To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Geometria zawieszenia

Owczar - 15-12-2012, 13:01

Sprężyny zmieniałeś?
paw3los - 15-12-2012, 13:55

nie
Owczar - 15-12-2012, 14:53

Masz za miękkie sprężyny i przy obciążeniu auto pływa. Jakie amorki wrzuciłeś?
robertdg - 15-12-2012, 18:16

Pasowałby wydruk z ustawiania geometrii
Owczar - 15-12-2012, 18:18

Robert, ale gdyby geometria była skopana to by pływał i bez obciążenia.
paw3los - 15-12-2012, 18:32

Amorki Daichi
robertdg - 15-12-2012, 18:34

Ale na wydruku poza zbieznością widac więcej rzeczy, może jest ustawiona geometria ale nie trzyma normy, spręzyny swoją drogą
paw3los - 15-12-2012, 19:15

Niestety nie mam wydruku, bo mi go nie dali. Sam musiałem ciągnąć za język, żeby mi podali czy kąty pochylania są dobre. Powiedzieli, że nie są w normie, ale tak ma wg nich większość samochodów i nic się nie dzieje.
robertdg - 15-12-2012, 19:25

paw3los napisał/a:
Sam musiałem ciągnąć za język, żeby mi podali czy kąty pochylania są dobre. Powiedzieli, że nie są w normie, ale tak ma wg nich większość samochodów i nic się nie dzieje.
Nie sa w normie to nie znaczy, że jak ma tak większośc to tak można jeździć, czy też nic się dziać nie będzie, jak nie są w normie to powinni podac wartośc, bo jak wykraczają kilka minut poza norme to faktycznei mozna jeszcze przymknąc oko, ale jak wykrecza już w stopniach to tak jeździć nie można.
Hugo - 15-12-2012, 21:40

paw3los napisał/a:
Amorki Daichi
To ich wina. Miałem dokładnie to samo. Szmelc.
Owczar - 17-12-2012, 09:27

Daichi to amortyzatory czy produkt amortyzatoro podobny? ;> To jest już odpowiedź. Przy obciążeniu amorki nie są w stanie tłumić, aczkolwiek sprężyny też mają znaczenie.

Pamiętam co się działo z tyłem jak kupiłem auto. Pływał jak szalony, a po wymianie amorków jak ręką odjął.

marcinzam - 17-12-2012, 17:07

Jestem po ustawieniu geometrii kół ,proszę o sprawdzenie ustawień, chodzi mi głownie o zbieżność kół tylnich , czy mieści się w granicy , i czy przez to nie będzie "zjadać" opon


Owczar - 17-12-2012, 22:54

Dość mocno skręcili Ci tył. Nie wiem w jakim celu. Niby w normie, ale według mnie tył najlepiej na 0, a przód lekko zbieżny. Bynajmniej mi na takim setupie jeździ się najlepiej.
marcinzam - 18-12-2012, 08:25

Owczar napisał/a:
Dość mocno skręcili Ci tył. Nie wiem w jakim celu. Niby w normie, ale według mnie tył najlepiej na 0, a przód lekko zbieżny. Bynajmniej mi na takim setupie jeździ się najlepiej.


chodzi o zbieżność na 0 ?

Hugo - 18-12-2012, 08:27

marcinzam napisał/a:
chodzi o zbieżność na 0 ?
Zapewne.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group