To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [FAQ] sonda lambda w Galancie EAxx

mar111cin - 26-02-2012, 19:46

a masz w tej osłonie jakikolwiek gwint?

ciągle mowa o gwincie na sondę lambda... nie wprowadzajmy zamieszania ok?

m6riano - 27-02-2012, 20:14

chrisnewmann napisał/a:
(np. osłona żaroodporna)

Mi ostatnio odpadła i nie wyglądała na aluminiową...

mar111cin - 28-02-2012, 18:37

mi też odpadła, z przerdzewienia ;) aluminiowa ;)
chrisnewmann - 28-02-2012, 19:38

mar111cin napisał/a:
mi też odpadła, z przerdzewienia ;) aluminiowa ;)

śmiejcie się Panowie ale wystarczy troszkę podstawowej wiedzy i wcale byście tak nie pisali np. "Exhaust manifolds can be made of tubular steel, lightweight aluminum or cast iron." ponieważ ja pisałem o kolektorze (i technologiach pokrycia jakie się stosuje na nie) w związku z tym co piotrkor1 pisał oraz zaznaczyłem, że jest to ciekawostka ale skoro Wam się nie podoba to dajcie już sobie spokój.

P.S.
Aluminium też się utlenia (dla nie rozumiejących > 'koroduje') wystarczy zobaczyć pod maskę aut francuskich. Tam wszystkie elementy aluminiowe są białe od 'korozji'.

m6riano - 28-02-2012, 22:32

W takim razie wniosek tak że w EA2X były blaszane
A w EA5X były alu..tak??

piotrkor1 - 01-03-2012, 16:42

Po wymianie jednej z sond,tej od strony chłodnicy i wypięciu aku błąd zniknął i jak na razie się nie pojawia.Zastanawiam się nad sensem wymiany tej drugiej chociaż ją już kupiłem:
http://allegro.pl/sonda-l...2166599437.html
Ta jest od Evo i ma trochę dłuższy przewód i co najważniejsze posiada wtyczkę.

KaWu - 02-03-2012, 11:35

piotrkor1, z ciekawości zapytam, po przeczytaniu opisu sprzedawcy, jaką oporność ma twoja sonda :?:
piotrkor1 - 02-03-2012, 12:23

KaWu napisał/a:
piotrkor1, z ciekawości zapytam, po przeczytaniu opisu sprzedawcy, jaką oporność ma twoja sonda :?:

Oporności jeszcze nie sprawdzałem.Według sprzedawcy pasuje do gala bo montował w kilku.
Teraz szukam nasadki na 3/8" bo klucz do sond już mam.

[ Dodano: 06-03-2012, 20:11 ]
Dzisiaj ponownie zapaliła się kontrolka silnika,czyli tak jak koledzy pisali wyżej.Wymieniłem tą drugą na kupiony oryginał.Tym razem było łatwiej ją wykręcić.

JayChyl - 21-03-2012, 15:14

Choroba mi padła po ok. 1000km druga sonda z tyłu (najprawdopodobniej). 1000km temu wymieniłem tę przednią na dox-0113. Czy ta z tyłu tj. od strony ściany grodziowej też ma byc taka sama tj dox-0113? Mówię oczywiście o sondach umieszonych "na górze", tj te tańsze, które padają po ok 150.000 km, a dokładniej ich grzałki.

Taka jest jednak zasada, jak pada pierwsza sonda, to druga w krótkim czasie też padnie.

Krzyzak - 21-03-2012, 15:27

JayChyl napisał/a:
Taka jest jednak zasada, jak pada pierwsza sonda, to druga w krótkim czasie też padnie.
to u mnie jest wyjątek - tylna sonda padła przy 80 tkm, przednia się trzyma (ma 156 tkm)
JayChyl - 21-03-2012, 15:30

Krzyzak napisał/a:
JayChyl napisał/a:
Taka jest jednak zasada, jak pada pierwsza sonda, to druga w krótkim czasie też padnie.
to u mnie jest wyjątek - tylna sonda padła przy 80 tkm, przednia się trzyma (ma 156 tkm)


To pechowo :P . W katalogu nie widać, nawet DENSO, jaka dokładnie sonda ma być na tył przy ścianie grodziowej. też dox 0113 jak z przodu?

Marcino - 21-03-2012, 16:01

Gdzie zlokalizowac ewentualne wpiecie sondy z katalizatora do instalacji LPG, jakie są najczestsze praktyki?
Owczar - 21-03-2012, 16:18

Sondy za katalizatorem nie wpina się do LPG.
Marcino - 21-03-2012, 21:04

Owczar napisał/a:
Sondy za katalizatorem nie wpina się do LPG.

No to co ja powinienem mieć podpiete w moim?

komarsnk - 21-03-2012, 21:14

Marcino napisał/a:
Owczar napisał/a:
Sondy za katalizatorem nie wpina się do LPG.

No to co ja powinienem mieć podpiete w moim?

Sondę przed katem :D



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group