To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Lancer Evo IV

Wszyc - 05-01-2015, 02:17

Seiji napisał/a:
https://www.youtube.com/watch?v=gFiFKjL9JwY

na drugim szklanka straszna już była niestety


Tak wyglądał mój dojazd do pracy pierwszego dnia śniegu o 3 nad ranem zanim pługi wyjechały :D i na letnich oponkach :mrgreen: 35km do pracy jechałem z prędkościami rzędu 20-30km/h ale jaki banan na twarzy na całe 8h w pracy :D

... jedyny minus to taki, że tyle śniegu było na drogach że mi zderzak z jednej strony zerwało :D

brccrx - 06-01-2015, 04:18

Od pierwszego posta polecialem, podziwiam upor w dazeniu do przywrocenia evo do oryginalu :)

Jak podkrecisz doladowanie to i mapy paliwa bedziesz musial zmienic, 4 niestety ma metalowy ECU ale daj od 5ki i przez ecuflash z kablem OP 2.0 mozesz wszystko zrobic bez problemu. Masz szerokopasmowa lambde z wyswietlaniem AFR zamontowana? Jakie masz cisnienie doladowania teraz?

Pozdrawiam, dawno Cie nie widzialem na Mitsipieces?

Seiji - 06-01-2015, 13:09

aktualnie mam dużo poniżej serii, 0.5 bar - brakuje mi zwężki przed aktuatorem sprężarki. Mam EGT, a AFR da się odczytać z EvoScanu
brccrx - 06-01-2015, 20:17

A masz "boost solenoid" w tej 4-ce, wykrywa ze jest 0.5 czy wtryskuje paliwo jak by bylo tyle co w serii? Robiles pomiar mocy i momentu na drodze? Przy zaznaczonych odpowiednich opcjach odzczytasz katy wyprzedzenia zaplonu, dlugosc otwarcia wtryskow i detonacje razem z profilami map paliwa i zaplonu jaka uzywa w danym momecie (hi/low octane) no i afr jak wspomniales. Masz moze jakies zdjecia wykresow z datalogow?

Wszystko szczelne? Choc pytanie chyba nie na miejscu widzac z jaka starannoscia wszystko ogarniete jest ;)

Seiji - 06-01-2015, 20:25

jest boost solenoid, wszystko jest pospinane na nowych wężykach zgodnie z manualem ralliartu

mam tylko taki kawałek, robiłem ich więcej jak ogarniałem problemy z walniętym regulatorem napięcia w alternatorze



samo odpalanie, ale na AFR do samego odcięcia mam 14.7

brccrx - 06-01-2015, 20:47

Jak bys mial afr do odciecia 14.7 to bys juz silnik remontowal ;)

Tu masz tabelke afr w e7 czy 8 nie pamietam dokladnie tak mniej wiecej powinno byc:



Z jakiego programu ten wydruk? Chyba nie z evoscana?

Seiji - 06-01-2015, 21:01

z evoscana zapisany datalog w excelu
brccrx - 06-01-2015, 21:16

A masz jakis normalny z wykresami poszczegolnych danych, moge przykladowy jakis dac z v6 miveca jak chcesz dokladnie zobaczyc o jaki pytam?
Seiji - 06-01-2015, 21:18

brccrx napisał/a:
A masz jakis normalny z wykresami poszczegolnych danych, moge przykladowy jakis dac z v6 miveca jak chcesz dokladnie zobaczyc o jaki pytam?


no właśnie nie za bardzo wiem o co chodzi

brccrx - 06-01-2015, 21:40

Prosze bardzo ;)

Tu masz kolegi Kobe evo 8 z pieces jak robilismy pomiar mocy i momentu przed tym jak pojechal do mapowania.
Legenda na gorze obrazka z lewej wybor opcji ktorych parametry chcesz sprawdzic. Kopalnia wiedzy co sie z silnikiem dzieje!


Seiji - 06-01-2015, 21:59

to co wkleiłem to poniekąd to samo tylko że w czystych liczbach bez wykresu :D

ale screena mapy paliwowej to w sumie mogłem zrobić, dobrze, że nic nie stracone :mrgreen:

Seiji - 08-02-2015, 01:36

https://www.youtube.com/watch?v=HosO1CKr_Cw

takie tam

Torp12 - 08-02-2015, 10:18

Lancer dużo ładniej chodził od Subaru ;)
Rafal_Szczecin - 08-02-2015, 12:23

za te niebieskie zenony właściciel subaru powinien stracić prawko .
Seiji - 08-02-2015, 14:28

Rafal_Szczecin napisał/a:
za te niebieskie zenony właściciel subaru powinien stracić prawko .


wielokrotnie mu to tłumaczyłem, ale nie słucha

plus taki, że po tym ślizganiu rozsypał mu się silnik i na razie na drodze go nie zobaczymy ;)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group