK założył bosha ;/ Problem wypadania zapłonu pojawił się ponownie na 2 cylindrze, więc pomyślałem o cewce. Zamieniłem cewki. Przerywa tak samo, ale błędu nie wywala. Dodam tylko, że na tych starych ngk silnik pracował prawie normalnie, a przerywanie zdarzało się tylko po mocniejszym wciśnięciu gazu. Na tych bosha przerywa cały czas tak samo.
NGK IGR6a nigdzie nie mogę znaleźć, ale zauważyłem w opisach, że IGR6a11 pasuje do turbo.
I teraz pytanie- zamówić IGR6a11 czy może IGR7ag?
Bzyk_R1 - 15-05-2019, 19:55
Martini86, polecam igr7ag, 45.000 km na LPG i żadnych problemów. Przerwa już fabrycznie 0,7 czyli idealnie.
Martini86 - 15-05-2019, 20:13
Bzyk_R1 napisał/a: | Martini86, polecam igr7ag, 45.000 km na LPG i żadnych problemów. Przerwa już fabrycznie 0,7 czyli idealnie. |
Spodziewałem się
Najciekawsze jest to, że te bosha, które teraz mam różnią się od tych powyższych tylko położeniem elektrod. bosh - 4mm, ngk - 3,5mm. Czyżby tylko to miało znaczenie?
A jakieś sprawdzone źródło zakupowe co do ngk? (przeczytałem wcześniej, że made in france do kitu)
Bzyk_R1 - 15-05-2019, 21:37
Nie wiem czym się różnią te Boscha, i nie wiem ilu ludzi musi kupić ten badziew żeby uwierzyć że O1T na tym nie jeździ
Ja zamówiłem w lokalnym sklepie motoryzacyjnym. Powiedziałem że ma iść do czerwonego pola na lpg bez zająknięcia bo jak nie to oddam, no i idzie skubany.
|
|
|