Carisma - Techniczne - rozmiary felg do Carismy
jOkerek - 08-04-2010, 06:36
swojego czasu samochodu zmienialem co pol roku i po kazdym zakupie pierwsza i priorytetowa sprawa bylo zalozenie odpowiednich alu
Deco - 09-04-2010, 11:57
Jeździłem na 205/45/16, troche twardo ale jak dla mnie idealnie, czas tych opon jednak przeminął, stwierdziłem - a co tam, ciut podniose na Toyo T1R 205/50/16, wszystko super, opona rewelacja, tylko jak posadze kogoś z tyłu to na hopkach potrafi chamsko przytrzec, ktoś może wymieniał sprężyny lub ciut podnosił tył? Mam cari 97/HT
Pozdrawiam
kris80 - 09-04-2010, 14:14
Spróbuj włożyć jakieś gumy w sprężyny. Ja mam u siebie po 3 szt. na stonie i tył jest troche wyzej.
SHARK1979 - 09-04-2010, 17:48
kris80 napisał/a: | Ja mam u siebie po 3 szt. na stonie i tył jest troche wyzej. |
A ja mam po jednej przy -40 i już jest lepiej
hermeth - 09-04-2010, 18:07
Co do ocierania: u mnie w ekstremalnych przypadkach siada nawet tak:
i mimo to nic nie trze.
SHARK1979 - 09-04-2010, 18:10
hermeth napisał/a: | u mnie w ekstremalnych przypadkach siada nawet tak: |
Wozisz pustaki na budowę
hermeth - 09-04-2010, 18:31
SHARK1979 napisał/a: |
Wozisz pustaki na budowę |
Blisko foto z przeprowadzki na inne mieszkanie. Ale wystarczy posadzić 3 "konkretne" osoby na tył i efekt taki sam A co by się działo, gdyby nie gumy w springach...
kris80 - 09-04-2010, 18:56
Nie trze ci bo ty masz pozaginane ranty
Deco - 09-04-2010, 23:11
Hermeth - kurde to u mnie dużo wyżej nawet ekstremalnie a wali mimo to;/ normalnie luzzz ale jak walne w studzienke albo coś to trze, tylko nie wiem na ile wewnatrz nadkola a na ile w blache...
Czyli podsumowujac po 3 gumy na sprężyne na strone i powinno być po problemie? faktycznie teraz tył mi siadł niżej niż przód...
kris80 - 10-04-2010, 08:24
Napewno pomoże ale nie wiadomo, czy wyeliminuje problem ocierania. Jak masz małe ET ponizej 40 to tylko klepanie rantów pozostaje, albo wymiana na węższe opony, np. 195/50/16.
m@rcin - 12-04-2010, 22:48
czy te alu podejdą do cari po fl? chodzi mi o o czy nie będą tarły jak będzie auto załadowane lub koła skręcone na maxa? http://www.allegro.pl/ite...4x114_3_17.html
kris80 - 13-04-2010, 09:55
Zależy głównie od tego jakie mają ET. Ja gdybym nie miał swoich 16 to bym kupił na 100% te http://moto.allegro.pl/it...vo_s40_v40.html
Pasowałyby napewno bo ja mam takie same parametry w swoich 16 i jest ok.
Student - 13-04-2010, 18:57
Włożenie gum w sprężyny to jakaś porażka i wiejski tuning.
W mojej Cari poprzedni właściciel (Grzegorz ) to zrobił , skutkowało popękanymi i wywalonymi sprężynami.
Przy oponkach 205/45/16 które mam nic nie trzeba robić, może trochę ranty klepnąć
kris80 - 13-04-2010, 19:40
Student, wkładając te gumy nikt nie myśli o żadnym tuningu, tylko o tym żeby podnieść trochę tył auta gdy sprężyny są już wyeksploatowane. Zawsze jest to mniejszy koszt i to o wiele od wymiany sprężyn.
hermeth - 15-04-2010, 18:50
Tak jak zapowiadałem, nie poddałem się i szukałem gumy 215/40/17. Byłem dziś na już 4 wulkanizacji z kolei i jest! W końcu znalazła się taka guma
Niestety okazało się, że do zdjęcia opony o profilu 40 z felgi potrzebny jest sprzęt z jakąś specjalną rolką, a tam akurat takiego nie mieli. Więc wypożyczyłem oponę i jutro rano jadę do innego zakładu na przymiarkę Oczywiście będzie foto relacja.
edit:
Byłem, założyłem i sam nie wiem...
Jeździć się da, ale 3 osób na tył teraz już pewnie nie wsadzę.
I tak to wygląda:
i jeszcze małe porównanie:
Zdecydowanie szersza opona lepiej przykryła felgę. Muszę to jeszcze przetrawić...
|
|
|