[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Tarcze i klocki hamulcowe
Bizi78 - 18-04-2015, 06:09
| glowkamario89 napisał/a: | | Prawy tył lewy przód/lewy tył prawy przód. |
Tak, oczywiście jeśli masz kiere z lewej strony .
glowkamario89 - 22-04-2015, 20:42
Kończąc temat moich słabych hamulców, chciałem się podzielić efektami. Wymiana płynu załatwiła problem słabych hamulców. Wystarczyło pozbyć się brązowawej mazi z przewodów i zbiorniczka, zastąpić wszystko nowym płynem, dobrze odpowietrzyć i hamulce jak nowe. W końcu słychać reagujący ABS przy gwałtownym naciśnięciu pedała. O czym wcześniej mogłem tylko pomyśleć
Witek vel Mysza - 23-04-2015, 05:48
Póki nie będzie w PL zachodniej kultury motoryzacyjnej, zawsze będą problemy z samochodami. Plany serwisowe samochodów zawierają wymianę płynu hamulcowego co 2 lub co 3 lata w zależności od producenta. Ale przecież tu się płyn wymienia jak wyleci pękniętą rurką... Pamiętajcie o wymianie płynu! PS. Dobre używane leciwe auto to: jasne lampy i jasne zbiorniczki płynów pod maską!
wester - 27-04-2015, 13:07
Mały update:
Po 10 miesiącach (ok 16 tys. km) tarcze ATE Starndard szrot - idą na hartowanie i obróbkę.
Były w komplecie z Klockami EBC RED.
Tomii - 27-04-2015, 13:47
| wester napisał/a: | Mały update:
Po 10 miesiącach (ok 16 tys. km) tarcze ATE Starndard szrot - idą na hartowanie i obróbkę.
Były w komplecie z Klockami EBC RED. |
klocki załatwiły tarcze
Witek vel Mysza - 30-04-2015, 07:18
Dokładnie, trzeba było dać do kompletu klocki ATE i jeździć szczęśliwie. Rozumiem, że piasty były mierzone pod kątem bicia promieniowego czujnikiem zegarowym?
Marcino - 30-04-2015, 12:36
| Witek vel Mysza napisał/a: | | Rozumiem, że piasty były mierzone pod kątem bicia promieniowego czujnikiem zegarowym? |
Chyba bocznego biecia - tzn powierzchni montażowej tarczy? Promieniowo nie pozwoli na to łożysko, chyba ze wałek jest w łożysku jajowaty.
bialyjayz - 30-04-2015, 18:55
Panowie to jak to wkońcu jest.... podczas hamowania gdy czuć jakby bicie hamulców to zawsze jest to wina tylnych krzywych tarcz czy ta sama bolączka dotyka także przedni zestaw?
Shockwave - 30-04-2015, 19:03
Jak z przodu masz krzywe tarcze to bicie tez poczujesz lub pokrzywione piasty
przerabiałem jak kopiłem galanta i w kilku innych samochodach w których tył posiadał bęben
Marcino - 30-04-2015, 20:35
przód czuć mocno na kierownicy, a tył trzęsie budą:)
Witek vel Mysza - 30-04-2015, 21:22
| Marcino napisał/a: | Witek vel Mysza napisał/a:
Rozumiem, że piasty były mierzone pod kątem bicia promieniowego czujnikiem zegarowym?
Chyba bocznego biecia | Oczywiście, masz rację, śpiący byłem - sorki.
i9i - 30-04-2015, 22:16
| bialyjayz napisał/a: | | podczas hamowania gdy czuć jakby bicie hamulców to zawsze jest to wina tylnych krzywych tarcz czy ta sama bolączka dotyka także przedni zestaw? | Przy krzywej feldze (nawet wyważonej), wybitym łożysku bądź krzywej piaście, też będzie biło na pedale.
bialyjayz - 01-05-2015, 10:12
| Shockwave napisał/a: | | przerabiałem jak kopiłem galanta i w kilku innych samochodach w których tył posiadał bęben |
tu mam V6
| Marcino napisał/a: | | przód czuć mocno na kierownicy, a tył trzęsie budą:) |
jednak chyba przód
| i9i napisał/a: | | Przy krzywej feldze (nawet wyważonej), wybitym łożysku bądź krzywej piaście, też będzie biło na pedale. |
tutaj znów czysto bo wiem że zimówki mam proste i na nich właśnie mocniej telepało niż na krzywych letnich
mar111cin - 01-05-2015, 17:03
Ja nabyłem nowe tarcze na przód - zakupiłem TRW, dobra cena 160zł sztuka za tarcze 276/26mm
Jutro wymiana, stare przejechały prawie 250kkm
sveno - 01-05-2015, 17:04
| mar111cin napisał/a: | | Jutro wymiana, | a klocki?
|
|
|