Nasze Miśki - czarny sedan w tiptroniku ;)
atsar - 24-06-2011, 11:18
ale ma Avance i może sprawdzić jak to u niego wypadnie
Anonymous - 24-06-2011, 11:43
atsar napisał/a: | ale ma Avance i może sprawdzić jak to u niego wypadnie |
Fafał jeszcze jest otumaniony wynikiem, musisz mu wybaczyć
Matejko - 24-06-2011, 13:05
na tej hamowni co bylismy jak mialem v40 inne auta wychodza jak na papierze tzn Zabek był astra 1.9cdti 150ps, na wykresie 153ps, kumpel a3 190ps, na wykresie 195ps, jakies sti tez wychodzily w fabrycznych wartosciach
Rafal_Szczecin - 24-06-2011, 14:57
dlatego ja uwazam ten wynik za niewazny
Owczar - 24-06-2011, 15:42
Hamowaliście też na LPG?
Rafał wrzuć swoje wyniki, bo jestem ciekaw jak wygląda u Ciebie krzywa momentu. Domyślam się, że ma mniej stromy spadek, stąd ta większa moc...
Anonymous - 24-06-2011, 15:46
Owczar, mój był dodatkowo hamowany na LPG, jak widać trochę gratom brakuje do uciągnięcia tej budy ale chyba nie jest źle obejrzyj jeszcze raz wykres Rafała wydruk wrzucimy jak tylko do mnie podjedzie żeby zeskanować papier
Owczar - 24-06-2011, 15:54
Właśnie widziałem po 2 wykresy, dlatego zapytałem o to LPG.
Widać, że brakuje im wydajności. Dziwny jest spadek między 5,5 a 6 tys obrotów. Widać nagły spadek momentu a za nim mocy. Masz gdzieś screena z map LPG i PB ze staga?
Anonymous - 24-06-2011, 16:28
screena ze staga brak nie mam czym się podpiąć, gdzieś przy tych obrotach przełącza na PB pewnie dlatego że reduktor już nie daje rady
u Rafała moment wyszedł 188Nm więc dużo mniej niż u mnie, pewnie stąd ta opcja że lecimy równo
teoretycznie jeżeli okaże się że Matejkowa hamownia tam gdzie Rafał pierwszy raz się mierzył pokaże u Matejki serie albo jakieś gratisy to oznacza że mierzy dobrze, a w takim wypadku ta szczecińska zaniża KM o ~14% i ~ 16 Nm... wtedy był bym bardzo zadowolony ze swojego wyniku bo dało by to wynik teoretycznie 168KM i 241Nm Jeżeli Matejce pokaże dobry wynik z chęcią przejadę się do niego żeby zmierzyć jeszcze raz swojego.
Owczar - 24-06-2011, 16:31
Derpin napisał/a: | przy tych obrotach przełącza na PB pewnie dlatego że reduktor już nie daje rady |
I wszystko jasne A co reduktor masz pod maską?
Anonymous - 24-06-2011, 16:36
KME silver już gdzieś pisaliśmy o tym że nie daje rady do końca
Xsystoff - 25-06-2011, 19:01
Ciekawe skad hamownia wziela cisnienie, bo jest sporo zanizone, co bezposrednio wplywa na korekty i tym samym moc. bylo 1010hPa, a nie 989. To bardzo duza roznica.
Anonymous - 25-06-2011, 21:10
Xsystoff, rzeczywiście..... teraz dopiero sprawdziłem pogodę... .heh... no jak widać mało profesjonalnie podeszli do tematu.. .
jest podstawa do reklamacji i ponownego zmierzenia tylko jak im to udowodnić... heh.. i czy na końcowym wyniku zrobi to aż taką dużą różnicę bo jeżeli tak to chętnie przejadę się żeby zmierzyli mnie tam jeszcze raz..
mkm - 25-06-2011, 21:16
Derpin, Gal tyle powietrza ze stodoły zassał, że zrobił podciśnienie
Anonymous - 25-06-2011, 21:29
mkm, aaa to dlatego okna w tej stodole wklęsłe po pomiarach były
śmiechy śmiechami, wklejam wynika Fafała, jak widać końcówka wykresu zupełnie inna...
radek79 - 25-06-2011, 21:43
Derpin napisał/a: | KME silver już gdzieś pisaliśmy o tym że nie daje rady do końca |
zamontuj sobie reduktor Gutner czarny ja mam taki i jeszcze ani razu nie przełączył na benzynę dobrze trzyma ciśnienie do końca czyli do odcięcia przy 7000tyśobr i kosztuje 350zł
co do hamowni to mam pytanie czy da się z hamować gala w automacie z tiptronikiem
|
|
|