To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Szum wiatru przez drzwi przednie lub szyby?

deejay - 15-02-2012, 19:50

sampler napisał/a:
Nie to nie te uszczelki. Chodzi mi u uszczelki idace od szyby przedniej przy slupku pozniej przez caly dach az do tylnej szyby. Maja one specyficzny ksztalt i ostra nieoslonieta krawedz. Jak robilem test przykladajac sprezone powietrze w jej poblize to strasznie swiszczalo.


Czyli chodzi ci o listwę ozdobną lini dachu :wink: zgadza sie jest ostra , ale nie jest ona gumowa w całosci , tylko plastikowa z twardego tworzywa , to to samo co listewka zgarniająca wode z szyb po opuszczeniu .

sampler - 15-02-2012, 19:52

Zdjecie przedstawiajace te uszczelki. Strzalkami zaznaczylem ostre krawedzie


deejay - 15-02-2012, 19:53

sampler napisał/a:
Strzalkami zaznaczylem ostre krawedzie



Wiem , wiem o co ci chodzi :)

Tomii - 15-02-2012, 20:46

tylko deejay ta uszczelka typu D to się będzie chyba odklejać bo ma za małą powierzchnię przylegania do drzwi, dałeś ją do samej góry drzwi tylnych ?
deejay - 15-02-2012, 20:57

Tylne drzwi ominołem , bo tam hałas nie występuje moim zdaniem , zrobiłem tylko łączenia drzwi przednich z tylnymi :wink:
Tomii - 15-02-2012, 21:02

deejay napisał/a:
Tylne drzwi ominołem , bo tam hałas nie występuje moim zdaniem , zrobiłem tylko łączenia drzwi przednich z tylnymi :wink:


no to wiem, ale chodzi mi o to czy zrobiłeś całe łączenie z góry na dół czy tylko lakier/lakier bez ramki szyby ?

deejay - 15-02-2012, 21:07

Tomii napisał/a:
no to wiem, ale chodzi mi o to czy zrobiłeś całe łączenie z góry na dół czy tylko lakier/lakier bez ramki szyby ?


Zrobine jest tak jak producent Renault sobie wymyslił :D , czyli od dołu drzwi(progu) do samej lini okna :wink:

Tomii - 15-02-2012, 21:11

deejay napisał/a:
Tomii napisał/a:
no to wiem, ale chodzi mi o to czy zrobiłeś całe łączenie z góry na dół czy tylko lakier/lakier bez ramki szyby ?


Zrobine jest tak jak producent Renault sobie wymyslił :D , czyli od dołu drzwi(progu) do samej lini okna :wink:


a tak właśnie myślałem czy by tam od lini okien do dachu jeszcze czegoś, jakiejś uszczelki nie wstawić, takiej jak np w nowej Fieście żeby się ramki łączyły.

deejay - 15-02-2012, 21:14

Tomii napisał/a:
a tak właśnie myślałem czy by tam od lini okien do dachu jeszcze czegoś, jakiejś uszczelki nie wstawić, takiej jak np w nowej Fieście żeby się ramki łączyły.


Cięzko bedzie przestudiowałem juz wszystko , nie ma co na siłe wstawiac , bo straci auto na estetyce :twisted:

Dodam tylko , że aby uzyskac dobry efekt tego wszystkiego , to tak jak pisałem "dopasujcie" pożądnie uszczelki na karoseri tak jak pisałem i bedzie git :)

Hugo - 15-02-2012, 21:45

deejay napisał/a:
Zrobine jest tak jak producent Renault sobie wymyslił
Oj niedobrze jeśli poprawiamy japońską myśl techniczną wzorując się na francuskim sprzęcie :P A tak na poważnie to gdzie najszybciej kupię wężyk silikonowy? W wędkarskim? deejay, co do odgięcia na zewnątrz rantu uszczelki karoseryjnej drzwi to chyba trzeba nieźle naparzać młotkiem żeby sie poddał, co? Dość solidnie on wygląda. Nie lepiej kombinerkami? Ja mam kupione inne uszczelki wokół drzwi z auta o bardzo małym przebiegu, czekają w garażu na lepszą pogodę, poza tym planuję wpuścić sposobem swinks_UK w/w wężyk w uszczelke karoseryjną i na razie tyle, zobaczymy czy będzie lepiej. Nie ma co za dużo ładować pomiedzy drzwi a karoserię, bo będzie trzeba je zamykać z rozpędu :wink:
Dużo mocniej musicie uderzyć drzwiami do ich zamknięcia po doginaniu ramek?

deejay - 15-02-2012, 21:54

Cytat:
Oj niedobrze jeśli poprawiamy japońską myśl techniczną wzorując się na francuskim sprzęcie


Zgadza sie , ale te "francuzy" które technicznie chowaja sie pod japonska doskonałoscią sa bardzo ciche , wiec cos od nich "ściagam" i ulepszam :twisted:
Ja wezyk zastosowałem ale szybko zdemontowałem , bo nie byłem zadowolonyz rezultatów .
Jesli chodzi o rant karoserii to tak zgadza sie trzeba dosyć mocno "walic" , ale zalecam robic to tak aby lakieru nie uszkodzic i udrzac przez jakąś szmatę itp .

Hugo - 15-02-2012, 22:00

deejay napisał/a:
Zgadza sie , ale te "francuzy" które technicznie chowaja sie pod japonska doskonałoscią sa bardzo ciche , wiec cos od nich "ściagam" i ulepszam
Fakt, możnaby rzec, że japończycy stawiają na precyzję i niezawodność, a francuzi na pierwszym miejscu stawiają komfort i bezpieczeństwo.
deejay napisał/a:
Jesli chodzi o rant karoserii to tak zgadza sie trzeba dosyć mocno "walic" , ale zalecam robic to tak aby lakieru nie uszkodzic i udrzac przez jakąś szmatę itp .
No nic, spróbuję najpierw tak.
Kamil_Ziomek - 16-02-2012, 23:08

A ja powiem jak kiedyś myłem galanta. Pewnie połowa osób już się zastanawia co to ma wspólnego.
Był ładny letni dzień koło 18. Postanowiłem umyć autko więc poszedłem po płyn w woskiem i miedniczkę. Jako że w ciszy się źle myje autko włączyłem zapłon i radio. Nie zauważyłem że włączona jest dmuchawa od nawiewu , gdy całe auto było ładnie w pianie zauważyłem jak to ucieka powietrze przy lusterkach i przednich listwach przy szybach drzwi. To powietrze z dmuchawy było czuć jak ucieka więc tu pewnie jest pogrzebany hałas w naszych miśkach.

Anonymous - 16-02-2012, 23:39

deejay, czasami myślę że już nie da się nic więcej poprawić bo wymyśliłeś wszystko, a Ty ciągle zaskakujesz :D
deejay - 17-02-2012, 18:28

Obiecane fotki lepszej jakości .






Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group