To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Tarcze i klocki hamulcowe

sveno - 20-03-2015, 19:47

robertdg napisał/a:
149,9x59
dzięki wielkie dobry człowieku.
Czyli poliftowy jeden tłoczek i dwutłoczek mają takie same klocki?

Swoją drogą przydało by się w FAQ zebrać takie informacji w jednej pigułce: wymiary, rozmiary, ciśnienia, obroty, momenty itp :)

telewizoor - 20-03-2015, 19:50

sveno napisał/a:
Swoją drogą przydało by się w FAQ zebrać takie informacji w jednej pigułce: wymiary, rozmiary, ciśnienia, obroty, momenty itp


Otototo ale nie w formie linków do tematów :evil:

wyderka - 20-03-2015, 19:51

nie, różnią się
sveno - 20-03-2015, 19:56

To czy mogę prosić wymiary klocka do poliftowego zacisku z jednym tłoczkiem? Tak na przyszłość, jak będę swapował hamulce z kombiaka.
robertdg - 20-03-2015, 19:58

144,8x55 - ostatni lift
wyderka - 20-03-2015, 20:04

klocek zacisk dwutłoczkowy


zacisk ostatni lift


majko - 31-03-2015, 21:18

Pojawił się problem z biciem tarcz przy hamowaniu. Chcę kupić komplet na przód i na tył. Jakieś klocki dobrać do tego.

Planuję zakupić tarcze TEXTAR:
Tył:
Tarcza hamulcowa 92104000 - TEXTAR
Przód:
Tarcza hamulcowa 92103900 - TEXTAR

Chyba, że lepsze ATE? Warto dopłacić te kilka dyszek?
Tył:
Tarcza hamulcowa 24.0110-0240.1 - ATE
Przód:
Tarcza hamulcowa 24.0124-0136.1 - ATE

Może coś innego?

Jakie klocki dobrać do tego? Są jakieś zestawy klocków dedykowane do danego modelu tarczy? Nie chcę, żeby klocek mi przegrzewał tarczę, albo ślizgał się po niej - tym bardziej, że mam o średnicy 256 mm - żeby to hamowało lepiej niż taczka :)

polaff - 31-03-2015, 22:14

majko napisał/a:
o średnicy 256 mm
to tarcze ze złota Ci nawet nie pomogą.
Fragu - 31-03-2015, 22:47

polaff napisał/a:
o średnicy 256 mm
to tarcze ze złota Ci nawet nie pomogą.


true story :roll:

madluke - 01-04-2015, 19:22

W poprzednich autach stosowałem zestaw tarcze TRW, klocki ATE i zawsze sprawdzały się świetnie. W piątek do Gala wstawiam na przód TRW + Brembo, na tył standard czyli TRW + ATE. Liczę, że się nie zawiodę. :)
arturj123 - 01-04-2015, 20:42

polaff napisał/a:
majko napisał/a:
o średnicy 256 mm
to tarcze ze złota Ci nawet nie pomogą.


W 2.0 jeszcze nie jest tak źle :P

majko - 01-04-2015, 22:39

No tak, pojechaliście po średnicy 256, świetnie, ale czy to oznacza że mam brać tarcze za 100 złotych za komplet, bo i tak TRW, ATE czy TEXTAR nie będą lepsze? I jak z tym dobraniem klocka do tarczy, żeby jak najdłużej utrzymać niepokrzywioną tarczę, no i ofc zachować jak najlepsze hamowanie?
madluke - 01-04-2015, 22:45

Z mojego doświadczenia wiem, że TRW i klocki ATE hamują dobrze i tarcze się nie krzywią, chyba że z dużej prędkości hamujesz gwałtownie przed kałużą i finalnie w nią wjeżdżasz - na to nie ma mocnych tarcz ;)
sveno - 01-04-2015, 22:58

majko napisał/a:
No tak, pojechaliście po średnicy 256, świetnie
jeżeli naprawdę chcesz poprawić hamulce to rozejrzyj się za zaciskami dwutłoczkowymi z rozstawem śrub mocujących na przedliftową zwrotnicę. I tak kupujesz tarcze i kolcki więc dołożysz tylko na zaciski, a efekt będzie dużo lepszy.

Ja bym brał tarcze i klocki jednego producenta.

majko - 01-04-2015, 23:04

sveno, widzę Nowy Sącz - okolice mojego domu rodzinnego ;D Przeczytałem chyba cały ten temat o hamulcach swego czasu i byłem przekonany, że muszę zmieniać zwrotnice. Jest tutaj gdzieś napisane w którym roczniku i modelu takie pasujące zaciski były stosowane?

Edit:
Chyba znalazłem - do SE pierwsze dwutłoczkowe były na zwrotnicę o rozstawie 128 tak?
Na allegro nic nie ma :) Wszystkie co są to na 158 :P



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group