To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Tarcze i klocki hamulcowe

Juiceman - 02-04-2015, 06:05

Zaciski z GDI - dwa tłoczki chyba pasowały jeszcze na stary/mały rozstaw ;>
Tomii - 02-04-2015, 09:19

polaff napisał/a:
majko napisał/a:
o średnicy 256 mm
to tarcze ze złota Ci nawet nie pomogą.


Bez przesady, mam co prawda dopiero rok tarcze i klocki EBC z przodu i jeszcze się nie pokrzywiły a czasem dostaną w kość ;) napewno lepsze od TRW które miałem wcześniej. Oczywiście nie zmienia to faktu że tarcze nawet 276mm są za małe do tego auta.

madluke - 02-04-2015, 10:35

Tutaj masz trochę na temat hamulców. Pod koniec strony są ciekawe informacje podane przez swinks_UK.
Hugo - 02-04-2015, 21:35

sveno napisał/a:
jeżeli naprawdę chcesz poprawić hamulce to rozejrzyj się za zaciskami dwutłoczkowymi z rozstawem śrub mocujących na przedliftową zwrotnicę
Życzę powodzenia...
majko napisał/a:
Chyba znalazłem - do SE pierwsze dwutłoczkowe były na zwrotnicę o rozstawie 128 tak?
Dokładnie tak, wychodziły tylko w roczniku 1998.

[ Dodano: 02-04-2015, 21:35 ]
Juiceman napisał/a:
Zaciski z GDI - dwa tłoczki chyba pasowały jeszcze na stary/mały rozstaw ;>
Nic z tych rzeczy.
i9i - 03-04-2015, 06:12

arturj123 napisał/a:
W 2.0 jeszcze nie jest tak źle

Proponuję rozpędzić się do 180 i spróbować zatrzymać :mrgreen: 500 metrów może być mało :evil: Jak mi pasa startowego brakło na dohamowanie przed wejściem w szerieki łuk to stwierdziłem, że w starym Oplu są o niebo lepsze :P Niestety zagotowują się momentalnie, a tanich rozwiązań na poprawę jest sporo. Wystarczy przejrzeć z bieżący temat.

booohal - 03-04-2015, 12:31

Hugo napisał/a:
Chyba znalazłem - do SE pierwsze dwutłoczkowe były na zwrotnicę o rozstawie 128 tak?
Dokładnie tak, wychodziły tylko w roczniku 1998.

:shock:
A nie 98-00''?

Hugo - 03-04-2015, 20:32

booohal napisał/a:
A nie 98-00''?
Oczywiście, że nie. Tylko z rocznika 1998.
booohal - 04-04-2015, 13:21

Czyli dwutłok na małym rozstawie szedł tylko w 98''?
Sport Edition z 99'' będzie miał dwutłok na dużym rozstawie?

Shockwave - 04-04-2015, 14:45

Tak. Mam sporta z 99r zacisk na 2tłoczki i rozstaw śrub jarzma jest większy niż 128mm
Fragu - 04-04-2015, 15:37

Dwutłok na małym rozmiarze to też zaciski z Outlandera 1/2...3 chyba też ;)
majko - 04-04-2015, 18:40

i9i napisał/a:
arturj123 napisał/a:
W 2.0 jeszcze nie jest tak źle

Niestety zagotowują się momentalnie, a tanich rozwiązań na poprawę jest sporo. Wystarczy przejrzeć z bieżący temat.

Jakie te tanie rozwiązania oprócz wymiany wszystkiego, po zwrotnice?

Fragu - 04-04-2015, 19:23

majko, jak masz mały rozstaw to:

zaciski carisma + tarcze(281mm) klocki carisma

zaciski outlander + tarcze(294mm) klocki outlander - tarcze trzeba przewiercić pod 4 otwory

jak masz duży rozstaw to:

zaciski galant po II lifcie + tarcza (276mm) klocki galant

zaciski od vr4 poliftowego + tarcza(294mm) klocki vr4/outlander - tarcze trzeba przewiercić pod 4 otwory



:wink:

mati_z - 05-04-2015, 10:43

Czy zaciski jednotłoczkowe po drugim lifcie mają taki sam rozstaw jak dwutłoczkowe po pierwszym? I w czym są lepsze te jednotłoczkowe? Nie gną tak tarcz? ;)
Fragu - 05-04-2015, 11:12

mati_z, jednotłoczkowe mają rozstaw 159mm, po II lifcie. Są raczej najlepszą opcją ze wszystkich dostępnych galantowych zacisków. 2 tłoczki niestety mają tendencję do gięcia tarcz :?

Dwutłoczkowe raczej mają rozstaw 129mm...

Hugo - 05-04-2015, 11:58

Fragu napisał/a:
Dwutłoczkowe raczej mają rozstaw 129mm...
Fragu, nie mieszaj. Może 1% dwutłoczkowych ma rozstaw 128 mm, reszta to 158 mm.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group