[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Tarcze i klocki hamulcowe
Juiceman - 02-04-2015, 06:05
Zaciski z GDI - dwa tłoczki chyba pasowały jeszcze na stary/mały rozstaw ;>
Tomii - 02-04-2015, 09:19
polaff napisał/a: | majko napisał/a: | o średnicy 256 mm | to tarcze ze złota Ci nawet nie pomogą. |
Bez przesady, mam co prawda dopiero rok tarcze i klocki EBC z przodu i jeszcze się nie pokrzywiły a czasem dostaną w kość napewno lepsze od TRW które miałem wcześniej. Oczywiście nie zmienia to faktu że tarcze nawet 276mm są za małe do tego auta.
madluke - 02-04-2015, 10:35
Tutaj masz trochę na temat hamulców. Pod koniec strony są ciekawe informacje podane przez swinks_UK.
Hugo - 02-04-2015, 21:35
sveno napisał/a: | jeżeli naprawdę chcesz poprawić hamulce to rozejrzyj się za zaciskami dwutłoczkowymi z rozstawem śrub mocujących na przedliftową zwrotnicę | Życzę powodzenia... majko napisał/a: | Chyba znalazłem - do SE pierwsze dwutłoczkowe były na zwrotnicę o rozstawie 128 tak? | Dokładnie tak, wychodziły tylko w roczniku 1998.
[ Dodano: 02-04-2015, 21:35 ]
Juiceman napisał/a: | Zaciski z GDI - dwa tłoczki chyba pasowały jeszcze na stary/mały rozstaw ;> | Nic z tych rzeczy.
i9i - 03-04-2015, 06:12
arturj123 napisał/a: | W 2.0 jeszcze nie jest tak źle |
Proponuję rozpędzić się do 180 i spróbować zatrzymać 500 metrów może być mało Jak mi pasa startowego brakło na dohamowanie przed wejściem w szerieki łuk to stwierdziłem, że w starym Oplu są o niebo lepsze Niestety zagotowują się momentalnie, a tanich rozwiązań na poprawę jest sporo. Wystarczy przejrzeć z bieżący temat.
booohal - 03-04-2015, 12:31
Hugo napisał/a: | Chyba znalazłem - do SE pierwsze dwutłoczkowe były na zwrotnicę o rozstawie 128 tak?
Dokładnie tak, wychodziły tylko w roczniku 1998. |
A nie 98-00''?
Hugo - 03-04-2015, 20:32
booohal napisał/a: | A nie 98-00''? | Oczywiście, że nie. Tylko z rocznika 1998.
booohal - 04-04-2015, 13:21
Czyli dwutłok na małym rozstawie szedł tylko w 98''?
Sport Edition z 99'' będzie miał dwutłok na dużym rozstawie?
Shockwave - 04-04-2015, 14:45
Tak. Mam sporta z 99r zacisk na 2tłoczki i rozstaw śrub jarzma jest większy niż 128mm
Fragu - 04-04-2015, 15:37
Dwutłok na małym rozmiarze to też zaciski z Outlandera 1/2...3 chyba też
majko - 04-04-2015, 18:40
i9i napisał/a: | arturj123 napisał/a: | W 2.0 jeszcze nie jest tak źle |
Niestety zagotowują się momentalnie, a tanich rozwiązań na poprawę jest sporo. Wystarczy przejrzeć z bieżący temat. |
Jakie te tanie rozwiązania oprócz wymiany wszystkiego, po zwrotnice?
Fragu - 04-04-2015, 19:23
majko, jak masz mały rozstaw to:
zaciski carisma + tarcze(281mm) klocki carisma
zaciski outlander + tarcze(294mm) klocki outlander - tarcze trzeba przewiercić pod 4 otwory
jak masz duży rozstaw to:
zaciski galant po II lifcie + tarcza (276mm) klocki galant
zaciski od vr4 poliftowego + tarcza(294mm) klocki vr4/outlander - tarcze trzeba przewiercić pod 4 otwory
mati_z - 05-04-2015, 10:43
Czy zaciski jednotłoczkowe po drugim lifcie mają taki sam rozstaw jak dwutłoczkowe po pierwszym? I w czym są lepsze te jednotłoczkowe? Nie gną tak tarcz?
Fragu - 05-04-2015, 11:12
mati_z, jednotłoczkowe mają rozstaw 159mm, po II lifcie. Są raczej najlepszą opcją ze wszystkich dostępnych galantowych zacisków. 2 tłoczki niestety mają tendencję do gięcia tarcz
Dwutłoczkowe raczej mają rozstaw 129mm...
Hugo - 05-04-2015, 11:58
Fragu napisał/a: | Dwutłoczkowe raczej mają rozstaw 129mm... | Fragu, nie mieszaj. Może 1% dwutłoczkowych ma rozstaw 128 mm, reszta to 158 mm.
|
|
|