To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[02-06]Lancer CS0 - Wasze spalanie???

Haiku - 21-12-2016, 19:18

konradod napisał/a:
a tu jest 2.0 136 kucy 1300 kilo i niecałe 10s do setki.

z wagą chyba się pomyliłeś. Lancer kombi 2.0 = 1410kg

konradod - 21-12-2016, 20:18

Wersja sport 2.0 1320 kg.
crazyson - 21-12-2016, 21:22

Wracam do pytania kolegi jaka mam temperaturę silnika przy tak dużym spalaniu. Otóż wskazówka przy nagrzanym silniku zatrzymuje się gdzieś w granicach 40-45% skali. Jak się nagrzeje to jest na pewno poniżej połowy wskazówki czyli nie jest nawet w poziomie.

[ Dodano: 21-12-2016, 21:24 ]
Naprawdę jeżdżę oszczędnie więc nie wiem skąd bierze mi się 10l/100km przy jeździe max 100 km/h. Nawet bije się jeździć tak jak powinienem bo wtedy by mi brał pewnie że 13 l. Miałem już wiele aut ale tyle co misiek to żaden nie palił. Może jest jakiś feler w moim motorze.

Haiku - 21-12-2016, 21:38

konradod napisał/a:
Wersja sport 2.0 1320 kg.

Dane bierzesz z katalogu czy z dowodu rej ? U siebie (2.0 kombi intense sport) mam 1410kg w pozycji "G" w dowodzie rej. Takie dane były również w niemieckim briefie i oryg. homologacji auta

plecho1 - 21-12-2016, 21:56

Temat tego Lancera był poruszany w innym temacie ale autor nie próbował sprawdzić co mu sugerowano bo może być jak napisał zbychu74, nawet niewielka nieszczelność potrafi podnieść spalanie o litr czy daw co jeszcze nie wygeneruje błędu składu mieszanki a można to sprawdzić badając podciśnienie w kolektorze lub pracę sondy lambda lub wartości korekt paliwowych.
zbychu74 - 21-12-2016, 22:02

Przy tak emeryckiej jeździe i takim "spożyciu" szukałbym nieszczelności w dolocie albo przed pierwszą sądą.
cygan84 - 22-12-2016, 10:06

Ja też mam w dowodzie 1410kg ,w niemieckim też tak było.
aduko - 22-12-2016, 12:17

konradod napisał/a:
Wersja sport 2.0 1320 kg.


Potwierdzam to wskazanie, z polskiego salonu.

Bizi78 - 22-12-2016, 13:17

Zagraniczne może miały jakieś dodatkowe wyposażenie i stąd różnice wagi :wink: .
rudi88 - 22-12-2016, 13:53

Wyposarzenie teoretycznie powinno mieć wpływ. Trzeba by porównać takie same wersje co maja w dowodach. U mnie 1.6 kombi 1350 w dowodzie. W wyposarzeniu 4 poduszki, 4 kurtyny i hak.
crazyson - 22-12-2016, 18:50

A czy nieszczelność w kolektorze będzie widoczna pod kompem?
plecho1 - 22-12-2016, 19:07

Jeśli Lancer posiada czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym to jak najbardziej, jeśli jest instalacja LPG to także w programie od instalacji LPG da się to podejrzeć. Przy nieszczelności też korekty paliwowe powinny odbiegać od normy, normalnie wartość korekt powinna oscylować w granicach 0 a przy nieszczelności sterownik silnika będzie wzbogacał mieszankę więc korekty będą miały wartość kilku procent na +.
zbychu74 - 22-12-2016, 20:26

plecho1 napisał/a:
Jeśli Lancer posiada czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym to jak najbardziej, jeśli jest instalacja LPG to także w programie od instalacji LPG da się to podejrzeć. Przy nieszczelności też korekty paliwowe powinny odbiegać od normy, normalnie wartość korekt powinna oscylować w granicach 0 a przy nieszczelności sterownik silnika będzie wzbogacał mieszankę więc korekty będą miały wartość kilku procent na +.

Jezeli faktycznie ma nieszczelność to korekty nawet mogą być w okolicach 20-25na plus i czeka nie wywali dopiero jak mieszanka ma +-25% lub więcej to wywala czeka.

crazyson - 22-12-2016, 20:49

Ale panowie mi wywala chęcią P0420 czyli błąd katalizatora. Ale coś może być na rzeczy z kolaktorem bo dużo spalin mi się kłębie jakby spod silnika zwłaszcza jak go przegazuje na luzie, i widać to szczególnie jak jest ciemno. Aż w lampach są kłębie dymu zamiast z rury.

[ Dodano: 22-12-2016, 21:14 ]
Miało być oczywiście "Check".

zbychu74 - 22-12-2016, 21:29

Podłącz pod kompa i sprawdź korekty paliwowe.
Masz lpg?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group