To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę kupić Carisme! - Czy warto się zainteresować?

DeFi - 04-12-2014, 19:27

Witam wszystkich. Podczepię się pod temat.
Jest niedaleko mnie jedna Carisma.

http://otomoto.pl/mitsubi...-C33610753.html

Czy widać w niej coś niepokojącego oprócz kierownicy ?
Na przebieg nie patrzę, bo wiem że nierealny.

Kris1980_147 - 04-12-2014, 22:34

Na pierwszy rzut oka.
To handlarz - przebieg na pewno nie jest autentyczny.
Prawa strona - błotnik i drzwi w innym odcieniu.
Brak oznaczeń GDI na błotnikach pod bocznymi kierunkami.
Lusterka powinny być w kolorze nadwozia, a nie czarne.
Kierownica nie jest fabrycznie obklejona taśmą izolacyjną :hello1: .
Sprzedający nie wie nawet ile ta wersja ma koni mechanicznych.
Typowy komis :crybaby:

nytsug - 04-12-2014, 23:14

W takim stanie i GDI za tą kasę sobie odpuść.
DeFi - 05-12-2014, 06:43

Dzięki wielkie za rady. Pozycja skreślona z listy.

Dodam że auto stoi ponad pół roku i owy handlarz puściłby ją poniżej 7 tyś zł.
(pewnie chce się pozbyć auta z placu)

Diffrnt - 29-12-2014, 13:39

Witam, Zamierzam zakup Carismy na wiosnę toteż chciałbym sie trochę więcej dowiedzieć o aucie np. na tym modelu podanym przez kolegę wyżej. Kilka pytań:

    -Czy na pewno kolor lusterek nie zależy od wersji kupionej z salonu?
    -Z przeglądanych przeze mnie GDI mało które auto ma oznaczenie pod kierunkowskazem, czy na pewno każda wersja to ma?
    -Co znaczy że GDI za tą kasę sobie odpuść? Za tanio/drogo? Ile powinno kosztować i jakimi cechami się wyróżniać? Na zdjęciach widzę, że w komorze silnika jest trochę rdzy miejscami, o to chodzi?


Pozdrawiam,
Wojtek

robert78 - 29-12-2014, 16:01

Diffrnt, lusterka w kolorze nadwozia wystepuja w wersji elegance a ta napewno nie jest ta wersja bo by byla stylizowana drewnem
Kris1980_147, km akurat sie zgadzaja (nie wiemy nie odzywamy sie)
nie wiem jak po ostatnim lifcie ale gdi powinno byc pod kierunkowskazami

BIPER75 - 01-01-2015, 19:03

Raczej od 2001 nie było oznaczenia gdi pod kierunkami http://otomoto.pl/mitsubi...-C32276356.html jest identyczna jak moja z tym że ja mam podłokietnik, alufelgi i silnik 122Km link dalem jako poglądowo by nie było
plecho1 - 01-01-2015, 19:29

Diffrnt, to auto z linku podanego przezDeFi jest raczej za tanie a dlaczego lepiej takiego nie kupować to chodził o to, że najprawdopodobniej doprowadzenie tego auta do dobrego stanu będzie wymagało sporego wkładu finansowego.
Pamiętajcie, że w handlu nie ma dobrych wujków czy Świętych Mikołajów. Jeśli auto dodatkowo sprzedawane jest w komisie to jego wartość należy pomniejszyć o wartość prowizji komisu a jeszcze ciekawiej to będzie wyglądało jak auto zostało sprowadzone. Branie pod uwagę takich okazji jest najprawdopodobniej pakowaniem się na niezłą minę.
Z powodu ewentualnych problemów z tym silnikiem ja osobiście nie pchał bym się w GDI dla tych kilku koników więcej w stosunku do 1.6.

Diffrnt - 07-01-2015, 12:15

Trochę mnie smucisz tą wypowiedzią. Napaliłem się na silnik GDI. Są opinie, że jest problematyczny w serwisowaniu. Sugerujecie, w ogóle nie kupować GDI pomimo, że spala mniej i ma dobre osiągi? Nie uśmiecha mi się kupować 1.6 - nie będzie takiej frajdy ze ~100 koni jak ze 125.

Ile waszym zdaniem powinna kosztować Cari w bardzo dobrym stanie z przebiegiem ~150k?

plecho1 - 07-01-2015, 12:26

GDI jest ekonomiczne tylko w trasie, w mieście spalanie wychodzi podobnie jak w każdym innym aucie z taką mocą. Też kiedyś miałem GDi i fajnie jeździło ale jak poczytałem trochę o tym silniku, to wolałem je sprzedać zawczasu puki jeszcze śmigało OK. Drugim powodem sprzedaży było spalanie w mieście na poziomie około 12l na 100 km i niemożliwość montażu LPG. Jeśli chodzi Ci o większą moc, to kup Lancerka z silnikiem 2.0 a na pewno się nie zawiedziesz.
mkm - 07-01-2015, 13:41

Diffrnt napisał/a:
Są opinie, że jest problematyczny w serwisowaniu.

Część mechaników jak widzi oznaczenie, to myśli, że to diesel :roll:
Dobre paliwo, dobry olej, dobry serwis i GDI jest super.
W tych "tanich" egzemplarzach raczej żadny punkt nie jest spełniony.
Jak trafisz na minę to mało kto Ci ten silnik uzdrowi - za to bez problemu zaszkodzi i wladuje w spore wydatki :wink:

bambus123 - 02-02-2015, 17:15

Witam,

Zastanawiam się nad zakupem Carismy w GDI. Znalazłem takie trzy egzemplarze niedaleko mnie:
http://olx.pl/oferta/piln...html#a9a994d87f
http://olx.pl/oferta/mits...html#a9a994d87f
http://olx.pl/oferta/mits...html#a9a994d87f
Proszę o rzucenie okiem, czy warto jechać oglądać. Proszę też o opinie użytkowników Carismy z tym silnikiem, czy warta jest zainteresowania, czy może lepiej wybrać coś innego w podobnej cenie tj. do 8000zł?

plecho1 - 02-02-2015, 19:21

Tanie GDI to ładowanie się najczęściej w kłopoty. Fajnie się tym jeździ ale niewielu mechaników zna ten silnik i koszty napraw też bywają większe niż przy tradycyjnym silniku z pośrednim wtrysku. Ja tam zmieniłem GDI na 1.6 głównie z dwóch powodów, do GDI nie zamontujesz LPG oraz nie chciałem mieć problemów w przyszłości z naprawami. Wystarczy, że poczytasz ten wątek od początku a na pewno trochę się dowiesz o tym silniku.
RafalGDI - 05-02-2015, 15:44

Tanie GDI to tragedia- racja :) ale w normalnej cenie i zadbane to opcja lepsza niż 1.6 czy inne Td-iki :) Mam do sprzedania zadbaną Cari z 2003 która bije pod każdym względem te trzy z ogłoszeń :)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=90930

plecho1 - 05-02-2015, 16:14

RafalGDI napisał/a:
ale w normalnej cenie i zadbane to opcja lepsza niż 1.6 czy inne Td-iki

Jakoś dziwnie na forum nie ma za bardzo chętnych sprzedających 1.6 czy nawet diesli :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group