To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [FAQ] Felgi, alufelgi itp..

kamil73-73 - 10-03-2008, 21:15

[img] http://www.mitsubishi-gra...10660.JPG[/img] Ja posiadam taki rozmiar felg z oponami i sprawuja sie znakomicie.
akbi - 10-03-2008, 21:36

Soldi napisał/a:
A co powiecie na oponki w rozmiarze 205/40/17 ??

Zdecydowanie za male, bedziesz mial o ok 1,5 cm wieksza szpare miedzy kolem a blotnikiem. Generalnie jak juz ktos zmienia srednice kola to w gore a nie w dol.
Jak juz chcesz miec koniecznie 205 to wybralbym profil 50 w ostatecznosc 45, ale na pewno nie 40

kamil73-73 - 10-03-2008, 21:36

Muszę dodac jedno zdjecie ,bo to nie chciało się przesłac wraz z tymi które zamieściłem.
Marcino - 10-03-2008, 22:09

fajah napisał/a:
RoveR napisał/a:
GR44Z napisał/a:
Cytat:
Przy zakupie trzeba też brać poprawkę na zmianę wartości ET.

Chciałem zapytać jakie et jest możliwe do przyjęcia, ponieważ mam zamiar kupić jakieś 17 i nie chce żeby się okazało że nie będą pasowały.

[\quote]
dołączam się do RoveR'a
mam zamair kupić 17 z ET 42, nie wiem jaki jest otwór centrujący, ale pewnie nie 61,7mm więc wystarczy zastosować do tych felg pierścienie czy dystanse? nie chce zeby mocno wystawaly ani nie byly za gleboko.


Wydej mi sie ze skoro Galant ma otwór 67mm to wasze 61.7 trzeba roztaczac, no chyba ze ząłtwicie to tymi słynnymi dystansami i do tego przejdziecie z naszego rozstawu 4x114.3 na inny rozstaw np. 5x....

fajah - 10-03-2008, 22:45

oj sory błąd, miałem napisać 67mm a nie 61,7mm
a felgi oczywiscie jak beda mialy wiekszy otwor to pytanie jest czy trzeba jakies dystanse czy cos przy ET42 ?

Anonymous - 10-03-2008, 22:48

Soldi napisał/a:
A co powiecie na oponki w rozmiarze 205/40/17 ??
205/40 to mozesz myslec o 18tce :twisted: a tak na 17" 215/45 moze nawet 225/45
Soldi napisał/a:
rochę mnie martwi ta 40, bo wrocławskie drogi do najlepszych nie należą.
oj niestety nie naleza

[ Dodano: 10-03-2008, 22:58 ]
berti napisał/a:
najniższy profil na jakim jeździłem to 195/50/15 i nie było za fajnie
ja smigalem na 215/40/16 na zawieszeniu WEITEC'a obnizajacym od fabryki o 6 centow (golfem 3) mnie sie podobalo ....do czasu :badgrin:

[ Dodano: 11-03-2008, 10:51 ]
moje aluski wygladaja tak

sampler - 11-03-2008, 18:24

Nowo zalozone kolka: Borbet LS 17"x7 ET38 z oponkami Bridgestone Potenza S-03 205x50 ZR17













Wrazenia z jazdy juz niedlugo...

Marcino - 11-03-2008, 22:24

Sampler,
Ja mam pytanko czym malowałeś zaciski ze sie tak łądnie błyszcza? sam robiełs czy jak....

sampler - 11-03-2008, 22:37

Sam malowalem. Najpierw szczotka druciana na wiertarke i dokladne czyszczenie. Pozniej farba Brake Calliper firmy Deco Color. 3-4 warstwy.

O taka

Marcino - 11-03-2008, 22:43

POmalowałeś wszytko, jarzma ,zaciski i nawet chyba klocki jesli sie nie mylę tak?
A zabezpieczałeś jakoś tylny tarczo-beben, np srebrzanką zaroodporna czy nic nie robiłes...

sampler - 11-03-2008, 22:59

Tak pomalowalem jarzma i zaciski. Klocki tez sie prysnely bo ich nie wyciagalem :) . Bebna nie malowalem bo jako taki lsni. Ale do malowania na srebrno polecam farbe w sprayu Emalia Uniwersalna koloru srebrnego. Malowalem nia kolektor wydechowy od turbiny, rure wydechowa i nic sie nie przepala. Jest nawet odporna na korozje :)

[ Dodano: 12-03-2008, 17:33 ]
Tak jak przewidywalem przy zakupie tych felg i opon jest to kompromis. Przy profilu 50 i szerokosci 205 da sie nawet fajnie jezdzic. Komfort na pewno mniejszy niz na 15" ale nie jest tak zle. W koleinach trzeba uwazac ale i na 15 trzeba bylo. W kazdym razie ciutke wieksza oponka nie zaszkodzila.

Anonymous - 12-03-2008, 22:34

skoro juz tu o tym malowaniu to jedna taka puszka wystarczy na 4 zaciski??
czyli tylko zdejmowales kola, oczysciles i pryskales ta??

sampler - 12-03-2008, 22:51

Tak wystarczyla na 4 zaciski nawet jeszcze odrobinka zostala. Ja to robilem ze sciaganiem zaciskow z jarzma. Malowalem osobno jarzmo nie wyciagajac klockow a jedynie oslaniajac tarcze hamulcowa. Zacisk sobie polozylem na wiadereczku i tez pryskalem osobno.
fajah - 13-03-2008, 20:54

co powiecie na TOYO proxes 4 rf Vs Goodyear eagle f1 gsd3 Vs Nexen N 3000 XL RALLYE Vs Pirelli Pzero Nero ?
czy ktos mial ktores z tych opon?:
TOYO T1-R
TOYO PX4
KUMHO ECSTA
KUMHO KU31
GOODYEAR EAGLE F1 GSD3
DUNLOP SP SPORT 9000
CONTINENTAL SPORTCONTACT 3
BRIDGESTONE RE720
BFGOODRICH PROFILER 2
jesli tak to prosze sie wypowiedziec :)

sampler - 13-03-2008, 23:03

Toyo i Pzero Nero daja rade, F1 jest super ale malo wytrzymala na krawezniki. Nexena nie znam. Natomiast ja zalozylem Bridgestone Potenze S-03. Rzeczywiscie jest najlepsza guma na swiecie. Trzymanie to poezja...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group