To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[02-06]Lancer CS0 - Tarcze i klocki

p_k - 04-09-2013, 23:16

Ponad 20k na Zimmermann'ach wiercone przód + klocki TRW = jak narazie 0 problemów
Anonymous - 09-09-2013, 21:49

Komplet RoadHouse (firma-córka TRW wg Mateusza z AllParts) w zupełności dają radę w RalliArcie 2,4, ale hamuję głównie silnikiem. ;)
Tarcz Mikody w CS0 nie montowałem, ale w lancerze CB0 i coltach CA0 i CJ0 w konfiguracjach z klockami EBC, Ferrodo, Textar i uwaga Kashiyama (!) - same superlatywy. Nigdy nie udało mi się pogiąć tych tarcz, średnia żywotność to 3 lata.

K9G - 19-09-2013, 22:21

Po konsultacjach z różnymi osobami i znajomym mechanikiem wybór padł na komplet Brembo.
martin01 - 19-01-2014, 18:42

Czy koledzy forumowicze mają wiedzę jakie tarcze do Lancera ralliarta z 2004 roku z silnikiem benzynowym 2.4L benzyna 4g69 ??
Na serwisie dostałem informację że musze kupić od EVO, na forum doczytałem że tarcze do mojego są identyczne jak do 2.0 europejskiego, teraz to już jestem skołowany...
:shock:

krzychu - 19-01-2014, 19:11

Zmierz... Ale na zaciski EVO nie wchodzą felgi 16 cali (przynajmniej do EVO VII-X) tyle w ASO powinni wiedzieć... Ale z tego co wiem są identyczne jak w 2.0 EU, bo w amerykańskich katalogach zawsze patrzyłem właśnie po 2,4 RA i wymiary się zgadzały.
deejay - 19-01-2014, 19:57

martin01 napisał/a:
Czy koledzy forumowicze mają wiedzę jakie tarcze do Lancera ralliarta z 2004 roku z silnikiem benzynowym 2.4L benzyna 4g69 ??
Na serwisie dostałem informację że musze kupić od EVO, na forum doczytałem że tarcze do mojego są identyczne jak do 2.0 europejskiego, teraz to już jestem skołowany...
:shock:


Wątpię ze od EVO masz tarcze . Wg katalogu masz zwykłe 276/26mm

http://www.arwit.pl/TDKat...0100626,0100032

Misiek :) - 19-01-2014, 20:50

Cytat:

Czy koledzy forumowicze mają wiedzę jakie tarcze do Lancera ralliarta z 2004 roku z silnikiem benzynowym 2.4L benzyna 4g69 ??
Na serwisie dostałem informację że musze kupić od EVO, na forum doczytałem że tarcze do mojego są identyczne jak do 2.0 europejskiego, teraz to już jestem skołowany...
:shock:

Ja bym pojechał do mechanika, czy kto tam będzie CI wymieniał i kupcie do 2,0 EU, na ogół mechanicy mogą zwracać części więc nie powinno być kłopotu

Lencu - 20-01-2014, 08:38

Dziś mam 38k po założeniu mikoda wierconych i ciętych i kloców trw zero bić, wibracji i innych nielichych historii. Jedyne co to pylenie i większy hałas przy ostrym hamowaniu.

to tyle o mikodach. Nastepne beda pewnie zimmermanny gładkie.

reasumując to w naszych autach trzeba zrobić całkowitą modernizację systemu spowalniania auta od a do z bo nawet po wymianie tarcz i klocków hamowanie pozostawia wiele do życzenia. Przede wszystkim imo tarcze są za o wiele za małe ale oprócz tego jak kolega powyżej pisał trzeba zadbać o wszystkie komponenty układu hamowania.

juar_78 - 22-01-2014, 08:55

Zajrzałem bo niemieckich testów ADAC dot. Lancera. Testy z 2003 i 2004, 1.6 i kombi 2.0. Wynika hamowania to odpowiednio 41.5 i 42 (m) ze 100km/h. Patrząc po samym wyniku, jak na auto z tych roczników - nie jest źle. Wynik jak w wielu innych podobnych autach z tamtych lat. Problemem jest chyba zatem trwałość układu oraz to, że jednak przez 2.0 mogli system hamulcowy cokolwiek zmodyfikować względem 1.6. Bo o ile w przypadku 1.6 jak zauważyłem, hamulce nie są postrzegane jako słabe, to w 2.0 całe auto jest za dobre (i za szybkie) - porównując do układu hamulcowego.
yamot - 23-01-2014, 10:37
Temat postu: nowe hamulce
Witam,
aktualnie mam przebieg 95tyś i z powodu pogiętych tarcz wymieniam po raz kolejny tarcze i klocki w osi przedniej, wcześniej przy 40tyś wymienione miałem tarcze które były od nowości w aso na oryginalne.

Poprosiłem mechanika aby zaproponował najlepsze możliwe tarcze i klocki taką dostałem odpowiedz:
tarcze - BLUEPRINT 314zł kpl.
klocki - OYODA 120zł kpl.

Czo myślicie o takim okładzie? Miał ktoś już z nimi do czynienia?

krzychu - 23-01-2014, 10:47

Najlepsze to to na pewno nie są... Tarcze to jest jakaś firma pakując coś sobie tam zamawiająca i okleja to swoją nazwą, a tą od klocków to nawet nie słyszałem.

Z poważniejszych firm od tarcz to masz ATE albo tańsze Brembo, ze bardziej tuningowych masz DBA, EBC itd. Można też iść w rodzimych producentów i wziąć Mikodę nacinaną (nie warto brać nawiercanych)....

Klocki można brać TRW (miękkie), twardsze są ATE, potem już jakieś ferrodo czy EBC Green...

smk - 23-01-2014, 11:24

OYODO ale tarcze mam z tyłu - bez problemów

Na przodzie mam Komplet TRW (tarcze + klocki) - ZERO PROBLEMÓW i cena przyzwoita.

Ważne aby przez pierwsze 200km delikatnie używać hebli, żeby się wygrzały.

yamot - 24-01-2014, 10:54

Zdecydowałem się na Tarcze ATE klocki TRW - mechanik odpowiedział mi że to przerost formy nad treścią.
Części chcę kupić osobiście w Inter Cars mam nadzieje że kupię dobre.

smk - 24-01-2014, 12:31

Może zmień mechanika....... :)
Lencu - 24-01-2014, 13:02

smk napisał/a:
Może zmień mechanika....... :)


zgadzam się z tym. Ważniejsze jest chyba spowalnianie samochodu aniżeli przyspieszanie. Ludzie ciągle o tym zapominają, inwestując w lepsze, mocniejsze silniki tudzież w modyfikacje dla lepszych osiągów a nie myślą o tym, że ważniejsze jest hamowanie.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group