To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Mitsubishi Galant GTI E33 by Maretzky85

kamilek - 31-08-2010, 22:36

koszmarek napisał/a:
nasza lodówka niczym rudy :D

Bez przesady, macie sporo rdzy na nim ale nie aż tak żeby od razu rudy :P :P :P Jeszcze trochę białego widać :P

koszmarek - 01-09-2010, 06:31

kamilek, :roll:
kamilek - 01-09-2010, 07:47

Spokojnie, przecież żartuję :wink: (za mało dałem emotek :P ?) Wasz Misiak jest suuuper :thumbright:
koszmarek - 01-09-2010, 08:39

już niebawem ruda wyjdzie.. a Ty chyba za młody jesteś skoro rudego nie kojarzysz :D mylę się? :D
stary alfer - 01-09-2010, 18:13

koszmarek napisał/a:
a Ty chyba za młody jesteś skoro rudego nie kojarzysz :D mylę się? :D


Odezwała się "babcia" koszmarek ;)

koszmarek - 01-09-2010, 18:51

stary alfer, awansowałam *_* :D :D po prostu się na rudym wychowałam ;) I Gustliku... *marzyciel* :D :wink: :wink:
kamilek - 01-09-2010, 22:40

Pewnie że kojarzę :wink:
PS. Czytałem że Wam Gala zarysowali, przykra sprawa :( Jakieś malowanie całego się szykuje?

Maretzky85 - 02-09-2010, 00:17

Szykuje się, teraz trzeba szybko fundusz zrobić...
kamilek - 02-09-2010, 08:18

Może warto od razu zainwestować w jakieś ładne zderzaki, halogeniki, listwy na drzwi? Miałbyś wtedy full wypas wersję :)
koszmarek - 02-09-2010, 08:41

kamilek, nie kombinuj facet ;)
Maretzky85 - 05-09-2010, 20:53

kamilek, nic się nie martw. Będzie ładnie.

Co do Galanta - ostatnie spalania w mieście miały się na poziomie 12l/100 km. Gal ma nadal jakieś problemy z zapłonem i mam wrażenie, że z krokowcem też. Nie bardzo reaguje na zmianę położenia silnika krokowego... Na szczęście obroty utrzymują się na w miarę normalnym poziomie poniżej 1k obrotów.
Dziś wróciłem do starych wtryskiwaczy o pojemności 240cc, bo 275 strasznie zalewały silnik na wysokich obrotach i pod dużym obciążeniem (AFR na poziomie 10,4). Poza tym 275cc dawały radę jak był nieszczelny dolot (zabrałem się za naprawianie usterki od zadniej strony :P ) Długoterminowa korekcja była na poziomie poniżej 80% i nie schodziła niżej. ECU nie mógł dynamicznie dobrać poprawnej dawki paliwa...
Teraz w sumie jest niby lepiej, ale jeszcze muszę poczekać na resztę korekcji długoterminowych. Na razie wygląda na to, że nadal wtryski są za duże, bo korekcja nadal oscyluje wokół 80%. Mam jeszcze 220cc z SOHCa i 210 (chyba) z drugiego silnika DOHC i też 210 z silnika Hyundaia. Na razie tydzień pojeżdżę i zobaczymy jak będą się prezentować te korekcję.
Na tapecie w ramach ewentualnego wolnego czasu muszę jeszcze rozpracować wyprzedzenie zapłonu, które nadal potrafi spaść poniżej 0 w/g dataloggera. W/g lampy stroboskopowej podstawowe wyprzedzenie jest na poziomie około 8 stopni; na 5 BTDC zupełnie nie dało się jechać... Może mam nie to koło pasowe ??

Ktoś wie czy były różnice w kołach pasowych SOHC i DOHC?
Wydawało mi się, że założyłem DOHC... ale kto wie. Jak będę miał trochę czasu to porównam z kołem od czerwonego.

Maretzky85 - 19-09-2010, 10:12

Aaaaa
240 za duże, 210 za małe, a 220 mi się chyba przyśniły, bo takich nie mam :P

Maretzky85 - 27-09-2010, 08:25

Zmiana komputera na drugi (z czerwonego ;) ) załatwiła z grubsza sprawę z wtryskami i większością problemów z zamulaniem silnika na wolnych obrotach. Na 210 chodził prawie dobrze, na 240 chodzi idealnie :)
Wymiana wiązki, a co za tym idzie przepływomierza i przepustnicy prawdopodobnie przyczyniła się do zniknięcia problemów z dziwnym zachowaniem silnika na dobre.
Piszę prawdopodobnie, gdyż nie zdążyłem jeszcze sprawdzić silnika, ponieważ urwałem wydech przy samym elemencie elastycznym z przodu, więc słychać mnie na pół miasta i jeździć się nie da :P

Maretzky85 - 27-09-2010, 08:29

Jeszcze muszę dopisać, że wbrew obiegowej opinii udało mi się wyjąć wentylator nawiewu nie rozpinając klimatyzacji :) Mało tego, udało się wymienić wiązkę główną bez zdejmowania całej deski :D
Maretzky85 - 27-09-2010, 21:11

No, to wczoraj upierdzieliłem łącznik elastyczny :P Dziś już jest nowy i jest znacznie ciszej :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group