To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V

Fragu - 14-03-2015, 13:09

major, mam AC R01 250 i złego slowa nie mogę powiedzieć, a nalatane ma jakieś 50tys km :wink:
Wajcheusz - 14-03-2015, 15:21

plecho1, Ja natomiast nie mam żadnych wątpliwości, reduktor daje radę bez problemu, spokojnie się kręci do odcinki, a myślę że wynik 220 na cyferblacie po drodze do Drezna, jednak daje dowód na to, że jest OK.

Tak wiem, Stop piratom drogowym, tylko że na autobahnie było bez ograniczeń spory kawałek, więc sprawdziłem, bo w sumie czemu nie sprawdzić tego, skoro w PL nie ma gdzie, a jechałem od Zgorzelca, odrazu widać, że to niemiecka autobahna a nie nasz uklep A1, 2, 4 ...

Pozdr.

Cacper - 14-03-2015, 15:35

Ja pierwszym galantem (2,5 V6) zrobiłem na instalacji BRC ponad 80 tys. a drugim Galantem mam już ok. 95 tys. również instalacja BRC i żadnych problemów, więc polecam
plecho1 - 14-03-2015, 17:44

W moim aucie Shark 1200 poległ, spadki 0,5 bara i więcej ale ten jest wydajniejszy więc może i jest ok.
Akuma supido - 14-03-2015, 19:21

Ja mam instalkę stag 300 taka była zamontowana i działa bez zarzutu .
Jedyny kłopot to przełączanie na benzynę podczas butowania lub dużych prędkości na gazie 190-200 i przełącza na benzynę wtedy idzie dalej do 230.
Spalanie 8-12L podtlenku LPG.
Byłem u gazownika zerknął pod maskę i szybko wyliczył 450 zł wym. reduktora z robotą.
Liczyłem że wystarczy wymiana filtra hmm a może gazownk chce mnie pociągnąc :roll:

plecho1 - 14-03-2015, 20:02

To sam wymień filtry i spróbuj jak będzie bo to wbrew pozorom nic trudnego. Aby ocenić czy to na pewno wina reduktora trzeba by się podłączyć pod komputer gazowy i zobaczyć jak zachowuje się ciśnienie podczas takiej jazdy. Napisz jaki masz reduktor i ile jest już na nim przejechane. Cena dobrego reduktora w detalu to jakieś minimum 250zł więc około 200 za robotę to też nie tragedia.
Marcino - 16-03-2015, 23:20

Akuma.. zobacz czy nie masz w programie zaznaczone w Stagu wyłanczaj przy pierwszym..... tzn spadku ciśnenienia prawdopodobnie dalje jedziesz na PB.
major - 18-03-2015, 00:19

zakupiłem nowe wtryski do gala AC w01- (nie BFC) i teraz pytanie jakie dysze macie u siebie na tych wtryskach?
2,5 mm będzie ok? :?:

Marcino - 18-03-2015, 09:15

Trzeba zrobi klaibracje i bedzie wiadomo. Ale coś kołó tego mam na Magic jestach
majko - 18-04-2015, 10:56

Na jakie obroty ma być ustawione przełączanie z powrotem na benzynę w 2.0 136 KM?
arturj123 - 18-04-2015, 12:49

Dobrze wyregulowana instalacja może pracować do CUT off-a
eremita - 05-06-2015, 11:30

Jaki lepszy zestaw gala
Optima Pro-Tec wtryskiwacze Barracuda
czy Stag 300 isa2 wtryskiwacze OMVL REG

Mam nadzieje że do sedana wchodzi większa butla niż do kombi bo te 34l z kombiaka mnie drażniło

Bury - 05-06-2015, 21:49

Z tego wszystkiego pomieszałbym staga z baracudami.
eremita - 05-06-2015, 22:09

Bury napisał/a:
Z tego wszystkiego pomieszałbym staga z baracudami.


hehe też bym tak chciał ale mam dwa sprawdzone warsztaty
w jednym montują
Stag 300 isa2 wtryskiwacze OMVL REG za 3,2 tys
lub
Staga 300 isa 2 z Dragonami ale tu cena 3,8tys

ceny już podane z rabatami jako że drugi samochód bym u nich gazował i z dopłatą za wlew pod klapką

i drugi warsztat ceny bez rabatów wlew pod kalapką w cenie
Optima Pro-Tec wtryskiwacze Barracuda za 3tys
lub
BRC 3,7zł

Wole dać bardziej 3 niż 4 dla tego biorę te tańsze opcje do wyboru:)

grzala61 - 13-06-2015, 15:38
Temat postu: [EAxA] Ustawienie instalacji stag 4
Zobaczcie czy mam dobrze ustawioną instalacje,
na postoju jak wrzucę Drive obroty na gazie spadają co jakiś czas z 800 na 400 takim szarpnięciem,
Czy może być to wina gazu czy czegoś innego ?
Na benzynie chodzi dobrze.

http://pics.tinypic.pl/i/00674/9wv1xl0ag3k7.jpg


http://pics.tinypic.pl/i/...lzjn.jpg[/code]



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group