[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Piszczy pasek od Alternatora.
Krzyzak - 27-04-2017, 08:11
Rolka bez problemu da się odkręcić - najlepiej podejść od dołu zdejmując boczną osłonę (najpierw prawe koło oczywiście).
A jak ma się dobry klucz odgięty to i od góry się da.
mar111cin - 03-07-2017, 18:01
do 2.5 V6
jakie są paski?
tzn alternatora i klimy, bo szukam szukam i jak są oznaczenia podawane to do silnika 2.0 :/
A na stronie intercarsu mam pasków od groma...
tak, że ktoś pomoże z 2.5 V6 ?
Lucek_37 - 03-07-2017, 18:08
Oryginalnie do klimy masz 6pk1060 a alternatora 4pk945 ale z tego ciezko. Bando jest 4pk950 i będzie pasowal
mar111cin - 03-07-2017, 18:24
1060? bo gdzieś tutaj coś wyczytałem o dużo dłuższy, jakimś pod 1300?
Lucek_37 - 03-07-2017, 18:41
Niedawno wymieniałem paski a oba były oryginalne i oznaczenia są takie jak napisalem. A nasze samochody różnią się tylko jednym rokiem. (Chyba ze podałeś datę 1rej. U mnie też 03' )
mar111cin - 03-07-2017, 20:58
no to super i już zamawiam dzięki
kurde, bo cały rozrząd robię i widzę że ceny rozrządu potaniały od ostatniej mojej wymiany, ale ogólnie to tanio szukając to cały biznes samych części wychodzi 1k zł :/
bialyjayz - 06-07-2017, 09:00
piszczy mi pasek tylko po odpaleniu jakieś 2 sekundy, przyczyna?
Krzyzak - 06-07-2017, 09:52
słabo naciągnięty
SaZi - 06-07-2017, 10:34
Podciągnij napinacz na pasku. Jedna śruba tam bodajże jest.
Hugo - 06-07-2017, 17:50
Jakiej firmy paski?
ma_ko - 16-10-2017, 12:04
Muszę w końcu wymienić te paski tylko nie wiem co lepiej
4PK945 Continental
czy 4PK950 Bando?
mam już 6PK1060 Bando który kupiłem jakiś czas temu i jeszcze tego mi brakuje.
Bizi78 - 16-10-2017, 12:17
Ja bym brał Bando.
U mnie conti w pudełku już piszczał .
Krzyzak - 16-10-2017, 13:16
Bizi78 napisał/a: | conti w pudełku już piszczał | to fakt - u mnie też, wystarczyło poprzesuwać w palcach i tak było, bez śmieszka na końcu
majko - 12-11-2017, 17:28
Wydaje mi się, że widziałem gdzieś tutaj jak się naciąga ten pasek od alternatora i w którym miejscu znajduje się śruba lub coś innego czym to się naciąga a teraz nie mogę tego znaleźć :/ Pasek mi popiskuje czasem jak jest mokro, może słabo naciągnięty i dlatego napięcie aku na włączonym silniku mam 14.2 V...
jacek11 - 12-11-2017, 18:18
majko, Naciąg paska jest przy alternatorze. Luzujesz śrubę na górze alternatora,a następnie z boku od strony ściany grodziowej jest śruba regulacyjna.Jak otworzysz maskę,i spojrzysz na alternator,to od razu będziesz wiedział o co chodzi.
|
|
|