To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Problem z cykaniem...

sampler - 22-10-2009, 13:08

w V6 sa zupelnie inne niz w 2.0. Jak jest w 2.4 nie mam pojecia
KaWu - 22-10-2009, 13:15

Tak jak sampler, napisał są inne. W GDi są tez inne - takie jak w Colcie.
lewar - 22-10-2009, 14:14

A czy ktoś, kto kupował lub ma dostęp do katalogów, mógłby podać jakiś numer katalogowy Ajusy albo TopLine'a na forum ? Byłbym wdzięczny, tak samo jak całe pokolenia, które tu onegdaj zawitać zechcą :)
KaWu - 22-10-2009, 15:10

lewar, do jakiego silnika :?:
lewar - 22-10-2009, 15:36

4G63 SOHC 16V, (Galant, 136KM)

Ale jak masz dostęp do numerów katalogowych, to warto byłoby dla wszystkich Galantowskich silników wrzucić, może komuś się przyda...

Z tego co słyszałem w katalogach można znaleźć również silniki 4G63 SOHC 8V - a one chyba też miały inne kasatory.

KaWu - 22-10-2009, 15:54

[quote="lewar"]4G63 SOHC 16V, (Galant, 136KM)
quote]

Do tego silnika mam 1 szt gdzieś w woreczku. jak znajdę to napiszę.

wisniatczew - 26-10-2009, 21:34

co jeszcze sie wymienia przy wymianie popychaczy w 2.5 6a13?? czy dochodza jeszcze do tego jakies uszczelniacze itp? czy wystarczy zamowic 24szt popychaczy po ok 20zl i bedzie wsio?
pozdrawiam

robertdg - 26-10-2009, 21:45

wisniatczew, potrzebny Ci bedzie komplet uszczelek pokryw zaworowych
Marcino - 26-10-2009, 22:10

robertdg napisał/a:
wisniatczew, potrzebny Ci bedzie komplet uszczelek pokryw zaworowych


i uszczelka pod kolektor dolotowy, bo trzeba ściągnąć a nie wiadomo w jakim stanie jest obecna. Robiłem u siebie wiec jak coś służę pomocą na miejscu..:)
Pozdrawiam

wisniatczew - 26-10-2009, 22:27

po wymianie oleju przestaly cykac ale czasami na zimnym silniku cos cyka przez kilka sekund wiec pewnie niedlugo zakocza swoj zywot
poki co teraz rozrzad i sprzeglo do zrobienia
dzieki za pomoc
pozdrawiam

fj_mike - 31-10-2009, 11:04

I mnie dotknął problem "cykania". Najpierw krótka historia. Po zakupie auta w lipcu kupiłem nowy olej. Miałem mało czasu na latanie po sklepach, do wyjazdu dwa dni, nie mogłem nigdzie dostać Shell Helix Ultra. Kupiłem pierwszy lepszy, Castrol Edge 5w40. Dopiero u mechanika zauważyłem, że to olej do "nowoczesnych diesli, jakaś formuła, bla bla bla..) Mój mechanik mówi, że można zalać, w końcu to syntetyk 5w40.

Przejechałem 7tys na tym oleju. Od niedawna, kiedy odpalałem (temp na zewnątrz 8st) zaczął delikatnie cykać. Kupiłem w Makro Shell Helix Ultra 5w40 i do tego płukankę. Wczoraj wymieniony olej, silnik wypłukany. Dzisiaj rano test, temp 6st. Brak cykania. Nie wiem ile w tym pomógł nowy olej a ile płukanka, czas pokaże :wink:

fergul11 - 31-10-2009, 14:12

Cytat:
Nie wiem ile w tym pomógł nowy olej a ile płukanka, czas pokaże

gdzieś na forum wyczytałem ze winę za cykanie ponosi mała średnica otworu przebiegającego przez popychacze i ich tendencja do zamulania się cząstkami siarki wytrącanymi z oleju silnikowego podczas normalnej eksploatacji :roll:
też tak miałem , ale po serwisie cisza :lol:

Hugo - 31-10-2009, 17:49

fergul11 napisał/a:
ale po serwisie cisza
Jakim serwisie?
fergul11 - 02-11-2009, 00:33

Hugo napisał/a:
fergul11 napisał/a:
ale po serwisie cisza
Jakim serwisie?

:axe: serwis=wymiana płynów ustrojowych i świec +płukanie

Hugo - 02-11-2009, 08:18

fergul11, a jaki olej zalałeś?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group