[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V
plecho1 - 18-11-2014, 11:32
O reduktorach Palacar słyszałem że nie mają takiej wydajności jak zakłada producent, Shark 1500 też może nie dać rady ale pewności nie mam. Myślę, że w Twoim aucie pozostałe będą na styk. Na pewno radę dał by ACR01 czerwony ale też czasem sprawia problemy z ciśnieniem.
Poczytaj temat bo tu wiele razy były podawane dobre konfiguracje do tego autka.
Jeśli chodzi o sterownik, to ja bardziej polecił bym jednak Techa, jest dużo prostszy w konfiguracji i tak na prawdę wywodzi się ze Staga więc jest do niego bardzo podobny, nawet pasuje zamiennie pod wiązkę Staga.
W razie jak byś kiedyś sam chciał regulować instalację, to na pewno z Techa był byś bardziej zadowolony.
Bardziej zainteresuj się gazownikami bo przy montażu jednak to oni są najważniejsi aby Ci nie wrzucili tylko instalacji pod maskę jak się dzieje w większości przypadków.
Bury - 21-11-2014, 10:59
mysterllo napisał/a: | KME NEVO PRO OBD
Listwa: Barracuda, Hana H 2000
Reduktor: Zavoli, Palacar, KME, Gurtner, Shark
3 400 zł
AGC ZENIT PRO OBD
Listwa: Barracuda, Hana H 2000
Reduktor: Zavoli, KME, Gurtner
3 400 zł
STAG 300 Premium
Listwa: Barracuda, Hana H 2000
Reduktor: Zavoli, Palacar, KME, Gurtner, Shark
3 500 zł
|
Ktoś kto oferuje sterowniki z OBD do starego galanta nie jest godzien by dalej z nim rozmawiać.To poprostu najzwyklejszy w świecie naciągacz.
fergul11 - 24-11-2014, 19:29
Dla zagazowanych ! http://www.statoil.pl/pl_.../rabat-lpg.html
booohal - 28-11-2014, 12:39
Po jakim czasie załącza się u Was LPG?
Mam ustawione na 25stC, auto stało całą noc, -1stC podczas odpalania, kilka/kilkanaście sekund po odpaleniu ruszamy i po 2800 metrach przełączył się na LPG.
Troszkę za długo czy mi się wydaje? Zaglądać już do termostatu?
plecho1 - 28-11-2014, 12:50
Sprawdź czy w czasie rozgrzewania się auta chłodnica też robi się ciepła. Przy sprawnym termostacie chłodnica powinna się nie nagrzewać aż do momentu otwarcia się termostatu.
Napisz gdzie masz zamontowany reduktor i czy nie owiewa go pęd powietrza bo to potrafi skutecznie wychładzać reduktor a tym samym czujnik reduktora którego sygnał jest odpowiedzialny za przełączanie na LPG.
booohal - 28-11-2014, 20:36
A chłodnicy w sumie nie macałem
Reduktor na grodzi mam. Z tyłu za silnikiem na samym środku.
Druga sprawa:
Czasami LPG mi piknie, tak jakby był jakiś błąd/koniec gazu. Sterownik żadnych błędów nie zapamiętuje (chyba, że zapamiętuje tylko jak jest podłączony laptop i włączony program?)
Przy pełnym bucie praktycznie żadnych spadków ciśnienia. Wszystko wydaje się być okej, stabilne, wyregulowane...
Marcino - 29-11-2014, 01:42
No ja dziś przy -1 po 8h na prakongu miałem dość szybko lpg ale jechałem w korku. Mimo przełączenia przy 20st długo jechał na ssaniu ponad 1000 obr
dawinet - 08-12-2014, 18:45
witam, co powiecie o tym zestawie w galancie 2,5 v6 00r ?
http://www.phjacus.pl/A14...drow-p1732.html
plecho1 - 08-12-2014, 19:22
Tylko wtryski mogły by być lepsze i najlepiej pojedyncze aby je zamontować jak najbliżej wkrętek, albo Barracudy albo Hany.
dawinet - 08-12-2014, 19:45
znalazłem barracudy w dość dobrej cenie, nadadzą się o te ci chodziło ?
http://www.phjacus.pl/Y75...acze-p2421.html
madź - 08-12-2014, 21:50
Zestaw kme silver + omvl reg fast + Tech to MINIMUM jakie można (bezpiecznie) wsadzić do Galanta.
Zestaw poprawny i jeden z najlepszych na rynku w przeliczniku cena/jakość. Szczególnie u Jacusia. Kupując za pośrednictwem lpgforum.pl oszczędzisz dodatkowo 50zł. Kupowałam ten zestaw pół roku temu partnerowi mojej mamy go do Audi A6 2.4V6 165KM.
Mam dwie uwagi:
- jeżeli dobijasz do 5000-5500 obrotów to KME Silver może nie wyrabiać - KME Gold jest bezpieczniejszy - da Ci większy zapas
- OMVL RegFast to poprawne wtryski, ale ciągle tylko na listwie, wtryski odseparowane Hana lub Barracuda będą lepszym wyborem, jednak też będą droższe
W kwestii kompa szkoda przepłacać na Staga - Tech oferuje nawet więcej przy jednocześnie niższej cenie.
wyderka - 09-12-2014, 21:58
golda sobie odpuść lepiej AC r01 od biedy czarny ale czerwony już z sporym zapasem
plecho1 - 10-12-2014, 06:45
Ja tam bym AC nie zakładał, słyszałem o wielu przypadkach gdzie były problemy z ciśnieniem i nawet naprawy gwarancyjne nic nie dawały więc mają jakąś wadę konstrukcyjną. Sam też takiego czarnego mam i też ciśnienie leci w nim do zera a niby ma wymieniony regulator ciśnienia na nowy. A co niby takiego dzieje się z Goldem? niby nie ma dużej wydajności termicznej w stosunku do możliwości ciśnieniowych ale to przy mocach sporo przewyższających moc w Galancie.
Fragu - 10-12-2014, 09:33
Mam AC r01 red i śmiga aż miło - 50tys km.
plecho1 - 10-12-2014, 09:38
Widocznie były takie z wadami i bez.
|
|
|