[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Tarcze i klocki hamulcowe
sveno - 20-03-2015, 19:47
robertdg napisał/a: | 149,9x59 | dzięki wielkie dobry człowieku.
Czyli poliftowy jeden tłoczek i dwutłoczek mają takie same klocki?
Swoją drogą przydało by się w FAQ zebrać takie informacji w jednej pigułce: wymiary, rozmiary, ciśnienia, obroty, momenty itp
telewizoor - 20-03-2015, 19:50
sveno napisał/a: | Swoją drogą przydało by się w FAQ zebrać takie informacji w jednej pigułce: wymiary, rozmiary, ciśnienia, obroty, momenty itp |
Otototo ale nie w formie linków do tematów
wyderka - 20-03-2015, 19:51
nie, różnią się
sveno - 20-03-2015, 19:56
To czy mogę prosić wymiary klocka do poliftowego zacisku z jednym tłoczkiem? Tak na przyszłość, jak będę swapował hamulce z kombiaka.
robertdg - 20-03-2015, 19:58
144,8x55 - ostatni lift
wyderka - 20-03-2015, 20:04
klocek zacisk dwutłoczkowy
zacisk ostatni lift
majko - 31-03-2015, 21:18
Pojawił się problem z biciem tarcz przy hamowaniu. Chcę kupić komplet na przód i na tył. Jakieś klocki dobrać do tego.
Planuję zakupić tarcze TEXTAR:
Tył:
Tarcza hamulcowa 92104000 - TEXTAR
Przód:
Tarcza hamulcowa 92103900 - TEXTAR
Chyba, że lepsze ATE? Warto dopłacić te kilka dyszek?
Tył:
Tarcza hamulcowa 24.0110-0240.1 - ATE
Przód:
Tarcza hamulcowa 24.0124-0136.1 - ATE
Może coś innego?
Jakie klocki dobrać do tego? Są jakieś zestawy klocków dedykowane do danego modelu tarczy? Nie chcę, żeby klocek mi przegrzewał tarczę, albo ślizgał się po niej - tym bardziej, że mam o średnicy 256 mm - żeby to hamowało lepiej niż taczka
polaff - 31-03-2015, 22:14
majko napisał/a: | o średnicy 256 mm | to tarcze ze złota Ci nawet nie pomogą.
Fragu - 31-03-2015, 22:47
polaff napisał/a: | o średnicy 256 mm
to tarcze ze złota Ci nawet nie pomogą. |
true story
madluke - 01-04-2015, 19:22
W poprzednich autach stosowałem zestaw tarcze TRW, klocki ATE i zawsze sprawdzały się świetnie. W piątek do Gala wstawiam na przód TRW + Brembo, na tył standard czyli TRW + ATE. Liczę, że się nie zawiodę.
arturj123 - 01-04-2015, 20:42
polaff napisał/a: | majko napisał/a: | o średnicy 256 mm | to tarcze ze złota Ci nawet nie pomogą. |
W 2.0 jeszcze nie jest tak źle
majko - 01-04-2015, 22:39
No tak, pojechaliście po średnicy 256, świetnie, ale czy to oznacza że mam brać tarcze za 100 złotych za komplet, bo i tak TRW, ATE czy TEXTAR nie będą lepsze? I jak z tym dobraniem klocka do tarczy, żeby jak najdłużej utrzymać niepokrzywioną tarczę, no i ofc zachować jak najlepsze hamowanie?
madluke - 01-04-2015, 22:45
Z mojego doświadczenia wiem, że TRW i klocki ATE hamują dobrze i tarcze się nie krzywią, chyba że z dużej prędkości hamujesz gwałtownie przed kałużą i finalnie w nią wjeżdżasz - na to nie ma mocnych tarcz
sveno - 01-04-2015, 22:58
majko napisał/a: | No tak, pojechaliście po średnicy 256, świetnie | jeżeli naprawdę chcesz poprawić hamulce to rozejrzyj się za zaciskami dwutłoczkowymi z rozstawem śrub mocujących na przedliftową zwrotnicę. I tak kupujesz tarcze i kolcki więc dołożysz tylko na zaciski, a efekt będzie dużo lepszy.
Ja bym brał tarcze i klocki jednego producenta.
majko - 01-04-2015, 23:04
sveno, widzę Nowy Sącz - okolice mojego domu rodzinnego ;D Przeczytałem chyba cały ten temat o hamulcach swego czasu i byłem przekonany, że muszę zmieniać zwrotnice. Jest tutaj gdzieś napisane w którym roczniku i modelu takie pasujące zaciski były stosowane?
Edit:
Chyba znalazłem - do SE pierwsze dwutłoczkowe były na zwrotnicę o rozstawie 128 tak?
Na allegro nic nie ma Wszystkie co są to na 158
|
|
|