To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V

plecho1 - 26-01-2015, 20:18

Nie ma za co :)
fredfm - 27-01-2015, 13:05

Ja Hanki czyściłem tak:
odpięty wtryskiwacz, wężyki gazowe zaślepione jakąś śrubką, przy wtryskiwaczu zostawiona tylko wiązka elektryczna sterująca nim. Na króciec wtryskiwacza nasuwasz wężyk, a do wężyka podpięta największa strzykawka jaką dostaniesz w aptece (bodajże 100ml) napełniona denaturatem, odpalasz auto wtryskiwacz pracuje z normalną częstotliwością i delikatnie pchasz przez niego denaturat.. i tak kolejno z każdym wtryskiwaczem. Ja na wszystkie wtryski zużyłem ok 3l denaturatu.. Czy pomogło nie wiem, chwilę potem sprzedałem je i kupiłem nowe. Notabene znów czerwone:)) a i czyściłem je po ok 90tys km.....

Marcino - 27-01-2015, 13:38

fredfm....
to jak to auto chodziło na 3 garach podczas czyszczenia?

Jak bym dał pompkę od spryskiwaczy, rotwór nafty+ON+ jakiś płyn i to przepuszczał przez wtryskiwacze, ale trezba podawać impulsy.
Ja robiłem u siebie z wtryskiwaczami LPI. Nie robiłem tego na samochodzie tylko miałem generator impulsów i były tylko w płynie zanurzone. teraz chce to jeszcze raz tylko z pompką.

plecho1 - 27-01-2015, 14:39

Jeśli Hany z rozdzielaczem, to można wziąć jakiś duży lejek i wcisnąć go w kawałek węża gazowego lub innego o podobnej średnicy. Można też wykorzystać bańkę 4 - 5l z jakimś króćcem zamontowanym w jej dnie. Następnie połączyć to z rozdzielaczem listwy, bańkę podwiesić nad wtryskami to nie będzie trzeba żadnej pompki.
fredfm - 29-01-2015, 08:47

Marcino napisał/a:
fredfm....
to jak to auto chodziło na 3 garach podczas czyszczenia?


mam hanki pojedyncze, od rozdzielacza do każdego wtrysku poprowadzony jest 15 cm odcinek wężyka. Więc auto pracowało na 5 garach przy czyszczeniu każdego pojedynczego wtryskiwacza..

nurek20 - 29-01-2015, 12:34

Panowie nie ma ktoś sprzedać listwy reg fast sprawnej :) ?
plecho1 - 29-01-2015, 13:04

Ale czy warto bawić się w używkę kiedy nowe kosztuję około 140zł? http://www.drypa.pl/produ...z_czujnika.html
Marcino - 30-01-2015, 14:39

No i ja bede się musiał wziąć za swóje LPG, bo jak się wziąłem z TDI... to na 2ce poczyłem że przy 5.5krpm coś mi go zmuliło, tak jakby za ubogo bo ciśnienie spadło, albo też jak ktoś pisał że V6 wtedy otwiera wtryski PB na maxa i może moje LPG przelewają wtedy...
No nic trzeba bezie zrobić osc i zobaczyć. Zastanawiam się czy ukłąd zapłonowy ma coś do tego. Do normalnej jazdy jest ok tzn beż ciągniecią do odcinki, nie odczułem tego. Ale na wolnych tak samo zachwuje się na LPG jaki PB czyli drży delikatnie. .

pit696 - 05-02-2015, 09:49

czy przy zmianie filtra powietrza na filtr (wkladne) k&n moze sie dziac cos z lpg? czy nie ma to wplywu na nic np. na spalanie,moc..
plecho1 - 05-02-2015, 10:35

Nie powinno mieć to wpływu no chyba, że gaz był regulowany na totalnie zabitym filtrze :)
arturj123 - 05-02-2015, 17:58

pit696 napisał/a:
czy przy zmianie filtra powietrza na filtr (wkladne) k&n moze sie dziac cos z lpg? czy nie ma to wplywu na nic np. na spalanie,moc..

Teoretycznie filtr K&N "przepuszcza" więcej powietrza, więc moim zdaniem nieznacznie, ale na pewno zmieni się skład mieszanki. O ile sonda sama zapewne będzie w stanie skorygować różnicę, to nie jestem pewien czy sterownik/mapka nie będzie miała z tym problemu.
Pojeździj trochę i sprawdź jak wygląda mapka

plecho1 - 05-02-2015, 19:38

Komputer gazowy wyliczając czas wtrysków gazowych mnoży czas wtrysku benzyny przez pewną liczbę (wartość mnożnika), jeśli czas wtrysku benzyny się wydłuży o pewną wartość z powodu większej ilości powietrza, to proporcjonalnie także się wydłuży czas wtrysku gazowego.
telewizoor - 13-02-2015, 12:22

Cześć, ktoś ostatnio czepiał się o położenie wtrysków w poziomie... U mnie to wygląda tak:

dodatkowo ten wtrysk najbardziej na lewo przy drganiach na pewno obija się o pokrywę... Proszę o opinię eksperta :idea:

plecho1 - 13-02-2015, 12:32

Ekspertem oczywiście żadnym nie jestem ale wtryski powinny być ustawione możliwie jak najbardziej pionowo wlotem ku górze aby ewentualne zanieczyszczenia mogły przez nie przelecieć wraz z gazem. Takie ułożenie jak u Ciebie dodatkowo sprzyja szybszemu zużyciu się wtrysków z powodu ciągłego ocierania dolnej części tłoczka o powierzchnię prowadnicy dodatkowo nieznacznie może się zmniejszyć prędkość działania wtrysku ale to są raczej wartości pomijalne.
Thunderbolt - 13-02-2015, 17:19

Pytałem dosyc znanego w mojej okolicy gazownika o filtr k&n. Niczego to nie zmieni, można śmiało zakładać jeśli to wkład. W przypadku stożka, mogłaby być opcja ustawiania.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group