[97-04]Galant EAxA/W - [FAQ] sonda lambda w Galancie EAxx
mar111cin - 26-02-2012, 19:46
a masz w tej osłonie jakikolwiek gwint?
ciągle mowa o gwincie na sondę lambda... nie wprowadzajmy zamieszania ok?
m6riano - 27-02-2012, 20:14
chrisnewmann napisał/a: | (np. osłona żaroodporna) |
Mi ostatnio odpadła i nie wyglądała na aluminiową...
mar111cin - 28-02-2012, 18:37
mi też odpadła, z przerdzewienia aluminiowa
chrisnewmann - 28-02-2012, 19:38
mar111cin napisał/a: | mi też odpadła, z przerdzewienia aluminiowa |
śmiejcie się Panowie ale wystarczy troszkę podstawowej wiedzy i wcale byście tak nie pisali np. "Exhaust manifolds can be made of tubular steel, lightweight aluminum or cast iron." ponieważ ja pisałem o kolektorze (i technologiach pokrycia jakie się stosuje na nie) w związku z tym co piotrkor1 pisał oraz zaznaczyłem, że jest to ciekawostka ale skoro Wam się nie podoba to dajcie już sobie spokój.
P.S.
Aluminium też się utlenia (dla nie rozumiejących > 'koroduje') wystarczy zobaczyć pod maskę aut francuskich. Tam wszystkie elementy aluminiowe są białe od 'korozji'.
m6riano - 28-02-2012, 22:32
W takim razie wniosek tak że w EA2X były blaszane
A w EA5X były alu..tak??
piotrkor1 - 01-03-2012, 16:42
Po wymianie jednej z sond,tej od strony chłodnicy i wypięciu aku błąd zniknął i jak na razie się nie pojawia.Zastanawiam się nad sensem wymiany tej drugiej chociaż ją już kupiłem:
http://allegro.pl/sonda-l...2166599437.html
Ta jest od Evo i ma trochę dłuższy przewód i co najważniejsze posiada wtyczkę.
KaWu - 02-03-2012, 11:35
piotrkor1, z ciekawości zapytam, po przeczytaniu opisu sprzedawcy, jaką oporność ma twoja sonda
piotrkor1 - 02-03-2012, 12:23
KaWu napisał/a: | piotrkor1, z ciekawości zapytam, po przeczytaniu opisu sprzedawcy, jaką oporność ma twoja sonda |
Oporności jeszcze nie sprawdzałem.Według sprzedawcy pasuje do gala bo montował w kilku.
Teraz szukam nasadki na 3/8" bo klucz do sond już mam.
[ Dodano: 06-03-2012, 20:11 ]
Dzisiaj ponownie zapaliła się kontrolka silnika,czyli tak jak koledzy pisali wyżej.Wymieniłem tą drugą na kupiony oryginał.Tym razem było łatwiej ją wykręcić.
JayChyl - 21-03-2012, 15:14
Choroba mi padła po ok. 1000km druga sonda z tyłu (najprawdopodobniej). 1000km temu wymieniłem tę przednią na dox-0113. Czy ta z tyłu tj. od strony ściany grodziowej też ma byc taka sama tj dox-0113? Mówię oczywiście o sondach umieszonych "na górze", tj te tańsze, które padają po ok 150.000 km, a dokładniej ich grzałki.
Taka jest jednak zasada, jak pada pierwsza sonda, to druga w krótkim czasie też padnie.
Krzyzak - 21-03-2012, 15:27
JayChyl napisał/a: | Taka jest jednak zasada, jak pada pierwsza sonda, to druga w krótkim czasie też padnie. | to u mnie jest wyjątek - tylna sonda padła przy 80 tkm, przednia się trzyma (ma 156 tkm)
JayChyl - 21-03-2012, 15:30
Krzyzak napisał/a: | JayChyl napisał/a: | Taka jest jednak zasada, jak pada pierwsza sonda, to druga w krótkim czasie też padnie. | to u mnie jest wyjątek - tylna sonda padła przy 80 tkm, przednia się trzyma (ma 156 tkm) |
To pechowo . W katalogu nie widać, nawet DENSO, jaka dokładnie sonda ma być na tył przy ścianie grodziowej. też dox 0113 jak z przodu?
Marcino - 21-03-2012, 16:01
Gdzie zlokalizowac ewentualne wpiecie sondy z katalizatora do instalacji LPG, jakie są najczestsze praktyki?
Owczar - 21-03-2012, 16:18
Sondy za katalizatorem nie wpina się do LPG.
Marcino - 21-03-2012, 21:04
Owczar napisał/a: | Sondy za katalizatorem nie wpina się do LPG. |
No to co ja powinienem mieć podpiete w moim?
komarsnk - 21-03-2012, 21:14
Marcino napisał/a: | Owczar napisał/a: | Sondy za katalizatorem nie wpina się do LPG. |
No to co ja powinienem mieć podpiete w moim? |
Sondę przed katem
|
|
|