[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Geometria zawieszenia
Owczar - 15-12-2012, 13:01
Sprężyny zmieniałeś?
paw3los - 15-12-2012, 13:55
nie
Owczar - 15-12-2012, 14:53
Masz za miękkie sprężyny i przy obciążeniu auto pływa. Jakie amorki wrzuciłeś?
robertdg - 15-12-2012, 18:16
Pasowałby wydruk z ustawiania geometrii
Owczar - 15-12-2012, 18:18
Robert, ale gdyby geometria była skopana to by pływał i bez obciążenia.
paw3los - 15-12-2012, 18:32
Amorki Daichi
robertdg - 15-12-2012, 18:34
Ale na wydruku poza zbieznością widac więcej rzeczy, może jest ustawiona geometria ale nie trzyma normy, spręzyny swoją drogą
paw3los - 15-12-2012, 19:15
Niestety nie mam wydruku, bo mi go nie dali. Sam musiałem ciągnąć za język, żeby mi podali czy kąty pochylania są dobre. Powiedzieli, że nie są w normie, ale tak ma wg nich większość samochodów i nic się nie dzieje.
robertdg - 15-12-2012, 19:25
paw3los napisał/a: | Sam musiałem ciągnąć za język, żeby mi podali czy kąty pochylania są dobre. Powiedzieli, że nie są w normie, ale tak ma wg nich większość samochodów i nic się nie dzieje. | Nie sa w normie to nie znaczy, że jak ma tak większośc to tak można jeździć, czy też nic się dziać nie będzie, jak nie są w normie to powinni podac wartośc, bo jak wykraczają kilka minut poza norme to faktycznei mozna jeszcze przymknąc oko, ale jak wykrecza już w stopniach to tak jeździć nie można.
Hugo - 15-12-2012, 21:40
paw3los napisał/a: | Amorki Daichi | To ich wina. Miałem dokładnie to samo. Szmelc.
Owczar - 17-12-2012, 09:27
Daichi to amortyzatory czy produkt amortyzatoro podobny? ;> To jest już odpowiedź. Przy obciążeniu amorki nie są w stanie tłumić, aczkolwiek sprężyny też mają znaczenie.
Pamiętam co się działo z tyłem jak kupiłem auto. Pływał jak szalony, a po wymianie amorków jak ręką odjął.
marcinzam - 17-12-2012, 17:07
Jestem po ustawieniu geometrii kół ,proszę o sprawdzenie ustawień, chodzi mi głownie o zbieżność kół tylnich , czy mieści się w granicy , i czy przez to nie będzie "zjadać" opon
Owczar - 17-12-2012, 22:54
Dość mocno skręcili Ci tył. Nie wiem w jakim celu. Niby w normie, ale według mnie tył najlepiej na 0, a przód lekko zbieżny. Bynajmniej mi na takim setupie jeździ się najlepiej.
marcinzam - 18-12-2012, 08:25
Owczar napisał/a: | Dość mocno skręcili Ci tył. Nie wiem w jakim celu. Niby w normie, ale według mnie tył najlepiej na 0, a przód lekko zbieżny. Bynajmniej mi na takim setupie jeździ się najlepiej. |
chodzi o zbieżność na 0 ?
Hugo - 18-12-2012, 08:27
marcinzam napisał/a: | chodzi o zbieżność na 0 ? | Zapewne.
|
|
|