| 
				
					| Nasze Miśki - Srebrna Kuna czyli następca Białej strzały C50 :-)
 
 Fragu - 20-01-2017, 18:17
 
 Zbędna masa ;-p
 KamilZ - 20-01-2017, 20:16
 
 Ładne lustereczka ale tak jak Łukasz napisał, zbędna masa
   Jutro będzie się działo. Rozbiórka do gołej blachy i przymiarka większych hebli
   KamilZ - 22-01-2017, 21:24
 
 Wczoraj prace poszły do przodu i Colt rozebrany prawie do zera.
  W środku praktycznie nigdzie nie ma rdzy ale niestety pod prawym poszerzeniem rdza  Jutro zamawiam graty do środka, kubeł, pasy 6 pkt., mocowania, nowe kable WN, płyn hamulcowy Motula, Tarcze nacinane Mikoda od Mini. Zaciski od Carismy GDI na tarczę 282 wraz z bębnami i kilkoma pierdołami spod maski idą do piaskowania i malowania proszkowego. 
   
   
   
   Hugo - 23-01-2017, 08:09
 
 Dach bez widocznej korozji. Szok
   Fragu - 23-01-2017, 10:14
 
 Jako osoba współodpowiedzialna za rozbiórkę też coś wrzucę:
 
 
   
   
 A tu porównanie jakiej wielkości tarcze były, a jakiej wielkości będą:
 
 
   
 Pod deską znaleźliśmy niemiecką szperę:
   
 
   
 I jeszcze w trakcie walki:
 
 
   Hugo - 23-01-2017, 10:33
 
 W oryginale w CA0 1,6 są tarcze 236 mm? Wentylowane czy lite?
 Fragu - 23-01-2017, 10:36
 
 Wentylowane 236mm.
 KamilZ - 23-01-2017, 10:45
 
 
  	  | Hugo napisał/a: |  	  | Dach bez widocznej nie korozji. Szok   | 
 Na zewnątrz jest parę rudych kropeczek wielkości 1 do 1.5 mm ale to w sumie pikuś
   KamilZ - 29-01-2017, 19:17
 
 Dla tych osób które pamiętają mojego poprzedniego Colta. Tak wygląda po jednym starcie w Wrak race
 
   
   
   Właściciel powiedział że przejedzie cały sezon więc będzie go szykował do następnego startu
   
 
 A teraz o czasie teraźniejszym
   Zeszły piątek był piękny bo przyjechało wszystko co chciałem czyli nowe graty do Colta. Fotel, pasy 6 pkt. przewody WN, Płyn hamulcowy, Tarcze Mikoda nacinane oraz Zaciski i kilka pierdół z piaskowania i malowania proszkowego. Na żywo wszystko wygląda ładniej
   
   
   
   
   
   
   
   
   
 W sobotę zaczęliśmy składać hamulce ale nie obyło się bez problemów. Kilka dni wcześniej urwałem w jednym zacisku odpowietrznik bo był kompletnie zardzewiały i dałem do piaskowania gdzie mi to naprawili...ale okazało się że przepuszcza. Przegwintowaliśmy na większy odpowietrznik ale znowu to samo. Rozwiązaniem okazała się kulka z łożyska i już nie puszcza. Prawie udało się złożyć ale zapomniałem ze dwa klocki zostały u mnie w garażu i dupa, pracę stanęły. Do tego okazało sie że gość mi sprzedał dwa zaciski gdzie w jednym było mniejsze jarzmo a ja je pomalowałem i nie zauważyłem. Dobrze że mam drugie w zapasie więc muszę na nowo dać do malowania.
 Może za dwa tygodnie uda się zamontować kubeł i pasy bo muszę dać wspawać mocowania zgodne z załącznikiem J. Jeszcze nadkola do zrobienia ale to już jak będą fundusze
   mkm - 30-01-2017, 06:26
 
 
  	  | KamilZ napisał/a: |  	  | Dla tych osób które pamiętają mojego poprzedniego Colta. | 
 Dobrze, że przypomniałeś - strasznie dawno to było
   BTW - zabierz mu felgi - szkoda ich
   Fragu - 30-01-2017, 07:10
 
 Teraz Twój były colt wygląda groźniej
   Bizi78 - 30-01-2017, 07:12
 
 
  	  | mkm napisał/a: |  	  | zabierz mu felgi - szkoda ich   | 
 Tylko po wrak race to mogą już się do niczego nie nadawać
  . KamilZ - 30-01-2017, 09:07
 
 Może i szkoda felg ale właściciel coś gadał że strasznie biją, dziwne co?
   Druga sprawa ze ja nie potrzebuje 14 cali a trzecia to taka że to inny rozstaw
  zostały mi tylko dwa dekielki od nich na pamiątkę   mkm - 30-01-2017, 22:47
 
 Chodziło mi o to, że to rarytasowe felgi, wiec bym je zachował w całości
   KamilZ - 31-01-2017, 09:09
 
 Wiem wiem ale nie miałem nic innego żeby założyć, zwykle stalowe nie pasują przez te śruby na tarczy
   
 |  | 
 |  |