Nasze Miśki - TurboBurbo
Fragu - 24-11-2016, 21:54
Zajrzę w weekend do przepustnicy i odepne aku.
Czasy wtryskow można jakoś łatwo skorygować?
dmi - 24-11-2016, 22:06
Fragu, Jak ma się sprawa odnośnie przyspieszenia/elastyczności w porównaniu do Galanta V6 ?
W@sio - 24-11-2016, 22:23
Cytat: | Czasy wtryskow można jakoś łatwo skorygować |
Niestety nie, czasy wtryskow są zapisane w epromie i dość trudno edytowalne - przez OBD jest to niemożliwe. Można się do tego dostać przez OpenPort 1.3u i Evoscan... Z doświadczenia wiem, że openport 2.0 bez przystawki podpinanej przez usb nie działa.
Po korektach będzie widać np.drobne nieszczelności w układzie dolotowym i podciśnieniach, ewentualne problemy z pracą lambdy lub przepływki.
Seria do 3000rpm jedzie niemal jak wolnossące 2.0 ale powyżej to już inna bajka - mnie zachwycał strzał z momentu obrotowego jak już się turbina napompowała
Fragu - 25-11-2016, 07:05
Hmm to chyba muszę się moim wybrać na hamowanie bo od 2 tyś jedzie pieknie.
dmi, wpadnij 4.12 na spota to Cie przewioze
Bzyk_R1 - 25-11-2016, 09:12
Ale straszycie chłopa tymi obrotami. Nie pamiętam ile mi pokazywał komputer rpm.ów ale wskazówkę mam identycznie od obrotomierza. Również na lpg.
Bzyk_R1 - 25-11-2016, 09:16
Fragu napisał/a: | bo od 2 tyś jedzie pieknie. |
Właśnie...pojechał nam W@sio
Fragu - 25-11-2016, 15:50
Dziś zaobserwowalem, ze lamka od oleju mruga na wolnych, po przejechaniu jakiś 40-50km.
Co jakis czas mrugnie lub sie żarzy.
Olej idzie na pierwszy plan, pozniej czujnik...dalej pompa oleju?
apollo99 - 25-11-2016, 16:39
Daj do jakiegoś mechanika ,lub wiekszego zakladu, który zmierzy ciśnienie oleju manometrem ,bo wymieniając wszystko po kolei to sobie kosztów jedynie narobisz, a tak będziesz wiedział czy jakaś usterka jest czy silnika do roboty. I moim zdaniem w twoim przypadku to raczej nie wina oleju ,bo jak silnik sprawny to nawet jak byś wlał 0w20 to kontrolka nie powinna się zapalić
A najlepiej oddaj go z powrotem bo auto ma chyba jakąś wadę ukrytą.
Hugo - 25-11-2016, 17:21
Moim zdaniem jak wymienisz czujnik ciśnienia oleju to problem zniknie.
MichciuGT - 25-11-2016, 17:38
U mnie też był problem z czujnikiem ciśnienia oleju, świeciła się kontrolka jak było gorąco i na wolnych obrotach chodził.
Fragu - 27-11-2016, 17:34
Kilka fotek brudnego turbiaka z dziś
deejay - 27-11-2016, 20:26
To teraz się zacznie modzenie
Gratulacje nowego wozidła , bezawaryjnosci życzę.
Ps: Sprawdz dla świętego spokoju ciśnienie oleju.
Fragu - 28-11-2016, 08:03
Dzięki
Przyznam, że kusi go pomodzić
Ciśnienie oleju będę sprawdzał, być może jeszcze dzisiaj.
marcink - 28-11-2016, 18:35
Grafit lakieru, czerń szyb i srebrne felgi/wstawki. Mamy podobny gust
Fragu - 29-11-2016, 11:01
Wczoraj został wymieniony olej, przed wymianą silnik zalany płukanką LM - zleciała woda.
Ciśnienie oleju sprawdzone - na Motulu środek normy, na Castrolu było bliżej dolnych wartości.
Do tego przewód od czujnika był w stanie agonalnym, rozpadł się w dłoniach.
Wszystko poskładane do przysłowiowej kupy, silnik na Motulu chodzi jakby ciszej - kontroli oleju póki co nie zaobserwowano
Przy okazji auto dostało kilkanaście nowych czarnych spinek, a także poprawiona została klema plusowa, która się luzowała.
Spalanie PB 98 póki co 12,5l/100km.
PS. Dzięki Staszeq i W@sio za konsultacje
|
|
|