To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxA] Sprężyny w Galancie EA

i9i - 07-05-2014, 11:08

Nie wiem czy masz świadomość tego, że koła w Galancie po takim dźwignięciu pójdą w spory pozytyw.
martinez_g - 07-05-2014, 11:09

pytanie jak wysoko stoi teraz, u mnie po wymianie sprężyn z tyłu na sprężyny z kombika stoi wysoko (zdjęcie 2 posty do góry).
Sprężyny odpowiadają za wysokość samochodu oraz pomagają przy zbyt dużym negatywie kół

[ Dodano: 07-05-2014, 11:14 ]
i9i napisał/a:
Nie wiem czy masz świadomość tego, że koła w Galancie po takim dźwignięciu pójdą w spory pozytyw.


bez obaw ja mialem negatyw 2 stopnie z tyłu i po wymianie sprężyn mam 0,43 stopnia ciut więcej jak minimum w manualu ,ale jeśli u niego jest negatyw wzorcowy to może się tak stać jak piszesz.warto sprawdzić kąty przed wymianą

MaciejLiebherr - 07-05-2014, 12:39

Chodzi o to aby podnieś przód i tył aby stał równo no i wysoko. około 5-6cm wyżej. Są dystanse gumowe do kupienia ale tylko 30mm a ja potrzebuje minimum 60mm. Chyba że dotoczyć z aluminium albo ze stali jakieś pierścienie.
robertdg - 07-05-2014, 18:35

Zmień spręzyny i nie kombinuj z dystansami bo spręzyna trzyma swoje właściwości bez względu na dystanse
MaciejLiebherr - 07-05-2014, 19:17

Chodzi o sprężyny z kombi? O ile się auto podniesie? Ja muszę podnieś tył i przód.
robertdg - 07-05-2014, 19:27

Tylne z kombi dają prześwit rzędu 10cm w osi pionowej pomiedzy oponą a rantem błotnika
MaciejLiebherr - 07-05-2014, 19:29

a co z przodem ?
robertdg - 07-05-2014, 19:35

Przód na standardowych spręzynach ma przeswit rzedu 7cm w osi pionowej, chcesz więcej to musisz indywidualnie dorabiać spręzyny
MaciejLiebherr - 07-05-2014, 19:59

Z tyłu mam prześwit 6.5cm z przodu ponad 7cm. Jest to za mało. Ja muszę go podnieś o około 5cm jak teraz sprawdzałem. Z tyłu założę sprężyny od kombi plus dystanse gumowe dostępne na allegro. Martwi mnie tylko co z przodem. Można by dotoczyć pierścienie i wstawić je pod kolumnę mcperson (między karoserię a kolumnę).
sveno - 07-05-2014, 20:26

MaciejLiebherr, chcesz Galantem w terenie jeździć? Po co chcesz go aż tak podnieść?
MaciejLiebherr napisał/a:
Można by dotoczyć pierścienie i wstawić je pod kolumnę mcperson (między karoserię a kolumnę).
plus śruby do przykręcenia do kielichów, a to większa rzeźba bo z tego co pamiętam to są one dospawane do łożyska amortyzatora.
MaciejLiebherr - 07-05-2014, 20:37

Śruby to najmniejszy problem. Nie w terenie ale ostatnio byłem nad morzem i dojazd miałem taki przez objazdy że bałem się czy miski gdzieś nie zostawię na dodatek kładzie się po dziurach a już nie mówię jechać na pole kempingowe z przyczepą.
Czy to te sprężyny wrzucić na tył do sedana ?
http://allegro.pl/monroe-...4139113556.html

komarsnk - 07-05-2014, 20:38

sveno napisał/a:
plus śruby do przykręcenia do kielichów, a to większa rzeźba bo z tego co pamiętam to są one dospawane do łożyska amortyzatora.

Sławek na litość boską :) Tam przeca nie ma łożyska hej :)
Trzeba by było dorabiać we własnym zakresie całe górne mocowanie amortyzatora z dłuższymi szpilkami... a to już jest mega rzeźba zakrawająca na druciarstwo ;)

MaciejLiebherr - 07-05-2014, 20:49

Toczenie dodatkowych pierścieni z duraluminium lub odpowiednio przygotowanej stali oraz szpilki dospawane tigiem nie wygląda na druciarstwo. Po prostu muszę podnieś auto a nie mam możliwości jego zmiany. Jeepa z niego nie zrobię a chodzi o to aby je tylko podnieś.
sveno - 07-05-2014, 21:20

komarsnk napisał/a:
Sławek na litość boską :) Tam przeca nie ma łożyska
o to mi chodziło:
komarsnk napisał/a:
górne mocowanie amortyzatora
:)
MaciejLiebherr - 07-05-2014, 21:25

Te sprężyny które podałem w poście wyżej to są te które ja potrzebuje?

Czy te mogę kupić, będą pasować? http://allegro.pl/sprezyn...4181301770.html



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group