To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Tarcze i klocki hamulcowe

Bizi78 - 18-04-2015, 07:09

glowkamario89 napisał/a:
Prawy tył lewy przód/lewy tył prawy przód.

Tak, oczywiście jeśli masz kiere z lewej strony :wink: .

glowkamario89 - 22-04-2015, 21:42

Kończąc temat moich słabych hamulców, chciałem się podzielić efektami. Wymiana płynu załatwiła problem słabych hamulców. Wystarczyło pozbyć się brązowawej mazi z przewodów i zbiorniczka, zastąpić wszystko nowym płynem, dobrze odpowietrzyć i hamulce jak nowe. W końcu słychać reagujący ABS przy gwałtownym naciśnięciu pedała. O czym wcześniej mogłem tylko pomyśleć
Witek vel Mysza - 23-04-2015, 06:48

Póki nie będzie w PL zachodniej kultury motoryzacyjnej, zawsze będą problemy z samochodami. Plany serwisowe samochodów zawierają wymianę płynu hamulcowego co 2 lub co 3 lata w zależności od producenta. Ale przecież tu się płyn wymienia jak wyleci pękniętą rurką... Pamiętajcie o wymianie płynu! PS. Dobre używane leciwe auto to: jasne lampy i jasne zbiorniczki płynów pod maską! :)
wester - 27-04-2015, 14:07

Mały update:
Po 10 miesiącach (ok 16 tys. km) tarcze ATE Starndard szrot - idą na hartowanie i obróbkę.
Były w komplecie z Klockami EBC RED.

Tomii - 27-04-2015, 14:47

wester napisał/a:
Mały update:
Po 10 miesiącach (ok 16 tys. km) tarcze ATE Starndard szrot - idą na hartowanie i obróbkę.
Były w komplecie z Klockami EBC RED.


klocki załatwiły tarcze ;)

Witek vel Mysza - 30-04-2015, 08:18

Dokładnie, trzeba było dać do kompletu klocki ATE i jeździć szczęśliwie. Rozumiem, że piasty były mierzone pod kątem bicia promieniowego czujnikiem zegarowym?
Marcino - 30-04-2015, 13:36

Witek vel Mysza napisał/a:
Rozumiem, że piasty były mierzone pod kątem bicia promieniowego czujnikiem zegarowym?

Chyba bocznego biecia - tzn powierzchni montażowej tarczy? Promieniowo nie pozwoli na to łożysko, chyba ze wałek jest w łożysku jajowaty.

bialyjayz - 30-04-2015, 19:55

Panowie to jak to wkońcu jest.... podczas hamowania gdy czuć jakby bicie hamulców to zawsze jest to wina tylnych krzywych tarcz czy ta sama bolączka dotyka także przedni zestaw? :)
Shockwave - 30-04-2015, 20:03

Jak z przodu masz krzywe tarcze to bicie tez poczujesz ;) lub pokrzywione piasty
przerabiałem jak kopiłem galanta i w kilku innych samochodach w których tył posiadał bęben

Marcino - 30-04-2015, 21:35

przód czuć mocno na kierownicy, a tył trzęsie budą:)
Witek vel Mysza - 30-04-2015, 22:22

Marcino napisał/a:
Witek vel Mysza napisał/a:
Rozumiem, że piasty były mierzone pod kątem bicia promieniowego czujnikiem zegarowym?

Chyba bocznego biecia
Oczywiście, masz rację, śpiący byłem - sorki.
i9i - 30-04-2015, 23:16

bialyjayz napisał/a:
podczas hamowania gdy czuć jakby bicie hamulców to zawsze jest to wina tylnych krzywych tarcz czy ta sama bolączka dotyka także przedni zestaw?
Przy krzywej feldze (nawet wyważonej), wybitym łożysku bądź krzywej piaście, też będzie biło na pedale.
bialyjayz - 01-05-2015, 11:12

Shockwave napisał/a:
przerabiałem jak kopiłem galanta i w kilku innych samochodach w których tył posiadał bęben

tu mam V6 :P
Marcino napisał/a:
przód czuć mocno na kierownicy, a tył trzęsie budą:)

jednak chyba przód :)
i9i napisał/a:
Przy krzywej feldze (nawet wyważonej), wybitym łożysku bądź krzywej piaście, też będzie biło na pedale.

tutaj znów czysto bo wiem że zimówki mam proste i na nich właśnie mocniej telepało niż na krzywych letnich

mar111cin - 01-05-2015, 18:03

Ja nabyłem nowe tarcze na przód - zakupiłem TRW, dobra cena 160zł sztuka za tarcze 276/26mm
Jutro wymiana, stare przejechały prawie 250kkm :)

sveno - 01-05-2015, 18:04

mar111cin napisał/a:
Jutro wymiana,
a klocki?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group