To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - Wymiana czujnika spalania stukowego

robertdg - 09-12-2016, 20:21

Krzyzak napisał/a:
Nic poza uszkodzonym czujnikiem lub przewodami.
Dorzuć do tego kiepskie paliwo, zly sklad mieszanki, błedny montaz rozrzadu przez co ECU xle wysterowuje zaplon, naprawde mozna wyliczyc jeszcze kilka opcji
lukasz45674 - 10-12-2016, 12:43

Bo ktos wczesniej pisal ze ten blad moze oznaczac jakis problem w ukladzie zaplonowym.
Krzyzak - 11-12-2016, 12:43

robertdg napisał/a:
Dorzuć do tego kiepskie paliwo, zly sklad mieszanki, błedny montaz rozrzadu przez co ECU xle wysterowuje zaplon, naprawde mozna wyliczyc jeszcze kilka opcji
tzn. wg mnie to co piszesz nie spowoduje błędu Knocka ale właśnie czujnik wykryje spalanie i ECU cofnie zapłon
problem z czujnikiem jako takim może spowodować tylko on lub przewody
a ECU ustala go na podstawie napięcia w 200 cyklach - jak opisałem

Georg - 11-12-2016, 13:32

Często zapisowi błędu knocksensora towarzyszy inny, wynikający z:
robertdg napisał/a:
(...) kiepskie paliwo, zly sklad mieszanki, błedny montaz rozrzadu przez co ECU źle wysterowuje zaplon (...)

robertdg - 11-12-2016, 15:23

Krzyzak napisał/a:
tzn. wg mnie to co piszesz nie spowoduje błędu Knocka ale właśnie czujnik wykryje spalanie i ECU cofnie zapłon
O ile ma dostepny zakres regulacji
lukasz45674 - 31-01-2017, 10:12

Panowie pytanie troszkę nie związane z tematem ale potrzebuję szybkiej odpowiedzi. Za chwilę będę montował czujnik temperatury który kupiłem używany i ten metalowy bolec jest jakby zaśniedziały. Czy można to wyczyścić jakimś WD40 lub innym specyfikiem czy montować tak jak jest?? Jeżeli go wyczyszczę to czy będzie działał tak jak powinien??
Prosiłbym o szybką odpowiedź:)

Krzyzak - 01-02-2017, 09:16

możesz prysnąć WD-kiem, wyczyścić szczotką drucianą, potem dać trochę wazeliny na gwint - będzie OK
paw3los - 21-03-2017, 06:10

Gdzie znajduje się czujnik spalania stukowego w 2.5? Po odkręceniu plastikowej osłony z góry widać tylko wielką wiązkę kabli i wężyki od lpg. Czy trzeba zwalać kolektor, żeby się do niego dostać?
Hugo - 21-03-2017, 07:51

paw3los napisał/a:
Czy trzeba zwalać kolektor, żeby się do niego dostać?
Tak, kolektor ssący oraz "kominek" pod nim. Czujnik spalania stukowego jest dokładnie pośrodku bloku pomiędzy głowicami.
Krzyzak - 21-03-2017, 08:51

na samym środku

paw3los - 26-03-2017, 18:32

Jest jakiś sposób na sprawdzenie tego czujnika przed montażem (zamówiłem używkę)? Nowe widziałem tylko w zagranicznych sklepach :/


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group