To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - TurboBurbo

Fragu - 24-11-2016, 21:54

Zajrzę w weekend do przepustnicy i odepne aku.
Czasy wtryskow można jakoś łatwo skorygować?

dmi - 24-11-2016, 22:06

Fragu, Jak ma się sprawa odnośnie przyspieszenia/elastyczności w porównaniu do Galanta V6 ?
W@sio - 24-11-2016, 22:23

Cytat:
Czasy wtryskow można jakoś łatwo skorygować

Niestety nie, czasy wtryskow są zapisane w epromie i dość trudno edytowalne - przez OBD jest to niemożliwe. Można się do tego dostać przez OpenPort 1.3u i Evoscan... Z doświadczenia wiem, że openport 2.0 bez przystawki podpinanej przez usb nie działa.

Po korektach będzie widać np.drobne nieszczelności w układzie dolotowym i podciśnieniach, ewentualne problemy z pracą lambdy lub przepływki.

Seria do 3000rpm jedzie niemal jak wolnossące 2.0 ale powyżej to już inna bajka - mnie zachwycał strzał z momentu obrotowego jak już się turbina napompowała ;-)

Fragu - 25-11-2016, 07:05

Hmm to chyba muszę się moim wybrać na hamowanie bo od 2 tyś jedzie pieknie.

dmi, wpadnij 4.12 na spota to Cie przewioze :-)

Bzyk_R1 - 25-11-2016, 09:12

Ale straszycie chłopa tymi obrotami. Nie pamiętam ile mi pokazywał komputer rpm.ów ale wskazówkę mam identycznie od obrotomierza. Również na lpg.
Bzyk_R1 - 25-11-2016, 09:16

Fragu napisał/a:
bo od 2 tyś jedzie pieknie.

Właśnie...pojechał nam W@sio :-)

Fragu - 25-11-2016, 15:50

Dziś zaobserwowalem, ze lamka od oleju mruga na wolnych, po przejechaniu jakiś 40-50km.
Co jakis czas mrugnie lub sie żarzy.

Olej idzie na pierwszy plan, pozniej czujnik...dalej pompa oleju? :roll:

apollo99 - 25-11-2016, 16:39

Daj do jakiegoś mechanika ,lub wiekszego zakladu, który zmierzy ciśnienie oleju manometrem ,bo wymieniając wszystko po kolei to sobie kosztów jedynie narobisz, a tak będziesz wiedział czy jakaś usterka jest czy silnika do roboty. I moim zdaniem w twoim przypadku to raczej nie wina oleju ,bo jak silnik sprawny to nawet jak byś wlał 0w20 to kontrolka nie powinna się zapalić
A najlepiej oddaj go z powrotem bo auto ma chyba jakąś wadę ukrytą.

Hugo - 25-11-2016, 17:21

Moim zdaniem jak wymienisz czujnik ciśnienia oleju to problem zniknie.
MichciuGT - 25-11-2016, 17:38

U mnie też był problem z czujnikiem ciśnienia oleju, świeciła się kontrolka jak było gorąco i na wolnych obrotach chodził.
Fragu - 27-11-2016, 17:34

Kilka fotek brudnego turbiaka z dziś 8)








deejay - 27-11-2016, 20:26

To teraz się zacznie modzenie :wink:

Gratulacje nowego wozidła , bezawaryjnosci życzę.


Ps: Sprawdz dla świętego spokoju ciśnienie oleju.

Fragu - 28-11-2016, 08:03

Dzięki :)

Przyznam, że kusi go pomodzić ;)

Ciśnienie oleju będę sprawdzał, być może jeszcze dzisiaj.

marcink - 28-11-2016, 18:35

Grafit lakieru, czerń szyb i srebrne felgi/wstawki. Mamy podobny gust ;)
Fragu - 29-11-2016, 11:01

Wczoraj został wymieniony olej, przed wymianą silnik zalany płukanką LM - zleciała woda.
Ciśnienie oleju sprawdzone - na Motulu środek normy, na Castrolu było bliżej dolnych wartości.
Do tego przewód od czujnika był w stanie agonalnym, rozpadł się w dłoniach.

Wszystko poskładane do przysłowiowej kupy, silnik na Motulu chodzi jakby ciszej - kontroli oleju póki co nie zaobserwowano :wink:

Przy okazji auto dostało kilkanaście nowych czarnych spinek, a także poprawiona została klema plusowa, która się luzowała.

Spalanie PB 98 póki co 12,5l/100km.

PS. Dzięki Staszeq i W@sio za konsultacje :mrgreen:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group