To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Galant EA2A Tomii'ego

sveno - 18-05-2013, 19:01

Tomii napisał/a:
no tak, tylko że dedykowane Eibach też siądą niewiele mniej. Naprawdę jest aż tak twardo, za twado ? czy po prostu bardziej "sztywno".

każda pupa inaczej będzie to odbierała, to co dla mnie jest twardym inny nazwie "komfortowo zestrojonym sportowym zawieszeniem " :)
Tomii, sprawdź sam, przednie sprężyny Eibacha to dość chodliwy towar więc w razie czego szybko sprzedasz nie tracąc na nich.

Ja tam wolę twardo niż jak mi tylny zderzak szorował po asfalcie i koła kładły się, a nie ma chyba innego rozwiązania na "podniesienie" tyłu przy załadunku. Przednie standardowe sprężyny nie wejdą na tył (będzie stał jak terenówka)

Tomii - 18-05-2013, 21:26

mkm napisał/a:
Tomii, przeniosłem do Ciebie, bo w "sportowym zawieszeniu" chyba już o tym było :wink:


no chyba nie było ale ok ;)

Tomii - 18-05-2013, 21:28

sveno napisał/a:
każda pupa inaczej będzie to odbierała,


to ja chcę właśnie "komfortowo zestrojone sportowe zawieszenie " ;)

AteC - 19-05-2013, 13:44

Tomii napisał/a:
komfortowo zestrojone sportowe zawieszenie

Jak dla mnie tak właśnie jest, montaż plug and play. Dla mnie jest ok :wink:

Tomii - 26-05-2013, 08:09

Jako że walka z krokowym mi nie idzie: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=80163 , wymiana sprężyn leci na 2-gi plan. W między czasie głośnik z subwoofera aktywnego Voice Kraft ;) (skrzynia zamknięta) wskoczył do pułki. Było trochę "rzeźbienia" bo głośnik 25cm a otwór w pułce 20cm ale jest ok, w końcu go słyszę że gra ;) no i w bagażniku trochę więcej miejsca 8)






trochę jeszcze kable od zasilania muszę wydłużyć bo wiszą i zmienić wkręty od wzmaka ;)

Tomii - 11-07-2013, 18:26

Po wymianie krokowca i ECU misiek ma się dobrze :)
Poza tym w ostatnim czasie dostał:
- uszczelkę pod pokrywę zaworów ORI
- nowe przewody zapłonowe NGK
- fajki pod cewki Oyodo
- używany siłownik zamka drzwi kierowcy
- poprawki tylnych nadkoli (jak co roku ;) ) oraz malowanie nakładek plastikowych w kolor auta
- czyszczenie i smarowanie prowadnic przednich zacisków hamulcowych (to nie nowe Oyodo na tyle piszczy tylko przednie TRW po 2-latach)

no i oczywiście kolejną porcję wosku ;)

a na dniach będzie:



mkm - 11-07-2013, 18:29

Jak już tak z olejem lecisz to może filtr oryginalny :P
Tomii - 11-07-2013, 18:31

mkm napisał/a:
Jak już tak z olejem lecisz to może filtr oryginalny :P


myślisz że oryginał lepszy ? ;)

mkm - 11-07-2013, 18:46

Czort go wie.
Porównując inne części (oryginały do zamienników) to jakość oryginału, wykonanie, materiał… to w sumie nie ma sensu porównywać. Przepaść.
Koszt filtra nie jest duży, a jak już idziesz w topowe oleje to może warto.

Tomii - 11-07-2013, 18:52

mkm napisał/a:

Koszt filtra nie jest duży, a jak już idziesz w topowe oleje to może warto.


pomyśle o tym przy następnej wymianie oleju ;)

robertdg - 11-07-2013, 20:02

A w oryginale pewnie okaze się dostawcą Mann, co porównywalne jest z jakością Knecht-Mahle, Purflux :P Bez paniki Knecht to dobre filtry
mkm - 11-07-2013, 21:26

To fakt.
Na ebay-u najczęściej wśród OEM Purflux lub same "krzaczki".
Gdzieś na forum było opisane "czym się je" te literki po "M" :D

danino88 - 11-07-2013, 21:51

olej taki sam jak ja u siebie lalem do vr4, polecam :)
Tomii - 12-07-2013, 07:55

danino88 napisał/a:
olej taki sam jak ja u siebie lalem do vr4, polecam :)


i jak wrażenia, jakaś poprawa pracy silnika odczuwalna ? ;)

danino88 - 12-07-2013, 10:09

nie testowałem innych na tym silniku :) wole nie ryzykować :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group