To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - CoJ0t

robertdg - 25-04-2010, 12:53

Maciek, nie widziałem takich kierunków w PL, na eBay'u także patrzyłem, ale bezskutecznie, skąd Ty je wytrzasnąłeś :?:
Rafal_Szczecin - 25-04-2010, 13:15

Maciek ma produkcje w domu ;)
Maciek - 25-04-2010, 21:49

robertdg napisał/a:
Maciek, nie widziałem takich kierunków w PL, na eBay'u także patrzyłem,

No a tu np http://cgi.ebay.de/3097-I...=item2ea7fbfedd

Za 1-2 miesiące do CoJOta zamawiam.

robertdg - 25-04-2010, 21:56

Maciek, no to moze jakbys zamówil 2 komplety to by przesylka staniala o polowe
Maciek - 15-05-2010, 20:21

Spalanie CoJOt'a to prawie 8l/100km :-( coś nie za bardzo.
Rafal_Szczecin - 15-05-2010, 22:29

Maciek napisał/a:
Spalanie CoJOt'a to prawie 8l/100km :-( coś nie za bardzo.

cos nie za bardzo ?
a co bys chcial przy 15'ste feldze ?

prawie 8 to powiedzialbym wysmienity wynik

Marcin-Krak - 15-05-2010, 22:31

Maciek, a to spalanie w mieście, trasa czy mieszane ?
Bo jak na miasto, to takie akceptowalne.

Rafal_Szczecin napisał/a:
prawie 8 to powiedzialbym wysmienity wynik

No to nie prawie 13 :wink:

Maciek - 16-05-2010, 11:40

Mieszane z trasą 80 km (max 130km/h - autostrada) w tych 512 km. Ja Zbierm - EA5A tekie same przejazdy robię ze śr 10l/100. Po prostu zamieniłem się z Anitą na auta i ja jeździłem CoJOt'em przez ostatnie klikanaście dni. Nie szalałem nie deptałem i starałem się jeździć tak jak Galem (czasem było ciężko :-) ) Colt cały czas nie ma mocy i strasznie się męczy mając przyspieszyć. Byłem na ustawianiu zapłonu i przestawili kąt o 1st (obecnie 5). Zrobili to jednak bez masowania złącza bo w knidze nie mieli nic takiego w uwagach dotyczących nastawiania ????
Anonymous - 16-05-2010, 22:09

Maciek napisał/a:
Mieszane z trasą 80 km (max 130km/h - autostrada) w tych 512 km. Ja Zbierm - EA5A tekie same przejazdy robię ze śr 10l/100. Po prostu zamieniłem się z Anitą na auta i ja jeździłem CoJOt'em przez ostatnie klikanaście dni. Nie szalałem nie deptałem i starałem się jeździć tak jak Galem (czasem było ciężko :-) ) Colt cały czas nie ma mocy i strasznie się męczy mając przyspieszyć. Byłem na ustawianiu zapłonu i przestawili kąt o 1st (obecnie 5). Zrobili to jednak bez masowania złącza bo w knidze nie mieli nic takiego w uwagach dotyczących nastawiania ????


jedyne rozwiązanie:

kontynuacja projektu rafała i swap 6a13 :twisted: :twisted: :twisted:

spadnie spalanie i wzrośnie moc :D :P

Maciek - 17-05-2010, 11:40

Derpin napisał/a:
swap 6a13

No przedni pomysł ale potrzeba się znać na tym albo mieć fufinki :-) a u mnie ani tego ani tego :-(
Zacina się też przepustnica choć była czyszczona i zastanawiam się czy można ją przesmarować? Tzn w tym miejscu gdzie jest zamocowana klapka. Z rana trzeba mocno wcisnąć pedał gazu bo jest jakby przyklejony.

robertdg - 17-05-2010, 12:02

Maciek napisał/a:
Zacina się też przepustnica choć była czyszczona i zastanawiam się czy można ją przesmarować? Tzn w tym miejscu gdzie jest zamocowana klapka. Z rana trzeba mocno wcisnąć pedał gazu bo jest jakby przyklejony.
Jeżeli byla przepustnica czyszczona i dalej sie to dzieje, to radze wyregulować przepustnice śrubą zderzakową na wartość odchylenia podana w Manualu, następnie skoryować obroty biegu jalowego śrubą SAS, problem zniknie, prawdopodobnie w zderzaku i/lub w śrubce wyrobilo sie troszke materialu przez lata i klapa delikatnie za mocno siada, po czym nastepuje problem jej utykania w przepustnicy, konczy sie na tym ze mozna oberwac linke gazu.
Maciek - 17-05-2010, 13:22

robertdg napisał/a:
klapa delikatnie za mocno siada

Takie miałem wrażenie jak czyściłem. Wydawało mi się że klapka na maksa opiera się o obudowe. Zrobie reg wg opisu z FAQ
A czy teoretycznie złe (za ciasne) spasowanie pierścieni na tłoku może mieć jakieś złe następstwa.

Maciek - 31-05-2010, 11:31

Sobota (29.05) rano zamontowałem silencer do tłumika. I nastała CIIISZA :-) No prawie :twisted: odgłos z basowym dudnieniem pozostał ale jest zdecydowanie mniej przeszkadzający.
Maciek - 08-06-2010, 13:10

Wczoraj wieczorkiem (07,06,10) klima została przywrócona do życia :-) Stara sprężarka była nieszczelna więc kupiliśmy swego czasu inną o tym samym oznaczeniu. Okazało się że są inne podejścia przewodów i inna średnica koła. Ostatecznie do CoJOt'a trafiła spr wymontowana z Outlandera 2004r :-) Była identyczna i podeszła bez problemu ale nie dała się odpalić bez oporu. Okazało się że brakło jej masy do działania (sprzęgiełko nie załączało) bo nie było styku w miejscach połączenia (śruby) do bloku silnika i pod samym kołem. Teraz tylko konserwacja (odgrzybianie) układu gdyż nie robiła jakiś czas.
Maciek - 22-09-2010, 12:29

CoJOt zaniemógł elektrycznie :-( Po 4 dniowym przestoju nie chciał odpalić. Chodzi o podłączenie radia. Jeśli jest podłączone niby prawidłowo tzn z podtrzymaniem pamięci to wysiorbuje moc. Jak rozepne kable tzn za każdym razem trzeba programować ust/stac. to może stać klika dni i jest ok. Moze jakieś porady?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group